reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
heb nu wel gemerkt dat mijn benen ietwat opwarming nodig hebben om er tegenaan te kunnen gaan
front squats doe ik niet zo vaak en gingen echt wel moeizaam als 1e oefening
(had vooraf ook al lichte setjes extensions gedaan als opwarming)
leg press ging dan (zoals gewoonlijk) een stuk vlotter
die back squats als 3e oefening was eigenlijk meer een soort experiment, eens zien hoe dat ging... moet eerlijk toegeven dat mijn benen en heupen nog nooit zo soepel aangevoeld hebben
normaal probeer ik sowieso altijd minstens paralel of er toch een stuk onder te squatten, maar nu ging het gewoon heel vlot ATG
wist ook niet wat ik nog kon verwachten qua gewicht, wou in principe stoppen aan 60 maar ging zodanig vlot
aan 80 waren mijn benen weliswaar gewoon leeg
front squats doe ik niet zo vaak en gingen echt wel moeizaam als 1e oefening
(had vooraf ook al lichte setjes extensions gedaan als opwarming)leg press ging dan (zoals gewoonlijk) een stuk vlotter
die back squats als 3e oefening was eigenlijk meer een soort experiment, eens zien hoe dat ging... moet eerlijk toegeven dat mijn benen en heupen nog nooit zo soepel aangevoeld hebben

normaal probeer ik sowieso altijd minstens paralel of er toch een stuk onder te squatten, maar nu ging het gewoon heel vlot ATG
wist ook niet wat ik nog kon verwachten qua gewicht, wou in principe stoppen aan 60 maar ging zodanig vlot

aan 80 waren mijn benen weliswaar gewoon leeg

)

betreffende die watch-it hehe)