beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/
Bij deze. Lees vooral regel 1 en 2 even.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/
Thanks manhttps://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/
Bij deze. Lees vooral regel 1 en 2 even.

SQWWAATTSNee nooit. In de bouwmarkt waar ik werk is het in de zomer altijd 2x zo heet omdat er geen airco is en omdat het pand geen warmte weglaat. Ben een van de weinig die dan alsnog niet zweet.

Gelukzak, ik kom precies telkens net uit de douche als ik gewerkt heb en het is +15° :')Nee nooit. In de bouwmarkt waar ik werk is het in de zomer altijd 2x zo heet omdat er geen airco is en omdat het pand geen warmte weglaat. Ben een van de weinig die dan alsnog niet zweet.
Tijdens het trainen zweet ik wel, de ene keer erger dan de ander. Merk wel at ik met T5 nog erger zweet. Druppels vallen van me hoofd. Maar ik vind zweten tijdens het trainen niet erg. Mijn zweet stinkt niet en is een teken van lekkere training![]()
Toen ik dik was had ik hier ook last vanGelukzak, ik kom precies telkens net uit de douche als ik gewerkt heb en het is +15° :')
Sinds gym life, veel veranderd in me leven. Mentaal maar ook fysiek 
Bij mij is het erger geworden door te trainen, al was ik vroegr ook al een harde zweter. Maar nu echt wel nog meerToen ik dik was had ik hier ook last vanSinds gym life, veel veranderd in me leven. Mentaal maar ook fysiek
![]()
Ik ben over het algemeen nooit boos. Kijk altijd van de postitieve kant omdat ik altijd alles weet uit te praten. Ruzies voorkom ik daarmee ook. Problemen los ik op door er achterna te gaan en op te lossen. Ksie geen toegevoegde waardes van boos zijnToen ik 3 weken aan de T5 zat had ik echt een ziek kort lontje. D'r hoefde maar wat brood op de grond te vallen in de keuken, of me moeder begon ook maar een beetje te zeiken en ik schoot uit me slof. Heb jij daar geen last van?

Klein deel ligt de fout idd bij mij. Dat heb ik ook besproken met me begeleider. Ik weet ook waar de fout lag. Maar als de school beloftes maakt en niet na komt, of ze komen pas na een x aantal maanden met slecht nieuws etc. kan ik er weinig aan doen.Rot om te horen man, zoals je zegt "het is zo, niets aan te doen"
Ligt de fout bij jezelf of niet? Mij helpt het altijd om gewoon even goed over je eigen fouten na te denken en dan te bedenken wat je volgende keer beter kan doen.
Weeg me zelf elke zaterdagochtend. Heb door me log heen updates daar over gedaan. Waarom zaterdag? Omdat zaterdag voor mij junkdag is en zondag ochtend dus alleen maar mindfuck zal zijnHoe zit het met gewicht/spiegel?
Meet je ook buik/arm omtrek eigenlijk?

sowieso is mn buik wel flat, heb alleen heb ik de pech dat ik meer op mn zijkant vasthoud. Benen zijn voornamelijk vocht.