Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

in b4 IM infuus met tren A

Haha weet waar je aan begint Trunks!
Tren-A staat erom bekend veel meer agressie te geven dan Tren-E. En aangezien je op Tren-E al Mr. Baddass werd, voorspel ik niet veel goeds :D

Voordeel heb je wel dat je er rap mee kunt stoppen indien nodig en de vials die overblijven naar Ome Pun mag sturen :D

• Topic Starter Topic Starter
Tren-A staat erom bekend veel meer agressie te geven dan Tren-E. En aangezien je op Tren-E al Mr. Baddass werd, voorspel ik niet veel goeds :D

Voordeel heb je wel dat je er rap mee kunt stoppen indien nodig en de vials die overblijven naar Ome Pun mag sturen :D

Oke ik beloof je dat ik dat dan zal doen, maar willen we wedden dat ik ze opkrijg:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 15:20 ----------

LOL haha...

geniaal ben benieuwd!

Oke dat gaat het worden!!! 1gram tren maar dan wel tren-A, tren-E heb ik al eens op 800mg gezet na 3weken was ik gestopt want ik abnormaal gestoord agressief aan't worden

Fucckkk dit ga ik volgen!
Ík zal mijn best doen om je niet op de kast te jagen, succes!!!:D:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 16:19 ----------

Is 3 gram eigenlijk niet wat weinig op 75 kg:p:rolleyes:

Komt in orde, een van deze dagen ga ik beginnen en open ik een nieuwe Logje... Ik zal me er ook op voorbereiden dat ik weer afgeblaft wordt As usually ;) maar ja... zoals altijd doe ik toch mijn eigen zin op't einde:p

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 17:15 ----------

Fucckkk dit ga ik volgen!
Ík zal mijn best doen om je niet op de kast te jagen, succes!!!:D:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 16:19 ----------

Is 3 gram eigenlijk niet wat weinig op 75 kg:p:rolleyes:

Goed zo Supersized! Hoe erg ik je ook maar haat op dit moment je bent altijd welkom zoals iedereen:D
En je hebt gelijk 3gram zal niet genoeg zijn voor mij maar daar hebben we de 200mg Oxy per dag voor:p
Jaag mij AUB niet op de kast want ik denk op die doseringen tren/oxy dat ik je gegarandeerd zal komen zoeken waar je ook woond haha...

Laatst bewerkt:
wanneer denk je te gaan starten?

Wtf kerel, ondanks je lengte is zoveel AAS op 75 kg toch echt niet normaal meer? Kun je serieus niet fatsoenlijk gainen zonder liters AAS in je lichaam?

Pasop er zijn kerels op 75 kg die er veel zwaarder uitzien dan je denkt. Iemand bij ons in de gym weegt ocharme nog maar 67kg maar is een ****ing tank. Zou niet te snel op iemand zijn gewicht afgaan :)

ben ik t niet mee eens. tren A = frequenter prikken -> stabielere bloedwaardes dan tren E.
dat zou eigenlijk juist minder sides moeten opleveren, en inderdaad het voordeel dat je er snel 'uit' kan mocht het uit de hand lopen,.

@trunks, zit nu op 600mg tren p/w, ga het ophogen naar 800 om te kijken wat t doet :D
wel een aanrader, maar alleen als je niet veel last heb van tren sides

Laatst bewerkt:
Wtf kerel, ondanks je lengte is zoveel AAS op 75 kg toch echt niet normaal meer? Kun je serieus niet fatsoenlijk gainen zonder liters AAS in je lichaam?

Jawel vriend maar high dose AAS moet je zelf maar eens ervaren dan weet je waarover ik het heb... bij hogere doseringen trenbolone verlies je vet als een vetverbrandingsmachine zonder je dieet te veranderen maar dat wist jij waarschijnlijk nog niet omdat "theorie" andere beweringen heeft maar neem van mij aan als je hoog in Tren zit dat je dan ook anders dan de anderen gaat uitzien! Je kent het gezegde toch "do what others won't do so tomorow you can have what others won't have"

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 18:41 ----------

wanneer denk je te gaan starten?

Eind volgende maand hoop ik te beginnen... eerst alles in huis halen zijn veel vials hoor:p kost een pak geld 31vials:D

Pasop er zijn kerels op 75 kg die er veel zwaarder uitzien dan je denkt. Iemand bij ons in de gym weegt ocharme nog maar 67kg maar is een ****ing tank. Zou niet te snel op iemand zijn gewicht afgaan :)

Yep klopt! Meestal mensen met een hoge BF zien er van ver groter uit tot dat ze je passeren op straat dan zie je hoe klein ze werkelijk zijn

absurde doseringen .roflol. alles onder de 3 gram AAS per week zijn beginnerskuurtjes :D

Ben benieuwd man :d na mn deca ga ik ook azn de tren denk ik :d

Ik doe maar wat :roflol:

Terug
Naar boven