AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
zo is dbb nou eenmaal.. mensen afkraken om zichzelf beter te kunnen voelen LOL.

ja joh echte papagaaien gewoon! Ze horen iemand zeggen "o,het is nog te vroeg om te kuren train eerst jaren naturel" en ze zeggen het gewoon na zonder een achtergrond te hebben of er iets van te kennen!!! zielig gewoon!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:20 ----------

Lekker bezig bro, gewoon je eigen ding doen en ik volg je. Good luck!

bedankt je bent altijd welkom;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:22 ----------

Trunks!!!! Dit meen je niet hahaa, denk aan je lichaam man!
Maar goed, je gaat toch door, ik volg je weer bro!

Ik denk ook aan mijn lichaam bro, ik was 3maand en 1week bijna OFF en de dokter zei na het bloed trekken dat alles in orde bij mij is dus waarom wachten bro:D
Supersized fijn om jou er terug bij te hebben:)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:25 ----------

Waar ik op doelde was dat ik op die foto je fysiek niet sterk vind voor iemand die 4 kuurtjes heeft gehad.
Als ik nu lees dat je 22 kg bent bijgekomen in 1,5 jaar dan is dat een nette vooruitgang. Toch zou je niet zeggen dat je voor dit fysiek 4 kuurtjes nodig hebt, maar dat is verder je eigen keuze om dit pad te bewandelen.

Als je je foto's op een forum zet met informatie erbij, dan kan je niet verwachten dat mensen alleen maar veren in je reet gaan steken. Een forum is om je mening te geven, dat deed ik dan ook in mijn post.

Suc6 verder met je kuur!

Lezen is een vak apart, hiermee wou ik op de naam komen van iemand. Heb verder niks tegen mensen met een tattoo.

Juist die was het :D

Oke zeg het voortaan dan ook direct op die manier en noem mensen die hetzelfde sport als u doen niet meteen Shitty;) Dat klinkt alsof jij je voor doet dat jij de beste fysiek hebt van allemaal hier ofzo

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:28 ----------

Hoe ziet je voedingsschema eruit trunks? Veel succes met de kuur verder.

Low carb high protein en iets boven onderhoud. Thanx bro we zullen er het beste terug van proberen te maken:D

Yooooo maatiee!

Ik volg weer!!;)

Der mag ook wel eens regel komen dat mensen die KEER op KEER een log vervuilen met moraliserende commentaar het mogen afbollen.
Het is nu al meer als genoeg gezegd tegen trunks,hij heeft het gehoord,move on.

Yooooo maatiee!

Ik volg weer!!;)

Der mag ook wel eens regel komen dat mensen die KEER op KEER een log vervuilen met moraliserende commentaar het mogen afbollen.

Balternate welkom terug. Hoe gaat het ermee?
Ja inderdaad zo'n regel zou ik ook kunnen appreciëren want het is dan niet mijn eerste kuur ik heb nogal gekuurd en in hogere dosissen dan dit, dus snap ik niet elke keer als ik terug een kuurlog start dat er terug geblaft moet worden terwijl ik op't vlak van AAS zeker geen newbie ben

vorige niet gevolgd... maar vanaf nu wel ! ga mij zelf ook eens een log beginen binnen een tijdje! :D

Ik volg hoor trunks, denk aan jezelf.

yooooo maatiee!

Ik volg weer!!;)

der mag ook wel eens regel komen dat mensen die keer op keer een log vervuilen met moraliserende commentaar het mogen afbollen.

+1

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:11 ----------

ik volg hoor trunks, denk aan jezelf.

+1

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:12 ----------

ja joh echte papagaaien gewoon! Ze horen iemand zeggen "o,het is nog te vroeg om te kuren train eerst jaren naturel" en ze zeggen het gewoon na zonder een achtergrond te hebben of er iets van te kennen!!! zielig gewoon!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:20 ----------

bedankt je bent altijd welkom;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:22 ----------

Ik denk ook aan mijn lichaam bro, ik was 3maand en 1week bijna OFF en de dokter zei na het bloed trekken dat alles in orde bij mij is dus waarom wachten bro:D
Supersized fijn om jou er terug bij te hebben:)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:25 ----------

Oke zeg het voortaan dan ook direct op die manier en noem mensen die hetzelfde sport als u doen niet meteen Shitty;) Dat klinkt alsof jij je voor doet dat jij de beste fysiek hebt van allemaal hier ofzo

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 01:28 ----------

Low carb high protein en iets boven onderhoud. Thanx bro we zullen er het beste terug van proberen te maken:D

