XXL Nutrition

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd hoe je gewicht verloopt;)

top log was het weer!

Nu op't moment 79.2kilo dus is maar 0.4kilo verloren en ik geloof voornamelijk vocht dus das heel normaal:)
Ja ik log ook echt graag op DBB alleen als je een log start dan beginnen ze altijd terug opnieuw te bashen en de les te spellen... En naar de einde toe zijn ze allemaal vriendelijk omdat ze ook echt op foto's zien dat je je best en tijd erin hebt gestoken ;)

nice log!

Even iets vermelden: Elke keer de laatste dagen als ik ga slapen dan word ik iedere nacht wakker van mijn lichaam die samentrekt (spieren) Dus het is alsof je je aan het uistrekken bent zoals bij gapen maar in deze geval kan je het niet controleren! Je spieren bibberen precies dat je koud hebt tijdens het slapen en het kan soms pijnlijke spierkrampen in mijn zij enzo veroozaken... Ik slik al 450mg magnesium elke dag... Heeft iemand hier ook last van tijdens of na het kuren? Kan er iemand misschien een oplossing bieden dat ik kan doen AUB?
Dit is gewoon freaky beangstigend en het gebeurd elke nacht wel minstens 5 keer:eek:

hey, hoe staat het erbij? Nog last van die eigenaardige sides of al aan de beterhand?

hey, hoe staat het erbij? Nog last van die eigenaardige sides of al aan de beterhand?

Ja heb het nog maar ik trek mij er gewoon geen zak van aan ;) Ik wil wel graag weten wat het is maar ja... niemand kan mij een antwoord geven dus laat ik het zo maar :)

Even iets vermelden: Elke keer de laatste dagen als ik ga slapen dan word ik iedere nacht wakker van mijn lichaam die samentrekt (spieren) Dus het is alsof je je aan het uistrekken bent zoals bij gapen maar in deze geval kan je het niet controleren! Je spieren bibberen precies dat je koud hebt tijdens het slapen en het kan soms pijnlijke spierkrampen in mijn zij enzo veroozaken... Ik slik al 450mg magnesium elke dag... Heeft iemand hier ook last van tijdens of na het kuren? Kan er iemand misschien een oplossing bieden dat ik kan doen AUB?
Dit is gewoon freaky beangstigend en het gebeurd elke nacht wel minstens 5 keer:eek:

beter even een bezoekje brengen aan een expert?

Probeer eens kijken of meer kalium helpt. Pak eens wat tomaten(sap) bananen, druiven of rozijnen. AAS heeft invloed op de verhouding kalium/natrium. Ook kalium tekort kan krampen geven. Bij blijvende klachten (na een week met meer kalium rijke producten) de dokter waarschuwen. En als je ooit iets voelt als de bekende pijn op de borst dan zsm naar de dokter. (je hart is ook een spier) Ik kan de ernst niet inschatten. Als het nog niet ernstig is probeer dan eerst meer kalium maar als je twijfelt--->dokter!!!!

EDIT: tel je pols eens (slagen per minuut met vinger op de pols) als je zulke sides hebt en meet indien je een apparaat hebt je bloeddruk.

Laatst bewerkt:

Ik kijk het nog even aan en als het na mijn nakuur niet beterd dan zal ik actie ondernemen

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 20:53 ----------

Probeer eens kijken of meer kalium helpt. Pak eens wat tomaten(sap) bananen, druiven of rozijnen. AAS heeft invloed op de verhouding kalium/natrium. Ook kalium tekort kan krampen geven. Bij blijvende klachten (na een week met meer kalium rijke producten) de dokter waarschuwen. En als je ooit iets voelt als de bekende pijn op de borst dan zsm naar de dokter. (je hart is ook een spier) Ik kan de ernst niet inschatten. Als het nog niet ernstig is probeer dan eerst meer kalium maar als je twijfelt--->dokter!!!!

EDIT: tel je pols eens (slagen per minuut met vinger op de pols) als je zulke sides hebt en meet indien je een apparaat hebt je bloeddruk.

Oke Ymir heel erg bedankt, ik zal het eens proberen met tomatensapjes enzo... ik weet dat er in tomatensap pottasium zit wat ook heel goed tegen spierkrampen is... maar het is niet altijd dat het verkrampt maar als het verkrampt terwijl ik in bed lig dan blijft het wel lang aanhouden eer de spier weer ontspannen is en das wel freaky begrijp je? :D Ik weet dat het niet dodelijk is ofzo... maar leuk is wel iets anders dan spieren die gewoon van hun eigen aanspannen overal... meestal in de benen volledig en onder mijn ribben en rug onderkant.

hé man hoe verloopt je pct voorlopig, alles trug in orde?;)

Toevallig geen pics van uw sleeve?

hé man hoe verloopt je pct voorlopig, alles trug in orde?;)

Toevallig geen pics van uw sleeve?

pct verloopt op rolletjes:D Nee bro ik heb geen pictures hij is nog niet eens af ik heb er niet meer aan gewerkt omdat ik zoveel dingen op korte tijd tegelijk wil realiseren zo ben ik haha:p

wilde net vragen om een update haha toevallig dat ik niet de enige bent:P
maar nog geen terugval?

Hij leeft nog :D

wilde net vragen om een update haha toevallig dat ik niet de enige bent:P
maar nog geen terugval?

Nee nog niet maat, in't begin eventjes maar dat duurde niet lang ;)
Meestal bij mij 2maand na te kuren krijg ik het maar niet altijd eigenlijk

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 17:53 ----------

yessir:D

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 17:54 ----------

Zo goed als weg, geen last meer gehad de afgelopen dagen en ik weet hoe het komt, ik dronk gewoon te weinig water en dat was het probleem. Ik heb op aanraden van een ervaren maat van mij 3liter water per dag gedronken elke dag en het is zo goed als weg.

Alles goed hier ? ;)

Goed nieuws hé ! Ben blij voor je :)

Bedankt maat :) Ik doe mijn best om mijn kilo's vast te houden tot aan mijn volgende kuur ;)
Tot nu toe lukt het mij aardig... Ik bereid nog altijd elke dag mijn eigen eten in bakjes voor mijn werk, eerst mijn buik volladen heel de dag en daarna knallen in de Gym:D

gaat dus goed zo te horen, heb je ook pics?

Terug
Naar boven