Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha weet waar je aan begint Trunks!
Tren-A staat erom bekend veel meer agressie te geven dan Tren-E. En aangezien je op Tren-E al Mr. Baddass werd, voorspel ik niet veel goeds
Voordeel heb je wel dat je er rap mee kunt stoppen indien nodig en de vials die overblijven naar Ome Pun mag sturen![]()

Oke ik beloof je dat ik dat dan zal doen, maar willen we wedden dat ik ze opkrijg
---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 15:20 ----------
LOL haha...

Bestel dan wel gelijk 10 vials minimaal he, anders blijft er zo weinig over![]()

Oke dat gaat het worden!!! 1gram tren maar dan wel tren-A, tren-E heb ik al eens op 800mg gezet na 3weken was ik gestopt want ik abnormaal gestoord agressief aan't worden

maar ja... zoals altijd doe ik toch mijn eigen zin op't einde
Fucckkk dit ga ik volgen!
Ík zal mijn best doen om je niet op de kast te jagen, succes!!!
---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 16:19 ----------
Is 3 gram eigenlijk niet wat weinig op 75 kg![]()

Haha weet waar je aan begint Trunks!
Tren-A staat erom bekend veel meer agressie te geven dan Tren-E. En aangezien je op Tren-E al Mr. Baddass werd, voorspel ik niet veel goeds
Voordeel heb je wel dat je er rap mee kunt stoppen indien nodig en de vials die overblijven naar Ome Pun mag sturen![]()

Wtf kerel, ondanks je lengte is zoveel AAS op 75 kg toch echt niet normaal meer? Kun je serieus niet fatsoenlijk gainen zonder liters AAS in je lichaam?
kost een pak geld 31vials
Wtf kerel, ondanks je lengte is zoveel AAS op 75 kg toch echt niet normaal meer? Kun je serieus niet fatsoenlijk gainen zonder liters AAS in je lichaam?
Pasop er zijn kerels op 75 kg die er veel zwaarder uitzien dan je denkt. Iemand bij ons in de gym weegt ocharme nog maar 67kg maar is een ****ing tank. Zou niet te snel op iemand zijn gewicht afgaan![]()
Ben benieuwd man :d na mn deca ga ik ook azn de tren denk ik :d