+1 Genoeg mensen die je steunen bro ;)

vorige niet gevolgd... maar vanaf nu wel ! ga mij zelf ook eens een log beginen binnen een tijdje! :D

Welkom Bob Paris:) Je kan mijn vorige logje "On trenbolone like Sylvester Stallone" nog altijd terug lezen de foto's kan je dan ook nog zien van mijn vooruitgang... het zijn genoeg pagina's je bent er een hele dag mee bezig:p
Als je een log wilt beginnen dan is dat geen slechte idee aangezien er heel veel op DBB er veel van kennen.
Maar je moet er toch tegen kunnen als ze beginnen te blaffen en te bijten;)
Zie bij mij maar eens... dit is mijn 3de of 4de logje op DBB en elke keer krijg ik tegen mijn kloten van iedereen alsof ze mij in hun bezit hebben en beslissen wat ik met mijn leven ga doen:rolleyes:
Ik weet toch dat ik niet iedereen kan plezieren op DBB... De een wil meer gains zien en de andere wil een super lage BF zien, en dan zijn er nog een paar idioten die erop flippen hoeveel compounds je gaat gebruiken en welke hoeveelheden van elke roid.
Ik zie het ook altijd op "youtube" soms zijn mensen zo getalenteerd en zo dichtbij perfectie en nog zijn er die "thumbs down" aanklikken!
Haters gonna Hate bro... We zullen zien binnen 12weken als ik gedaan heb met mijn kuur als ik foto's zwart op wit zet of ze dan nog iets te zeggen hebben;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 19:29 ----------

Ik volg hoor trunks, denk aan jezelf.

WilliamSB makker!!! Leuk om zo'n kenner als jou op mijn logje te hebben:D

Vind ondanks alle kritiek datje tog wel de eer aan jezelf houd! Goed bezig;)

+1

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:11 ----------

+1

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:12 ----------

+1 Genoeg mensen die je steunen bro ;)

J4ck ik wil hierbij laten weten dat ik je heel erg dankbaar ben toen ik in de put zat met mijn DNP kuur dat je er altijd voor mij was via Pm's!! Thanx gozer ;)
Hetzelfde geld voor Sprutte die ook altijd zijn best heeft gedaan ondanks mijn gezeur :p
---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 19:49 ----------

Vind ondanks alle kritiek datje tog wel de eer aan jezelf houd! Goed bezig;)

Thanx Gummie19 en welkom op deze log:)

Laatst bewerkt:
Als je bloed in orde was dan is het groen licht idd, je hersteld wel verdomd snel bro!

je logjes worden altijd super bijgehouden, dus ik kan maar 1 ding zeggen:
succes er mee, en ik volg weer!
ben benieuwd hoe de comeback gaat worden, t is een leuke kuur denk ik zo wel;)
good luck!

Als je bloed in orde was dan is het groen licht idd, je hersteld wel verdomd snel bro!

bro mijn moeder is inmiddels 6jaar geleden overleden en wat ik je nu ga zeggen doe ik niet zomaar...
Ik zweer u op haar graf dat mijn dokter bloed heeft getrokken en zei dat mijn bloedcellen, hart, nieren, lever, en schildklier 10 op 10 waren! ligt het aan mij dat ik snel herstel of is het niet zo hevig als men beweerd ik weet het niet bro... maar IK ZWEER IK LIEG NIET!!!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 21:22 ----------

je logjes worden altijd super bijgehouden, dus ik kan maar 1 ding zeggen:
succes er mee, en ik volg weer!
ben benieuwd hoe de comeback gaat worden, t is een leuke kuur denk ik zo wel;)
good luck!

Vermeulen92 nice to have you back bro:D Ik ben veel massa kwijt en ondertussen door in een zwart gat gezeten te hebben door die K*t DNP!!! ik heb 5weken niet kunnen trainen en dacht dat ik naar spoedgevallen moest omdat ik doodging door die DNP! ik begon informatie op UK en amrikaanse fora's te zoeken over DNP om te zien wat het kon zijn en er waren gelijkaardige situaties met spierkrampen en duizeligheid enzo... Meeste mensen herstelden na maanden gebruik van DNP nog niet van de sides!!! ik was er gelukkig na 2weken vanaf!!
het waren de langste 2weken van mijn leven, op mijn benen staan en terug leren lopen heb ik bijna moeten doen bro! zo erg gewoon! Ik ben tot 600mg geweest met DNP en die avontuur vergeet ik nooit in mijn leven meer, het was het ergste van wat ik ooit heb moeten meemaken in mijn leven en het heeft mij veel gains gekost door niet te kunnen trainen ONN DNP en na DNP nog eens 2 tot 3 weken!
maar ik ben gelukkig terug zo goed als de ouwe en ik ga nu alles terug pakken wat mij ontnomen is geweest door die k*tgif DNP:p

van welke afkomst ben je?

Welkom Bob Paris:) Je kan mijn vorige logje "On trenbolone like Sylvester Stallone" nog altijd terug lezen de foto's kan je dan ook nog zien van mijn vooruitgang... het zijn genoeg pagina's je bent er een hele dag mee bezig:p
Als je een log wilt beginnen dan is dat geen slechte idee aangezien er heel veel op DBB er veel van kennen.
Maar je moet er toch tegen kunnen als ze beginnen te blaffen en te bijten;)
Zie bij mij maar eens... dit is mijn 3de of 4de logje op DBB en elke keer krijg ik tegen mijn kloten van iedereen alsof ze mij in hun bezit hebben en beslissen wat ik met mijn leven ga doen:rolleyes:
Ik weet toch dat ik niet iedereen kan plezieren op DBB... De een wil meer gains zien en de andere wil een super lage BF zien, en dan zijn er nog een paar idioten die erop flippen hoeveel compounds je gaat gebruiken en welke hoeveelheden van elke roid.
Ik zie het ook altijd op "youtube" soms zijn mensen zo getalenteerd en zo dichtbij perfectie en nog zijn er die "thumbs down" aanklikken!
Haters gonna Hate bro... We zullen zien binnen 12weken als ik gedaan heb met mijn kuur als ik foto's zwart op wit zet of ze dan nog iets te zeggen hebben;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 19:29 ----------

WilliamSB makker!!! Leuk om zo'n kenner als jou op mijn logje te hebben:D

niet op letten op al die BS :D Doen waar je u zelf goe bij voelt! ben mischien van plan om men 1st maal een bridge tussen 2 cycles te doen. daarmee open ik een log ,altijd wel interesant om te volgen denk ik :D maar twijfel er nog een beetje aan

Mister canonball delts is back on :D Nice!

Oh, ik wist niet dat je zo klein was. My greetings from the manlet society. Veel geluk met deze ervaring, haal die gains binnen he!

doet dat er toe misschien? :p Ik ben van Israël afkomstig maar ik woon in België.
Hopelijk word ik voor mijn afkomst ook niet afgeschoten op DBB:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 18:00 ----------

niet op letten op al die BS :D Doen waar je u zelf goe bij voelt! ben mischien van plan om men 1st maal een bridge tussen 2 cycles te doen. daarmee open ik een log ,altijd wel interesant om te volgen denk ik :D maar twijfel er nog een beetje aan

Ja bro je moet doen waar je u goed bij voelt;) Een logje is altijd interessant om bij te leren:)
Ik zou geen bridge meer willen doen wegens slechte ervaringen dat ik dan veel te lang ONN ga blijven.
In vervolg moest ik niet tevreden zijn met mijn gains van mijn kuurtje... Dan pak ik gewoon korte esters erbij in plaats van te bridgen... Ik denk dat je met korte esters op't einde van de kuur veel meer kunt omdat je zo gemotiveerder blijft met het idee dat het de laatste kans is om er nog iets van te maken;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 18:01 ----------

Mister canonball delts is back on :D Nice!

Hier is 'Em de BEEST:p En hoe is't ermee? ben je nog goed bezig? :D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 18:02 ----------

Oh, ik wist niet dat je zo klein was. My greetings from the manlet society. Veel geluk met deze ervaring, haal die gains binnen he!

Ja ik ben heel klein maar jij bent toch nog 15cm kleiner zie ik nu juist:p hahaha...
thanx ik zal mijn best doen om de verloren gains en meer binnen te halen:D

Veel suc6, Trunks. Hopelijk herwin je snel je verloren gaines.

Veel suc6, Trunks. Hopelijk herwin je snel je verloren gaines.

dank je wel ;) hopelijk wel maar ik heb een goeie voorgevoel dat ik deze keer weleens heel hard zou kunnen knallen:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:20 ----------

Rustig aan chef, ik was alleen maar nieuwsgierig.

bedoelde het voor te lachen kapitein :p daarbij die gezicht met die tongske erachter ;)
ik ben helemaal niet agressief ingesteld als het zo overkwam... my bad;)

Terug
Naar boven