MuscleMeat

RcP log

• Topic Starter Topic Starter
24-6-2011

Seated press
wu
3x10x60kg
10x80kg
6x100kg
2x125kg

CGBP
5x80kg
3x110kg
3x140kg
1x175kg, scheef uitgedrukt, who cares ???

Upright row
10x40kg
10x60kg
10x80kg

db front raises
3x10x16kg L+R

Face pulls
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Nu volstouwen en morgen events @ RPB

doe normaal man, waar komen die presses ineens vandaan ;)

Even een stap van 35 doen.:D

Nondeju man, wat ben jij toch een sterke gast.

Jah weet ik ook niet gaat gelukkig eindelijk weer omhoog, komt denk ik ook omdat ik ze nu 2 keer in de week doe.
Al zenuwachtig voor morgen?

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 23:03 ----------

hoop morgen een 270-280 overhands DL PR neer te zetten

zenuwachtig haha, tis gewoon een training..we gaan er et beste van maken..maar je begint bizar sterk te worden..real contendor voor de komende jaren..

Dude jijzelf behoort ook gewoon bij de top, als je een goeie dag draait kun je ook zomaar een ticket binnehalen voor de finale.
Maar ik moet nog wel een hoop leren. Komt ook wel veel techniek bijkijken + brute kracht natuurlijk ook, maar daar red je het niet mee.
Maar ga nu pitten want morgen vroeg eruit

haha komt allemaal goed, stay dedicated en humble en god zal je belonen ..dan maken we de top over een paar jaar haha, met starter20 als the leading champ!

25-6-2011

RPB-meet

Deadlift , rawdubbeloverhands
3x6x120kg
3x170kg
3x200kg
2x240kg
1x270kg , PR
1x275kg, PR , lelijke lift maarjah boeiend

Farmers
2x????x75kg
2x????x105kg
3x????x130kg, alles goed snel gelopen.
Wou nog zwaarder gaan maar schijven waren allemaal bezet.

Stones
120kgx135m?x6
150kgx135m?x3

Daarna gestopt, vandaag huge pomp in onderrug, ging ook niet meer weg.
Deze week onderrug ff rust geven.

Superlocatie, kom binnekort zeker weer ff langs.

Pfoei, wat ben jij een big dude ouwe. Leuk je gezien te hebben, en hard getraind!

sicke overhandse grip.. en nu weer meer naar de max gewichten!!

sicke overhandse grip.. en nu weer meer naar de max gewichten!!

Ja die grip was weer lekker gister, ben ook alweer bezig om deadlift max optekrikken. had deze week alweer een toch wel easy 310, verder ook goodmornings gedaan + vrijdag hele dag zwaar k*twerk op de bouw gehad = trashed lowerback. Had veel meer willen doen maar lichaam gaf aan dat het beter was ff gas terug te nemen.

t*ring die grip zeg. Nou weet ik eigenlijk nog niet wie er achter die enorme grip zit. :P

Die deadlift dubbel overhands is echt heel sterk. Zag ook mijn hele hand verdwijnen toen ik je een hand gaf.:o

Oh my god we hebben daarna ook nog nagepraat over die epic handkracht van jou, het is echt onaards

dit jaar komt er nog een 300 , mark my words :)

Ja, maar wat Frank zegt, die overhands stuff is leuk en zwaar impressive, maar je moet gewoon lekker gaan maxen. Anders pak je standaard gewoon met je deadlifts de 'lichtere' sets overhands, en ga je daarna mixed door. En natuurlijk overhands shrugs met eventueel nog wat static holds.

Gewoon flink werken aan de strongman technieken, doorgaan met die krachtopbouw en vooral uitkijken met gekke blessures. Meen te herinneren dat je redelijk vaak vervelende blessures had gehad in het verleden?

Ja, maar wat Frank zegt, die overhands stuff is leuk en zwaar impressive, maar je moet gewoon lekker gaan maxen. Anders pak je standaard gewoon met je deadlifts de 'lichtere' sets overhands, en ga je daarna mixed door. En natuurlijk overhands shrugs met eventueel nog wat static holds.

Gewoon flink werken aan de strongman technieken, doorgaan met die krachtopbouw en vooral uitkijken met gekke blessures. Meen te herinneren dat je redelijk vaak vervelende blessures had gehad in het verleden?[/QUOT

Isa, heb je
A zn side gezien? , dit is heavy artillerie
B kijk na die 3x150 stone....pfieuw, dit is marvel comic shit over een tijdje...

Eerste keer dat ik dit log opmerk.. Sterke shit man.

Terug
Naar boven