AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

ja idd daarom twijfel ik juist , het lang herstel. zou dan wel maar 8 weken cycle , 4 weke bridge , 8 weke cycle doen. en voor de rest van het jaar niets.

• Topic Starter Topic Starter
oke guys ik heb heel de dag gewerkt en terwijl mij helemaal volgeladen met eten elke minuut van de dag was ik wel aan't knabbelen aan iets :D Ik keek zo uit om te gaan trainen en voelde de power within :p
Ik kom thuis en geen oppas voor mijn dochtertje... dus ik moest thuis blijven en erop letten... mijn hele humeur was om zeep maar ik heb het gewoon tijdelijk opgelost door thuis te trainen en creatief te zijn:)
Ik heb chest/triceps gedaan! gewoon opdrukken op de grond wijd en small met armen en benen op een stoel en dan pompen, ik heb ook diamond pushups gedaan en dips! ik moet wel zeggen dat mijn armen en chest al goed opgepompt waren en dat alleen al van thuis te trainen en ik weet dat het geen normale pomp was maar dat het iets ofwat door de dianabol 20mg die ik pre-workout heb genomen:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:33 ----------

ja idd daarom twijfel ik juist , het lang herstel. zou dan wel maar 8 weken cycle , 4 weke bridge , 8 weke cycle doen. en voor de rest van het jaar niets.

voor de rest van het jaar niets daar geloof ik niks van:p
waarom gewoon geen 6weken cycle met korte esters bro en dan nakuren en 10weken later terug een cycle??? Jij moet het weten bro... maar ik denk dat de cycle door te lang te duren demotiverend gaat worden om nog je 100% in te zetten omdat je dan toch denkt... (ach ik heb nog genoeg weken te gaan) :D
Ik steun je sowiezo bro! jouw lichaam jouw beslissingen en ik heb dan nog even respect voor u ookal zou je het verkeerd aanpakken! jouw afkraken zoals ze hier soms doen is echt mijn stijl niet ;)
Ze zeggen dat je vanaf 21jaar pas mocht kuren en als het dan zover is dan beginnen ze over je startersgewicht vooraleer je uw kuur begint!! en als daar niks mis mee is dan zoeken ze het wel in je vetpercentage:eek: Wahahaaaaaaaaaaaaaa :D

Goed bezig trunks!! Succes ermee, ik ga je volgen!!

Ik ga je volgen ben heel erg benieuwd gast, succes!

bro mijn moeder is inmiddels 6jaar geleden overleden en wat ik je nu ga zeggen doe ik niet zomaar...
Ik zweer u op haar graf dat mijn dokter bloed heeft getrokken en zei dat mijn bloedcellen, hart, nieren, lever, en schildklier 10 op 10 waren! ligt het aan mij dat ik snel herstel of is het niet zo hevig als men beweerd ik weet het niet bro... maar IK ZWEER IK LIEG NIET!!!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 21:22 ----------

Ik geloof je wel hoor ;) Jij reageerd sowieso erg bijzonder op AAS. Volgens mij heb je niet veel van een dipje gemerkt na een kuur en knalde je er zonder problemen een gram tren in.

Goed bezig trunks!! Succes ermee, ik ga je volgen!!

oh kan beter maar bedankt voor de vriendelijke compliment :)
Volg mij bro want deze gaat voor mij echt een knal van een kuur moeten worden:D

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 20:25 ----------

Ik ga je volgen ben heel erg benieuwd gast, succes!

er komen zeker genoeg pictures dan kan je het net nog beter volgen:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 20:28 ----------

bro mijn moeder is inmiddels 6jaar geleden overleden en wat ik je nu ga zeggen doe ik niet zomaar...
Ik zweer u op haar graf dat mijn dokter bloed heeft getrokken en zei dat mijn bloedcellen, hart, nieren, lever, en schildklier 10 op 10 waren! ligt het aan mij dat ik snel herstel of is het niet zo hevig als men beweerd ik weet het niet bro... maar IK ZWEER IK LIEG NIET!!!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 21:22 ----------

Ik geloof je wel hoor ;) Jij reageerd sowieso erg bijzonder op AAS. Volgens mij heb je niet veel van een dipje gemerkt na een kuur en knalde je er zonder problemen een gram tren in.

