XXL Nutrition

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Wel epic als jij dat dan ff verslaat met nog geen 80KG :)
Go For It!

yeah :p Die dude zit altijd zo boos en vies te kijken maar dat zal niet meer lang duren met die 1ML MT-DMN want ik word alsmaar sterker en sterker iedere training keer op keer:D
En die 145kilo ging redelijk vlot zonder te sukkelen dus ik denk zelfs dat ik 150kilo aan had gekunnen :)
Wacht maar tot ik helemaal genezen ben zonder grieptoestanden dan ga ik er voor bro

nice :D hopen dat je hem dan ook kan verslaan als je off bent :D

misschien is hij wel off en drukt hij meer als hij on is:p maar hoe dan ook, met jouw gewicht hem eruit benchen is gewoon top :cool:

ja ik heb hem overlaatst 2x zien falen bij de 160kilo en in de bench contest in ons gym lukte het hem wel.
In ieder geval ik ben vanaf morgen aan mijn 2de vial bezig van MT-DMN dan kan ik wel veronderstellen dat het spul tegoei ingekickt is en ik ben zeker dat ik nog veel meer kracht in petto heb op de bench

Hoe is het met de ziekte?

:roflol:

OT: Trunks... Hoe veel dagen moet je nog doorknallen? Ga je off nadat je 2e vial op is?

:roflol:

OT: Trunks... Hoe veel dagen moet je nog doorknallen? Ga je off nadat je 2e vial op is?

nog 10dagen is mijn 2de vial op dan ga ik even op test alleen omdat ik nog een 8ml over heb:D
wie weet een bridge maar ik ben niet zeker. Wat zeg jij maat? doen of niet doen? en als wel, wat dan bijvoorbeeld nemen? voorstellen zijn welkom

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 13:54 ----------

een video maken van gewoon 150kilo LOL :p dan lachen ze mij zeker uit op Bodynet :p haha... als ik de 160kilo haal dan zal ik misschien een maken ;)

gewoon 150kilo? dat is al een zeer serieus gewicht hoor:O

gewoon 150kilo? dat is al een zeer serieus gewicht hoor:O

Maat ik moet je teleurstellen... de 150kilo heb ik niet kunnen drukken dus mijn hele weekend is om zeep:o
Ik ben tot iets boven dan de helft geraakt en ik dacht echt dat het ging lukken maar dan opeens hing ik vast wel jammer... maar 145kilo heb ik nog eens gedrukt dat was wel gelukt... daarna heb een beetje getraind met 100kilo x15 en 4 setjes... Ik denk dat ik terug naar de 140kilo ga en gewoon probeer hoog te reppen want 3x 140kilo kan ik drukken dus misschien eens proberen eerst te verdubbelen naar 6x 140kilo en dan nog eens proberen de 150kilo te drukken...

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 19:53 ----------

Update week 9: 78.5kilo dus 0.2bijgekomen... Ik ga mijn kcal's een beetje verhogen want het gaat niet meer zo lekker sinds ik met de Tren-E ben gestopt... ik weet niet wat ik moet denken van die MT-DMN buiten het feit dat je spieren echt uitdrogen en overal kraken tijdens het trainen... Vanaf morgen terug Omega 3 beginnen te nemen

nog 10dagen is mijn 2de vial op dan ga ik even op test alleen omdat ik nog een 8ml over heb:D
wie weet een bridge maar ik ben niet zeker. Wat zeg jij maat? doen of niet doen? en als wel, wat dan bijvoorbeeld nemen? voorstellen zijn welkom

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 13:54 ----------

een video maken van gewoon 150kilo LOL :p dan lachen ze mij zeker uit op Bodynet :p haha... als ik de 160kilo haal dan zal ik misschien een maken ;)

Bridgen, maar naar wat Bro? Na Tren en je DMN-MT ga je dat ook na een bridge niet meer toppen natuurlijk.
Zou ook niet weten naar wat je dan zou moeten bridgen :p

Bridgen, maar naar wat Bro? Na Tren en je DMN-MT ga je dat ook na een bridge niet meer toppen natuurlijk.
Zou ook niet weten naar wat je dan zou moeten bridgen :p

ja dat weet ik ook niet en ja dat is een feit dat waar is na MT en tren-E kun je bijna niks meer pakken :p
Het moet in ieder geval iets zijn dat mijn lichaam meer shaped... Ik wil iets dat mij lekker droger zal maken... maar wat dan?? :rolleyes: pfff... ik zou graag eens Bold proberen maar't probleem is dat het een lange ester is en dat ik dan terug te lang ONN zal blijven en dat wil ik niet weer meemaken:D
Misschien anavar op 100mg per dag maar het probleem is... waar krijg je nog echte Var vast? en liefst geen stanazolol in de plaats LOL :p

ja dat weet ik ook niet en ja dat is een feit dat waar is na MT en tren-E kun je bijna niks meer pakken :p
Het moet in ieder geval iets zijn dat mijn lichaam meer shaped... Ik wil iets dat mij lekker droger zal maken... maar wat dan?? :rolleyes: pfff... ik zou graag eens Bold proberen maar't probleem is dat het een lange ester is en dat ik dan terug te lang ONN zal blijven en dat wil ik niet weer meemaken:D
Misschien anavar op 100mg per dag maar het probleem is... waar krijg je nog echte Var vast? en liefst geen stanazolol in de plaats LOL :p

gewoon blijven bulken, off gaan en dan na een tijdje een cutkuur tegenaan gooien.
niet hele tijd je kuur omgooien, beetje zonde als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven