AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daar zit beslist een kern van waarheid in :o
je moet niet teveel denken ben ik van mening. want als je een zwaar gewicht ziet, ga je denken van, kan ik het gaan? Ga ik falen? Ga ik slagen? En dan raak je nerveus. Maar soms moetje schijt hebben en gewoon doen zonder te denken.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag was me laatste training voor de deload.. met me coach er over gehad en het worden 2 weken.
Vandaag lekker een dagje naar de dierentuin met me neefjes en daarna naar het pannekoeken huis :meal:

(Als het goed valt iig want ben niet fit helaas)

101.6kg vanmorgen, gisteren 100.2kg wisselt wat per dag.

IMG_20190706_100830553.jpg

Vandaag was me laatste training voor de deload.. met me coach er over gehad en het worden 2 weken.
Vandaag lekker een dagje naar de dierentuin met me neefjes en daarna naar het pannekoeken huis :meal:

(Als het goed valt iig want ben niet fit helaas)

101.6kg vanmorgen, gisteren 100.2kg wisselt wat per dag.

IMG_20190706_100830553.jpg
Lekker met enjoy! Na die deload zul je ook weer wat opgeladen zijn ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Verdomme wat bruut! Echt yearround keihard gewoon!

• Like
Waarderingen: vntl
Verdomme wat bruut! Echt yearround keihard gewoon!
Ik bepaal alleen nu zelf niet meer hoe 'droog' ik blijf, dat bepaald me coach al heb ik gehoord dat die zijn atleten vrij droog houd.. ik zou dit zelf wel vast kunnen houden maar dan leef je wel erg autistisch kwa voeding. Ben nu nog steeds heel erg food focussed en dat is wel irritant, leef nog steeds van meal naar meal zeg maar

Ik bepaal alleen nu zelf niet meer hoe 'droog' ik blijf, dat bepaald me coach al heb ik gehoord dat die zijn atleten vrij droog houd.. ik zou dit zelf wel vast kunnen houden maar dan leef je wel erg autistisch kwa voeding. Ben nu nog steeds heel erg food focussed en dat is wel irritant, leef nog steeds van meal naar meal zeg maar
Iedereen leeft van meal naar meal toch?:dunno:

Eerste 2 dagen van de deload weer overleefd die zal ik vandaag even loggen, verder vandaag me nieuwe huisarts gebeld en volgende week een afspraak(oa kennismaking) en voor hopelijk bloedprikken (moet ook nog voor wat anders heen) de assistente klonk iig niet raar toen ik over bloedprikken begon gelukkig..

Deload deze 2 weken houd in minder volume en helaas 1 rustdag meer in de week (En dus een extra dag minder kcals :() nog even kijken of ik heel het weekend off gym doe of vrijdag me extra rustdag.

8-7-19 borst,delts

Machine press rpe 8:
8x110
8x110
8x110

Incline bb press rpe 7:
6x80
6x80
6x80

Incline db press rpe 8:
8x28
8x28
8x28

Dips:
13xbw
10xbw
10xbw

Reverse peck deck rpe 8:
20x39
20x39
20x39
20x39

Db side laterals rpe 8:
8x12
8x12
8x12
8x12

9-7-19 rug,buik,kuiten

Dumbell row rpe 8:
10x24
10x24
10x24

Lat pulldown rpe 8:
8x52
8x59
8x59

Dumbell pullover rpe 8:
10x24
10x24
10x24

Supported chest row rpe 8:
8x39
8x39
8x45

Deadlift rpe 7:
5x140
5x140
5x140

Incline bench sit up:
16xbw
12xbw
11xbw

Standing calf raises rpe 8(vreselijk saai vind ik dit na 3 setjes verlies ik hier echt concentratie):
8x100
8x100
8x100
8x100
8x100
8x100

Zou lekker de vrijdag rust pakken dan. Chiller om energie-output te verdelen over 2 dagen ipv 1 dag hoog 1 dag laag. Dan zit je op die lage dag echt alleen maar te denken aan eten:roflol:.

Heb je weleens geprobeerd om kuiten met minder sets te trainen maar met meer intensiteit?

Ik heb van nature van die wielrennersbeentjes met echt 0,0 kuitspier om mee te beginnen en heb door steeds maar een paar zware failure-sets te doen per sessie er best wat vlees opgekregen in relatief korte tijd.

Als je je tijdens het trainen begint te vervelen ben je imo niet heel productief bezig...

Zou lekker de vrijdag rust pakken dan. Chiller om energie-output te verdelen over 2 dagen ipv 1 dag hoog 1 dag laag. Dan zit je op die lage dag echt alleen maar te denken aan eten:roflol:.
Ik dacht zelf ook het te verdelen, plus dan heb ik zaterdag me intra en postworkout meal extra.. door de weeks op me rustdag mis ik dat minder omdat ik toch de hele dag werk :P

Heb je weleens geprobeerd om kuiten met minder sets te trainen maar met meer intensiteit?

Ik heb van nature van die wielrennersbeentjes met echt 0,0 kuitspier om mee te beginnen en heb door steeds maar een paar zware failure-sets te doen per sessie er best wat vlees opgekregen in relatief korte tijd.

Als je je tijdens het trainen begint te vervelen ben je imo niet heel productief bezig...
Dat heb ik hiervoor gedaan, dit is nieuw voor me zoveel sets.. maar kuiten vind ik sowieso saai net zo als buik maar doe het wel ;) ik doe zeg maar liever als het moet 6 sets chest ipv kuiten

Dat heb ik hiervoor gedaan, dit is nieuw voor me zoveel sets.. maar kuiten vind ik sowieso saai net zo als buik maar doe het wel ;) ik doe zeg maar liever als het moet 6 sets chest ipv kuiten

Haha dat heeft iedereen denk ik... Er zijn maar weinig mensen die genieten van een calf-workout. Vooral de pijn bij kuiten en bijvoorbeeld forearms is zo anders dan bij andere spiergroepen... Voelt somehow gewoon veel heftiger en onprettiger aan. Vooral de extreme stretches bij kuiten zijn gewoon zo fucking kut... Ik ga ze zo weer doen :o

Haha dat heeft iedereen denk ik... Er zijn maar weinig mensen die genieten van een calf-workout. Vooral de pijn bij kuiten en bijvoorbeeld forearms is zo anders dan bij andere spiergroepen... Voelt somehow gewoon veel heftiger en onprettiger aan. Vooral de extreme stretches bij kuiten zijn gewoon zo fucking kut... Ik ga ze zo weer doen :o
Ik vind die pijn wel lekker juist bij kuiten maar het blijft saai.. ze staan eigenlijk als laatste op me programma maar misschien start ik er de volgende keer eens mee.. Mischien scheelt dat wat :)

Bij mij is de pomp op de chest en rug heel anders dan bij de quads en Delts. Als mijn schouders flink onder de vlammen staat kan ik mijn jas nog amper aandoen, kan amper mijn armen nog tillen

• Like
Waarderingen: BB_
Nog weer even een update, ik krijg er vanaf as maandag weer een beetje eten erbij en ga naar de 4750kcal aangezien ik nu weer lichter begin te worden op 4500kcal. Blok 2 van het trainingsprogramma start dan ook dus komt mooi uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven