AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik zojuist zei geen sides te hebben, zweten me handen ineens faking erg. Gewoon wtf....
 
Ik vind 't eigenlijk wel mooi dat je zo'n logje hebt, beantwoord ook gelijk alle vragen voor nieuwe eca users, zou bijna zeggen sticky
 
Ik vind 't eigenlijk wel mooi dat je zo'n logje hebt, beantwoord ook gelijk alle vragen voor nieuwe eca users, zou bijna zeggen sticky
Thx haha. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het een eer vinden dat me log een sticky word. Maar begrijp wel dat de sides die ik onderga, niet iedereen heeft. Daarbij zijn sticky's over het algemeen wat belangrijk is in die sectie. Deze log van mij is maar "een van de" ;) Maar bedankt voor je compliment.
 
Ik wil leerkracht worden lol 8-16 uur fuck it. en in de avond deal ik wel coke of aas.
 
Ik wil leerkracht worden lol 8-16 uur fuck it. en in de avond deal ik wel coke of aas.
Elke cent die je extra verdient is mooi meegenomen. Moet met coke denk ik wel aardig rap gaan.
 
Ik wil leerkracht worden lol 8-16 uur fuck it. en in de avond deal ik wel coke of aas.
Ga op 'probleem'scholen les geven aan de 14-18jarigen. Dat is de periode dat ze vaak beginnen en zorg dat ze jouw stuff kopen tot ze verslaafd zijn en na hun schoolcarriere ook nog van jou kopen.
 
Ga op 'probleem'scholen les geven aan de 14-18jarigen. Dat is de periode dat ze vaak beginnen en zorg dat ze jouw stuff kopen tot ze verslaafd zijn en na hun schoolcarriere ook nog van jou kopen.
Serieus effe beter gewoon straat etc. kids praten teveel.
 
Serieus effe beter gewoon straat etc. kids praten teveel.
Probeer er eentje zijn ouders/broertje/zusje te kidnappen en schrik aan te jagen. Laat hem jouw zaakjes verkopen zodat jij er niet tussen staat. Laat hem regelmatig dubbelen tot hij echt te oud wordt en dan laat je zijn familie vrij maar ga je regelmatig langs zodat ze je niet verklikken. Ondertussen heb je weer een ander kind zijn familie ontvoerd etc...
 
Sos importeren via dieren insemineren. Lijkt me genius
 
Ik heb jullie allemaal gerapporteerd.
 
Poe ff kleine gym update:
Pull vandaag. Rug biceps traps. Was rustig deads doen lekker me eigen ding. Komen er 3 milfjes voor me hun training doen. Nou kan je vertellen waar me concentratie hoog was vanmiddag, wastie zojuist ver te zoeken. :wanker:

Verder ging training wel lekker. Wel zweette ik erger dan normaal.. Druppels liepn over me gezicht. Not sure of het door de drukte kwam, T5 of dat de airco uitstond. Denk niet dat de airco uitstond tho..

Nu ko wekker 07:30. Half uur langer uitslapen omdat waggie morgen van mij is.

Heb trouwens een foto geupload, kan je zien hoe een pvv'er een moslima een trap geeft :eek:

image.jpeg
 
Yay met de auto op stage. No 45min fietsen vandaag. Is wel me cardio tho.. Vandaag rustdag maar wel T5 ingenomen. Slapen ging vandaag in vergelijking met gister een stuk beter. Viel ron half 1 in slaap en werd 5min voor me wekker wakker.

Tot nu toe alleen zweet handjes. Droge mond valt nog mee. Klein beetje stuiterend been. Vandaag ook gewoon 2e caps ondanks rustdag schiiiiijjjjjttttt
 
Denk dat ik aan het wennen ben want de sides zijn minimaal atm. Zweethandjes en beetje dorst. Minder dan normaal. Over 15min 2e cap innemen.
 
2e cap ingenomen. Zo lunchen en dan richting school. Ff een gesprek met leraar gefixt. Lekker onder invloed van auto rijden.

i-am-formulad-funny-car-crash-crashes-epic-fail-fails-14.jpg
 
Nog iemand T5 te koop in de buurt van Rotterdam? Dm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven