- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
zo is dbb nou eenmaal.. mensen afkraken om zichzelf beter te kunnen voelen LOL.
ja joh echte papagaaien gewoon! Ze horen iemand zeggen "o,het is nog te vroeg om te kuren train eerst jaren naturel" en ze zeggen het gewoon na zonder een achtergrond te hebben of er iets van te kennen!!! zielig gewoon!
---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:20 ----------
Lekker bezig bro, gewoon je eigen ding doen en ik volg je. Good luck!
bedankt je bent altijd welkom

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:22 ----------
Trunks!!!! Dit meen je niet hahaa, denk aan je lichaam man!
Maar goed, je gaat toch door, ik volg je weer bro!
Ik denk ook aan mijn lichaam bro, ik was 3maand en 1week bijna OFF en de dokter zei na het bloed trekken dat alles in orde bij mij is dus waarom wachten bro

Supersized fijn om jou er terug bij te hebben

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:25 ----------
Waar ik op doelde was dat ik op die foto je fysiek niet sterk vind voor iemand die 4 kuurtjes heeft gehad.
Als ik nu lees dat je 22 kg bent bijgekomen in 1,5 jaar dan is dat een nette vooruitgang. Toch zou je niet zeggen dat je voor dit fysiek 4 kuurtjes nodig hebt, maar dat is verder je eigen keuze om dit pad te bewandelen.
Als je je foto's op een forum zet met informatie erbij, dan kan je niet verwachten dat mensen alleen maar veren in je reet gaan steken. Een forum is om je mening te geven, dat deed ik dan ook in mijn post.
Suc6 verder met je kuur!
Lezen is een vak apart, hiermee wou ik op de naam komen van iemand. Heb verder niks tegen mensen met een tattoo.
Juist die was het![]()
Oke zeg het voortaan dan ook direct op die manier en noem mensen die hetzelfde sport als u doen niet meteen Shitty
Dat klinkt alsof jij je voor doet dat jij de beste fysiek hebt van allemaal hier ofzo---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:28 ----------
Hoe ziet je voedingsschema eruit trunks? Veel succes met de kuur verder.
Low carb high protein en iets boven onderhoud. Thanx bro we zullen er het beste terug van proberen te maken