Yep denk dat ik een gram Tren-E zo aankan aangezien ik al met 800mg heb ge-experimenteerd:D
Maar deze keer ga ik het op 400mg houden omdat ik er nog andere middelen bij ga nemen zoals dianabol en anavar... ben zelfs al aan't denken om anavar met NPP te combineren de laatste weken en de tren na 8 of 9 weken als de rek eruit is weg te laten:D

Succes bro. Je weet waar je mee bezig bent, maar....en dat heb ik wel vaker tegen je gezegd....geef je lijf eens een poos ( en dan bedoel ik niet een maandje...hehe ) rust zodat het weer zelf zijn ding kan doen. Ook als je een tijdje zonder roids traint kun je nog steeds doelen halen. Succes met deze kuur, just keep in mind, family comes before muscle ;) Het trainen terwijl je thuis moest blijven voor je dochter heb je mooi opgelost. Je had ook met haar naar buiten kunnen gaan. De gemiddelde speeltuin heeft genoeg dingen waar je een mooie workout mee kunt doen en waar je dochter nog lol van heeft ook :)

veel succes man, ga je volgen, overweeg zelf ook test tren kuur,,

Succes bro. Je weet waar je mee bezig bent, maar....en dat heb ik wel vaker tegen je gezegd....geef je lijf eens een poos ( en dan bedoel ik niet een maandje...hehe ) rust zodat het weer zelf zijn ding kan doen. Ook als je een tijdje zonder roids traint kun je nog steeds doelen halen. Succes met deze kuur, just keep in mind, family comes before muscle ;) Het trainen terwijl je thuis moest blijven voor je dochter heb je mooi opgelost. Je had ook met haar naar buiten kunnen gaan. De gemiddelde speeltuin heeft genoeg dingen waar je een mooie workout mee kunt doen en waar je dochter nog lol van heeft ook :)

Serge bro :p haha oke ik zal er aan proberen te denken om langer als 3maand OFF te gaan;)
en je hebt gelijk ik kon ook trainen in een speeltuin maar ja... hier bij mij heb ik zo geen kortbij bro:D
Ik hoop dat je deze logje wel meer kan bezoeken als toen met de vorige bro:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 18:54 ----------

veel succes man, ga je volgen, overweeg zelf ook test tren kuur,,

heel erg bedankt, en ja als je het gaat doen dan krijg je zeker geen spijt want tren laat je nooit in de steek:D

tren is echte massabouwer alleen heb al zoveel last van die klote sides op enanthaat !:mad: maar ik volg je ook bro

tren is echte massabouwer alleen heb al zoveel last van die klote sides op enanthaat !:mad: maar ik volg je ook bro

Tren is awesome. Vind de tren-dromen zelf wel leuk eigenlijk. Enige waar ik niet tegen kan is arofixen.....daar heb ik pas slapeloze weken van >.<

En okay mr. Rambone Trunks, ik zal weer eens wat actiever op DBB zijn ;) Valt genoeg te lachen hier hehe.

Tren is awesome. Vind de tren-dromen zelf wel leuk eigenlijk. Enige waar ik niet tegen kan is arofixen.....daar heb ik pas slapeloze weken van >.<

En okay mr. Rambone Trunks, ik zal weer eens wat actiever op DBB zijn ;) Valt genoeg te lachen hier hehe.

lekker parra droompjes waar je iedreen anaal verkracht en rond schiet met een kalasjnikov:roflol::roflol:
dat zweten valt best wel mee bij het opstaan zo shredded as ****!

voor de rest je moet je zelf onder controle houden bij Frusterend momentjes :roflol:

lekker parra droompjes waar je iedreen anaal verkracht en rond schiet met een kalasjnikov:roflol::roflol:

voor de rest je moet je zelf onder controle houden bij Frusterend momentjes :roflol:

hahahaha idd zo blij dat mensen je gedachtes niet kunnen horen anders zouden ze echt weg rennen van je

Deze ga ik ook volgen, heb de vorige van op afstand gevolgd zeg maar!;)

Wel gelezen maar nooit echt gereageerd etc,( eveneens die met de problemen dnp):(

Hoop voor je dat alles naar wens gaat en der geen major problemen tevoorschijn komen.

Succes

Ik vond de enanthaat meer sides geven dan de Methyl tren injects:D
thanx m8

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:38 ----------

Nice to have you back daddy:D

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:40 ----------

Deze ga ik ook volgen, heb de vorige van op afstand gevolgd zeg maar!;)

Wel gelezen maar nooit echt gereageerd etc,( eveneens die met de problemen dnp):(

Hoop voor je dat alles naar wens gaat en der geen major problemen tevoorschijn komen.

Succes

komt goed ;) Als er sides komen vermeld ik het ook even:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:41 ----------

Update 1week later al 1.5kilo zwaarder:D

Ik vond de enanthaat meer sides geven dan de Methyl tren injects:D
thanx m8

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:38 ----------

Nice to have you back daddy:D

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:40 ----------

komt goed ;) Als er sides komen vermeld ik het ook even:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 06:41 ----------

Update 1week later al 1.5kilo zwaarder:D

LOL trunks, noem jij me nou ook al daddy, ze noemen me in de Philippines al de Bid Daddy of Monster Gym LOL

lol herkenbaar, ik droomde dat er een politie helikopter boven mn raam aan t vliegen was. en een keertje was ik ontsnapt uit een gevangenis (soort alcatraz).. je droomt de gekste dingen met tren. maar de enige side die ik vervelend vond was maagzuur wat naar boven kwam, vooral met voedsel als kwark merkte ik dat.

Terug
Naar boven