Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie massa daar Trunks! Goed dat je de keuze hebt gemaakt off te gaan, ik weet dat dit mentaal moeilijk is voor je na 'slechts 9 weekjes'
Volgende kuur goeie cutkuur? Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien, zal wel over een maandje of drie/vier worden jou kennende
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen, waardeer het ontzettend.
Mijn ervaringen deel ik met plezier maat en zeker met zo'n toffe mensen hier daarvoor doe ik het 
hahahahaaaaaaaaaaaLekker geknald bro, is duidelijk te zien. Ben benieuwd hoelang je t volhoud om Off te zijn![]()
Ja ik ben zelf ook benieuwt hoelang ik het vol ga houdenZiet er goed uit, denk zelfs dat het er beter uit gaat zien na de nakuur, zodat het vocht dat je hebt vastgehouden hebt verdwijnt!!! Ik vind van mezelf dat me fysiek er mooier en gelijnder uitziet na nakuur.
Niks cutkuur, gewoon massa proberen te houden, verliezenn doen we spijtig genoeg altijd!
Ziet er goed uit, denk zelfs dat het er beter uit gaat zien na de nakuur, zodat het vocht dat je hebt vastgehouden hebt verdwijnt!!! Ik vind van mezelf dat me fysiek er mooier en gelijnder uitziet na nakuur.
Niks cutkuur, gewoon massa proberen te houden, verliezenn doen we spijtig genoeg altijd!

Hey man, foto's zien er aardig uit!
Hoeveel ben je nu bijgekomen van deze kuur?
Hey , fysiek gaat alles lekker hier te zien , hoe gaat ie anders ?
Resultaat zeker geboekt hier, fijn je kunnen te volgen hebben deze tien weken
.
Hopelijk is dit niet het einde van het verhaal ?
Maar ik denk dat ik beter off ga dan kan ik sneller herstellen en misschien in de zomer nog een lekkere kuurtje doen
maar ik moet ook beseffen dat het ergens zal moeten ophouden. Ik weet ik vind het ook spijtig maar ja... wat kan ik anders doen? doorkuren als een gek voor een paar extra kilo's 
Jou kennende ga je gewoon doorkuren ja. Ik zou proberen te focussen om straks zoveel mogelijk kg's proberen te houden ik weet niet eens of dit mogelijk is.
Ik was voor deze kuur ook 3maand en half off
dus ik kan het heus wel
maar het zal heus wel lukken hoor
ben je ondertussen al aan het denken aan andere middelen? HGH msschn?

ga je nu wel bloed laten trekken alvorens je weer gaat kuren?

Maar ik heb gewoon geen papier meegekregen van de resultaten das al...
136x sterker dan Testosteron my ASS!!! 
Maar geen getreur ik heb ook ondervonden dat je lichaam na een aantal dagen went aan de dosis en dan gaat alles mentaal terug beter! Ik heb tot 1.5ml gedosseerd en ik moet wel zeggen dat ik last heb gehad van spierkrampen vooral aan mijn benen en aan mijn zijkanten onder mijn chest! Als ik s'morgens opstond dan moest ik niet te snel uit de bed opstaan of ik kreeg al spierkrampen terwijl ik in de schouders injecteer.
Dus best doseren op 0.5ml of ten hoogste 1ml voor diegene die hardcore zijn en het aankunnen 
hgh is niet te betalen joh
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 19:08 ----------
Ben je soms vergeten dat mijn dokter voor deze kuur als ik 3.5maand off was bloed heeft getrokken als ik toen zo'n bijwerkingen van de T3 en Dnp had?
Dus ik heb wel bloed laten trekken en alles was TOPMaar ik heb gewoon geen papier meegekregen van de resultaten das al...

Voor diegene die interesse hebben in mijn ondervindingen over MT-DMN hier komt 'EM!!
Het is geen anabool waar je veel massa bij pakt dus voor te bulken vind ik het echt geen interessante goedje.
Je krijgt er wel kwaliteitsgains van maar ja dat heb je bij andere DHT producten ook136x sterker dan Testosteron my ASS!!!
Als je hoog dosseerd vanaf 1ML beginnen de pissige buien en das niet zo plezant voor je partnerMaar geen getreur ik heb ook ondervonden dat je lichaam na een aantal dagen went aan de dosis en dan gaat alles mentaal terug beter! Ik heb tot 1.5ml gedosseerd en ik moet wel zeggen dat ik last heb gehad van spierkrampen vooral aan mijn benen en aan mijn zijkanten onder mijn chest! Als ik s'morgens opstond dan moest ik niet te snel uit de bed opstaan of ik kreeg al spierkrampen terwijl ik in de schouders injecteer.
Je spieren drogen ook heel erg uit, daarmee bedoel ik de aanhechtingen van je elleboog en forearm en triceps aan je elleboog buitenkant ook! schouders kraken ook soms als ik mij wil draaien in bed s'avonds! Je kan het met winstrol vergelijken maar dan iets beter kwa resultaat maar ook niet mind-blowing!!!
1 ding is wel zeker!!! Je kracht er abnormaal veel kracht van als een beest, maar dat maakt het juist gevaarlijker met al die steken aan je gewrichten door de uitdroging! als ik wil kon ik mijn laatste 3ML nog nemen ik heb nu weekend en ik ben maandag thuis met Pasen maar ik doe het niet alleen al voor de reden dat mijn gewrichten zo uitgedroogd zijn en ik bang ben voor't feit dat ik zo veel kan heffen en een blessure zal oplopen! En ik heb Omega 3 enzo geprobeerd maar no way dat het helemaal weggaatDus best doseren op 0.5ml of ten hoogste 1ml voor diegene die hardcore zijn en het aankunnen
Voila ik hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen met mijn persoonlijke ervaring met het goedje!
Greetz bro's!!!

Moet je een tweede baan nemen (of overwerken) om roids te betalen.![]()

deze keer dus wel papiertje meevragen, kan altijd geregeld worden.
ben erg benieuwd naar je herstel, vond het al knap dat je na 3.5 maand helemaal hersteld was, kon dit bijna niet geloven
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:31 ----------
thanks![]()