- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Zie hierboven, ik ga nog lang niet blasten.Je hematocriet is wel wat hoog om te gaan blasten. Ik zou een bloeddonatie overwegen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie hierboven, ik ga nog lang niet blasten.Je hematocriet is wel wat hoog om te gaan blasten. Ik zou een bloeddonatie overwegen.
Excuus, te haastig gelezen! Ik vraag me wel af of je hematocriet nog veel verder gaat dalen op 250mg test.
Ik weet niet of die nog verhoogd van me prep kan zijn? Ik meende eens ergens gelezen te hebben dat het lang kan duren voordat die zakt. Me hematocriet is trouwens nog nooit te hoog geweest. Op een oude test van me was de max referentie waarde voor hematocriet ook hoger dan deze.Excuus, te haastig gelezen! Ik vraag me wel af of je hematocriet nog veel verder gaat dalen op 250mg test.
Duurt zo'n 10-14 weken uit mijn hoofd. Maar je kunt je wel voorstellen dat het een wortelfunctie is. Een marginale verbetering dichterbij het setpoint duurt langer dan verder weg van het setpoint. Het zou dus goed kunnen dat je nu met 9 weken al vrij dicht op het setpoint zit behorende bij deze dosering. Je gaat nog een bloedtest doen tegen die tijd, nietwaar? Ik zou gewoon op basis daarvan nog doneren of niet. Hematocriet stijgt ook niet direct, dus je kunt best beginnen met blasten en 2 weken later doneren.Ik weet niet of die nog verhoogd van me prep kan zijn? Ik meende eens ergens gelezen te hebben dat het lang kan duren voordat die zakt. Me hematocriet is trouwens nog nooit te hoog geweest. Op een oude test van me was de max referentie waarde voor hematocriet ook hoger dan deze.
Yes heb geen haast om te blasten.. ik voel me sowieso beter als ik langer cruise zowel mentaal als fysiek.Duurt zo'n 10-14 weken uit mijn hoofd. Maar je kunt je wel voorstellen dat het een wortelfunctie is. Een marginale verbetering dichterbij het setpoint duurt langer dan verder weg van het setpoint. Het zou dus goed kunnen dat je nu met 9 weken al vrij dicht op het setpoint zit behorende bij deze dosering. Je gaat nog een bloedtest doen tegen die tijd, nietwaar? Ik zou gewoon op basis daarvan nog doneren of niet. Hematocriet stijgt ook niet direct, dus je kunt best beginnen met blasten en 2 weken later doneren.
Shape is vandaag denk ik nog harder.. ben door 2 dagen ruk slapen en die hitte oppeens weer terug op de 98kg.
Volg zelf ook john john meadows maar zelf gamma bomb en dit was odin v3 .. en dit was maar een 'pomp' workout

Was inderdaad duidelijk te zien, wel beton hardHamstrings lijken zo in deze pose wel wat verbeterd voor mijn gevoel.. wel aardig plat ik stond er na dominator zondag ochtend eigenlijk nog beter voor.. most musculair front post ik niet eens want die is diep triest, althans dat vind ik. @Strive4muscle heeft die beide wel gezien die kan het wel beamen dat ik er toen beter bij stond. (Alleen me kop was nu beter)
![]()
Maar zo zie je maar wat een paar klote nachten en dit extreme weer met je shape kan doen. Aah ik denk dat je zo weer terug bent, zodra je slaap weer on point is en het zweten wat minder is de volheid zo weer daar 
Ben me huis aan het opknappen (ja eindelijk geen studentenkrot meer) woog me net en was even zwaar als vanmorgen.. heb me de t*ring gezweet alweer.Was inderdaad duidelijk te zien, wel beton hardMaar zo zie je maar wat een paar klote nachten en dit extreme weer met je shape kan doen. Aah ik denk dat je zo weer terug bent, zodra je slaap weer on point is en het zweten wat minder is de volheid zo weer daar
![]()
Ben me huis aan het opknappen (ja eindelijk geen studentenkrot meer) woog me net en was even zwaar als vanmorgen.. heb me de t*ring gezweet alweer.

Is het ook niet maar ik ben goed in uitstellen en heb altijd wel een excuus om het weekend alleen maar op de bank te liggen.. probeer wat te werken aan me uitstel gedrag en ik heb er in al die jaren echt een puinhoop van gemaakt (eigenlijk van me hele levenDie hamstrings zien er goed uit zo man!
Het is toch geen weer om te verbouwen nu![]()
)Tnx .. al gaat het wel even duren aangezien ik eigenlijk alleen echt tijd in het weekend heb of ik zou moeten stoppen met trainen maar dat is natuurlijk geen optie