XXL Nutrition

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
primo zou ik 12 weken + pakken..

anders optie, even off gaan, en van de winter weer beginnen..

ook beter voor je lichaam hehe

Ja inderdaad dat lijkt mij ook het beste... Ik ga even OFF denk ik.
Volgende kuur ga ik zeker eens Primo of Bold proberen:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:20 ----------

Even vermelden dat ik deze namiddag even heb geslapen en ben wakker geworden met zo'n pijn aan mijn elleboog buitenkant en binnenkant precies een gewricht of pees ofzo... Die Tattoër heeft mij gezegd dat het van mijn sleef kan komen dat ik last ga hebben bij het trainen... Dus nu met deze situatie twijfel ik of ik morgen nog ga trainen:rolleyes: En als ik even niet kan trainen dan kan ik beter mijn MT-DMN bewaren voor een volgende keer:D Ik heb er niks aan om het elke dag te injecteren als ik niet eens kan trainen das wel jammer maar ja... Ik ga even gewoon op Test alleen denk ik tot het op is en dan ga ik gewoon nakuren...

Hoelang ben je nu in totaal ON geweest dan?

Ja inderdaad dat lijkt mij ook het beste... Ik ga even OFF denk ik.
Volgende kuur ga ik zeker eens Primo of Bold proberen:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:20 ----------

Even vermelden dat ik deze namiddag even heb geslapen en ben wakker geworden met zo'n pijn aan mijn elleboog buitenkant en binnenkant precies een gewricht of pees ofzo... Die Tattoër heeft mij gezegd dat het van mijn sleef kan komen dat ik last ga hebben bij het trainen... Dus nu met deze situatie twijfel ik of ik morgen nog ga trainen:rolleyes: En als ik even niet kan trainen dan kan ik beter mijn MT-DMN bewaren voor een volgende keer:D Ik heb er niks aan om het elke dag te injecteren als ik niet eens kan trainen das wel jammer maar ja... Ik ga even gewoon op Test alleen denk ik tot het op is en dan ga ik gewoon nakuren...

Ik denk dat dit een wijze beslissing is en goed herstellen!
Waarom niet een combo van primo en bold, meen ergens gelezen te hebben dat dit een goede combo zou zijn eveneens beetje test ernaast hé, voor mij word dit men volgende cycle, ben er alleen npg niet uit qua doseringen?? Eerst nog even wat beter inlezen over deze combo;)

Ik denk dat dit een wijze beslissing is en goed herstellen!
Waarom niet een combo van primo en bold, meen ergens gelezen te hebben dat dit een goede combo zou zijn eveneens beetje test ernaast hé, voor mij word dit men volgende cycle, ben er alleen npg niet uit qua doseringen?? Eerst nog even wat beter inlezen over deze combo;)

Ik geloof Bold 600mg per week minimuum en Primo 500mg minimuum:D Ik zou ze zo doen... 900mg Bold en 600mg Primo:cool: Primo zou ik minimuum 6weken doen en Bold minimuum 12weken maar beter 16weken want het kickt pas vanaf week 6 ofzo in...

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 20:33 ----------

o,ja guys ik ben opgestaan en pijn was helemaal verdwenen aan mijn elleboog dus heb ik gewoon 1.5ml MT-DMN er geshast:D!!!! En ik ben daarjuist borst/triceps gaan trainen en het ging lekker! Ik heb de 150kilo bench net niet kunnen drukken ik was wel over de helft en toen stond ik stil:o Volgende keer nog eens proberen, het zal en moet mij lukken:cool:

je gaat hem wel drukken, keep on trying!!!;)

Er start net iemand een nieuw logje met de combo primo, bold! Die ga ik toch ook ff volgen...

Zat voor me zelf te denken aan primo bold(600), test ben ik nog ni echt uit, wel alles 16weken.

je gaat hem wel drukken, keep on trying!!!;)

Er start net iemand een nieuw logje met de combo primo, bold! Die ga ik toch ook ff volgen...

Zat voor me zelf te denken aan primo bold(600), test ben ik nog ni echt uit, wel alles 16weken.

Test is een kwestie van of je wil cutten of bulken bro ;) Als je wil cutten dan zou ik test laag doseren 125mg of 250mg... Wil je bijkomen dan zou ik Test minimuum op 500mg zetten:D

ik kom juist van mijn werk en heb een paar foto's uit verveling genomen:D

IMG_0689.jpg

IMG_0690.jpg

IMG_0691.jpg

netjes man!! c ker goeie progressie! keep it up...... ben trouwens ook begonnen met test tren500/400 !;-)

Begint erop te lijken bro! :p

netjes man!! c ker goeie progressie! keep it up...... ben trouwens ook begonnen met test tren500/400 !;-)

Bedankt maat ;) En hou mij op de hoogte over de resultaten... Alvast succes en ik ben echt benieuwt naar't resultaat... ga je foto's plaatsen?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:25 ----------

ja het begint :p Ik zie het verschil nu op foto's ook goed dat ik ben bijgekomen in massa... Was ik nu maar nog iets lager in BF dan zou het prachtig geweest zijn

Mag ik eens vragen hoe je gegeten hebt tijdens je kuur? Hoeveel boven je onderhoudt, E/K/V verdeling?
Mooie vooruitgang begin er binnenkort ook aan.

Mag ik eens vragen hoe je gegeten hebt tijdens je kuur? Hoeveel boven je onderhoudt, E/K/V verdeling?
Mooie vooruitgang begin er binnenkort ook aan.

E/K/V 40/40/20 Onderhoud veranderd altijd bro omdat ik bijkom van't kuren:D Ik doe het zo... Ik eet boven onderhoud altijd bijna dezelfde routine... en als ik niet meer gain op de weegschaal dan voeg ik 1 maaltijd toe en als ik blijf steken en niet meer omhoogga op de weegschaal dan voeg ik gewoon nog een maaltijd toe... zo blijf ik bijna elke week verhogen met 1 extra maaltijd in mijn vaste schema... Zet wel niet al je troeven direct in... als je goed gaat op wat je eet en blijft gainen is het niet nodig om te blijven verhogen want je maakt het je eigen op't einde alleen veel moeilijker om het nog binnen te krijgen dag in dag uit ;)

ziet er zeker netjes uit! goed vol!

Goeie massa daar Trunks! Goed dat je de keuze hebt gemaakt off te gaan, ik weet dat dit mentaal moeilijk is voor je na 'slechts 9 weekjes' :P

Volgende kuur goeie cutkuur? Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien, zal wel over een maandje of drie/vier worden jou kennende :P

Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen, waardeer het ontzettend.

Houd hij niet lang vol :p

Terug
Naar boven