Echt nooit?Jij hebt een sterk geheugen dat je al die gewichten onthoud. Ik denk nooit na en ik doe altijd die pin steeds lager en lager
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt nooit?Jij hebt een sterk geheugen dat je al die gewichten onthoud. Ik denk nooit na en ik doe altijd die pin steeds lager en lager
Heb in het begin al gek genoeg gedaan en het heeft me uiteindelijk niks opgeleverd naast waarschijnlijk een slechte gezondheid.. geen @dreamy1 praktijken meer.
nee van te veel denken ga je twijfelen
Daar zit beslist een kern van waarheid in

je moet niet teveel denken ben ik van mening. want als je een zwaar gewicht ziet, ga je denken van, kan ik het gaan? Ga ik falen? Ga ik slagen? En dan raak je nerveus. Maar soms moetje schijt hebben en gewoon doen zonder te denken.
Lekker met enjoy! Na die deload zul je ook weer wat opgeladen zijn

Ik bepaal alleen nu zelf niet meer hoe 'droog' ik blijf, dat bepaald me coach al heb ik gehoord dat die zijn atleten vrij droog houd.. ik zou dit zelf wel vast kunnen houden maar dan leef je wel erg autistisch kwa voeding. Ben nu nog steeds heel erg food focussed en dat is wel irritant, leef nog steeds van meal naar meal zeg maar
Iedereen leeft van meal naar meal toch?Ik bepaal alleen nu zelf niet meer hoe 'droog' ik blijf, dat bepaald me coach al heb ik gehoord dat die zijn atleten vrij droog houd.. ik zou dit zelf wel vast kunnen houden maar dan leef je wel erg autistisch kwa voeding. Ben nu nog steeds heel erg food focussed en dat is wel irritant, leef nog steeds van meal naar meal zeg maar

) nog even kijken of ik heel het weekend off gym doe of vrijdag me extra rustdag.Ik dacht zelf ook het te verdelen, plus dan heb ik zaterdag me intra en postworkout meal extra.. door de weeks op me rustdag mis ik dat minder omdat ik toch de hele dag werkZou lekker de vrijdag rust pakken dan. Chiller om energie-output te verdelen over 2 dagen ipv 1 dag hoog 1 dag laag. Dan zit je op die lage dag echt alleen maar te denken aan eten.

Dat heb ik hiervoor gedaan, dit is nieuw voor me zoveel sets.. maar kuiten vind ik sowieso saai net zo als buik maar doe het welHeb je weleens geprobeerd om kuiten met minder sets te trainen maar met meer intensiteit?
Ik heb van nature van die wielrennersbeentjes met echt 0,0 kuitspier om mee te beginnen en heb door steeds maar een paar zware failure-sets te doen per sessie er best wat vlees opgekregen in relatief korte tijd.
Als je je tijdens het trainen begint te vervelen ben je imo niet heel productief bezig...
ik doe zeg maar liever als het moet 6 sets chest ipv kuitenDat heb ik hiervoor gedaan, dit is nieuw voor me zoveel sets.. maar kuiten vind ik sowieso saai net zo als buik maar doe het welik doe zeg maar liever als het moet 6 sets chest ipv kuiten

Ik vind die pijn wel lekker juist bij kuiten maar het blijft saai.. ze staan eigenlijk als laatste op me programma maar misschien start ik er de volgende keer eens mee.. Mischien scheelt dat watHaha dat heeft iedereen denk ik... Er zijn maar weinig mensen die genieten van een calf-workout. Vooral de pijn bij kuiten en bijvoorbeeld forearms is zo anders dan bij andere spiergroepen... Voelt somehow gewoon veel heftiger en onprettiger aan. Vooral de extreme stretches bij kuiten zijn gewoon zo fucking kut... Ik ga ze zo weer doen![]()

Bij mij is de pomp op de chest en rug heel anders dan bij de quads en Delts. Als mijn schouders flink onder de vlammen staat kan ik mijn jas nog amper aandoen, kan amper mijn armen nog tillenHaha dat heeft iedereen denk ik... Er zijn maar weinig mensen die genieten van een calf-workout. Vooral de pijn bij kuiten en bijvoorbeeld forearms is zo anders dan bij andere spiergroepen... Voelt somehow gewoon veel heftiger en onprettiger aan. Vooral de extreme stretches bij kuiten zijn gewoon zo fucking kut... Ik ga ze zo weer doen![]()