MuscleMeat

vntl is nu dikker dan dik log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Telt toch wel als cardio?
Ik was vanmorgen lichter met kleren aan dan de dag ervoor zonder kleren.. 1.5 kilo plus minus dus idd het is cardio. Wel gisteren rond de 4800kcal gegeten dus dat heb ik beter aangepakt dan vorig jaar toen had ik alleen wat koekjes op over de hele dag en een broodje frikandel :P
 
Niet helemaal happy met de uitslag ik had eerder verwacht dat me ldl niet goed zou zijn. De huisarts belt me morgen iig.

IMG_20190722_141150786.jpg
 
No offence ook bro ik weet niet precies wat je wedstrijdplannen zijn de komende tijd maar je ziet er ook niet erg gezond uit in je gezicht e.d.
Denk dat zo lean staan de hele tijd ook niet bevordelijk is voor je waardes.
 
No offence ook bro ik weet niet precies wat je wedstrijdplannen zijn de komende tijd maar je ziet er ook niet erg gezond uit in je gezicht e.d.
Denk dat zo lean staan de hele tijd ook niet bevordelijk is voor je waardes.
Gezicht zegt verder niks over me gezondheid ik voel me de laatste 2/3 weken steeds meer lichamelijke de oude. De vitiligo in me gezicht maakt het ook niet beter.

Verder geen wedstrijd plannen bro dat was ik sowieso pas van plan na 1.5/2 jaar en of ik er dan nog zin in heb.
 
Gezicht zegt verder niks over me gezondheid ik voel me de laatste 2/3 weken steeds meer lichamelijke de oude. De vitiligo in me gezicht maakt het ook niet beter.

Verder geen wedstrijd plannen bro dat was ik sowieso pas van plan na 1.5/2 jaar en of ik er dan nog zin in heb.

Bedoel meer echt ingevallen/wallen heeft verder weinig met je vitiligo te maken. In dat geval zou ik je vet% is iets gaan verhogen, maar dat is mijn mening.

In b4 maar jij bent dik

:o
 
Bedoel meer echt ingevallen/wallen heeft verder weinig met je vitiligo te maken. In dat geval zou ik je vet% is iets gaan verhogen, maar dat is mijn mening.

In b4 maar jij bent dik

:o
Calorieën zijn wel vandaag weer verhoogd dus wordt wel langzaam aan dikker.. :P zit nu evengoed alweer op 4750
 
Bedoel meer echt ingevallen/wallen heeft verder weinig met je vitiligo te maken. In dat geval zou ik je vet% is iets gaan verhogen, maar dat is mijn mening.

In b4 maar jij bent dik

:o
Ik denk dat het ook een beetje persoonsafhankelijk is. Ik ken vntl namelijk alleen maar met een vrij ingevallen gezicht. Zelfs op 110+ kilo had die een flink ingevallen kop waar menig wedstrijdatleet die 1 week uit voor een wedstrijd was niet eens aan kon tippen:roflol:. Zo ken ik ook genoeg gasten met een plofkop en een rooie kop, daar baar ik me dan weer sneller zorgen om (bloeddruk etc.)
 
Ik denk dat het ook een beetje persoonsafhankelijk is. Ik ken vntl namelijk alleen maar met een vrij ingevallen gezicht. Zelfs op 110+ kilo had die een flink ingevallen kop waar menig wedstrijdatleet die 1 week uit voor een wedstrijd was niet eens aan kon tippen:roflol:. Zo ken ik ook genoeg gasten met een plofkop en een rooie kop, daar baar ik me dan weer sneller zorgen om (bloeddruk etc.)
Rood ben ik wel vaak in me gezicht ik dacht eerst ook altijd bloeddruk totdat ik er achter kwam dat die vitiligo haast in me hele gezicht zit dus hij verbrand gewoon constant :P
 
Ben je van plan om in de nabije toekomst (voor een tijdje misschien) compleet off te gaan of blijf je voorlopig gewoon cruisen en zie je dan wel weer wat je gaat doen qua blasts en/of wedstrijden?
 
Ben je van plan om in de nabije toekomst (voor een tijdje misschien) compleet off te gaan of blijf je voorlopig gewoon cruisen en zie je dan wel weer wat je gaat doen qua blasts en/of wedstrijden?
Ik wou eigenlijk eerst gewoon kijken hoe ver ik sta kwa progressie na 1.5/2 jaar en dan kijken of ik het ook nog waard vind om zoiets te doen. Wou sowieso minimaal 15 weken cruisen en ga nu week 10 in maar eerst dan nog maar eens bloedprikken voordat ik aan een blast begin.
 
Maaaaaar...is die T3 er nu al uit. Iets vet aanzetten gaat vast iets makkelijker dan..

Je hoeft niet gelijk een powerlifter te worden. Wat zei je coach eigenlijk van de bloedwaardes?
 
Zou sws terug gaan naar een halve tab t3.of helemaal niks
 
Maaaaaar...is die T3 er nu al uit. Iets vet aanzetten gaat vast iets makkelijker dan..

Je hoeft niet gelijk een powerlifter te worden. Wat zei je coach eigenlijk van de bloedwaardes?
Toevallig net de huisarts aan de telefoon gehad en die vond dit alles wel mee vallen. En als advies over x weken nog even een keer bloedprikken.

En over t3.. me tsh is normaal toch ;)
 
Ik vind ze er ook niet zo slecht uit zien tbh, los van je lever dan.
 
Ik vind ze er ook niet zo slecht uit zien tbh, los van je lever dan.
Nadrukkelijk gevraagd net over die gamma-gt en het is volgens hem maar een marginale verhoging en stelde niet veel voor.

Leukocyten kun je ook door strepen want loop met een oorontsteking/verkoudheid/griep
 
Nadrukkelijk gevraagd net over die gamma-gt en het is volgens hem maar een marginale verhoging en stelde niet veel voor.

Leukocyten kun je ook door strepen want loop met een oorontsteking/verkoudheid/griep
Imo is enkel gamma gt en hematocriet iets waar je oog op moet houden.

Test/oestrogeen was te verwachten, glucose beetje laag (goed toch?), totaal cholesterol beetje laag(ook goed toch? HDL wat hoger zou fijn zijn maar ja ratio is gewoon goed).
 
Leverwaardes zijn normaal bij sporters licht verhoogd. Kan zo 2x maximale ref zijn en kan geen kwaad.
Pas bij 5-10x maximale waarde gaan ze verder onderzoeken.
 
Je hematocriet is wel wat hoog om te gaan blasten. Ik zou een bloeddonatie overwegen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven