Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk vanacht eens kunnen slapen.. ik kamp al sinds me prep met slaap issues en die warmte maakte het niet veel beter. Had van zaterdag op zondag ook maar 4 uur slaap gehad en dat terwijl ik wat genomen had om te slapen :(

Gisteren ook even een klein beginnetje aan me voortuin gemaakt.. achtertuin had ik laatst al gemaaid want dat was een katten paradijs, alle buurt tijgers zijn nu wat boos op me denk ik :o

Ik woon in een pauper buurt vandaar ook mijn instanaam.. dus echt erg is het niet als ik het een bende laat maar ben het zelf nu wel zat.

Normaal zitten er ook altijd een paar katten verstopt op dat bankje dus die zullen nu ook wel boos op me zijn :(

IMG_20190728_113202085.jpg IMG_20190728_203652476.jpg

Eindelijk vanacht eens kunnen slapen.. ik kamp al sinds me prep met slaap issues en die warmte maakte het niet veel beter. Had van zaterdag op zondag ook maar 4 uur slaap gehad en dat terwijl ik wat genomen had om te slapen :(

Gisteren ook even een klein beginnetje aan me voortuin gemaakt.. achtertuin had ik laatst al gemaaid want dat was een katten paradijs, alle buurt tijgers zijn nu wat boos op me denk ik :o

Ik woon in een pauper buurt vandaar ook mijn instanaam.. dus echt erg is het niet als ik het een bende laat maar ben het zelf nu wel zat.

Normaal zitten er ook altijd een paar katten verstopt op dat bankje dus die zullen nu ook wel boos op me zijn :(

IMG_20190728_113202085.jpg IMG_20190728_203652476.jpg
Nice! Nu kun je weer met een pot bier in de voortuin zitten:bierbang:

• Like
Waarderingen: vntl
Borst delts getraind niet echt boeiend geen focus voel me de hele dag nog afwazig van die slaap troep.

Wel steenhard irl en dat op bijna 5k en plus 600gr carbs. Kan me volgende prep wel alleen op test doen heb kennelijk al die andere meuk niet echt nodig.

IMG_20190729_192032051_BURST000_COVER_TOP.jpg IMG_20190729_192021274.jpg

98 kilo btw, woog eerst 100

Borst delts getraind niet echt boeiend geen focus voel me de hele dag nog afwazig van die slaap troep.

Wel steenhard irl en dat op bijna 5k en plus 600gr carbs. Kan me volgende prep wel alleen op test doen heb kennelijk al die andere meuk niet echt nodig.

IMG_20190729_192032051_BURST000_COVER_TOP.jpg IMG_20190729_192021274.jpg
Wow, je rug!! Echt heel nice, keihard en begint echt mooie vorm in te komen. Heb ehm nog niet eerder zo gezien.

Begeleiding bij Roel Henno nog gaande?

Ook benieuwd

Ik ken écht heel veel gasten die bij hem zitten en tevreden zijn. Enige dat sommige minder vinden is dat hij op wedstrijden zo veel atleten heeft dat sommigen beetje 'vergeten' worden in de zin dat hij niet gezien heeft of hij al dan niet gewonen had.

Je geeft me overigens wel zin in een test only cut! Staat er erg goed bij!

Merk jij iets van haarverlies? Je hebt nog een mooie lijn als ik het zo zie. Heb je daar iets extra's voor gedaan of gewoon genen?
Wsl ook deels omdat je geen gekke hoeveelheden spuit.

Merk jij iets van haarverlies? Je hebt nog een mooie lijn als ik het zo zie. Heb je daar iets extra's voor gedaan of gewoon genen?
Wsl ook deels omdat je geen gekke hoeveelheden spuit.
Heeft niks met de dosissen te maken, kaalheid zit niet in mijn familie.. me haar groeit helaas lijkt het juist wel sneller door de aas. Sowieso me lichaamsbeharing :(

@wovano en de rest.

De prijzen van roel staan gewoon op zijn internet site, ook de pakketten die hij aanbied. Hij doet oa ook persoonlijke check ups.

Maar ik ben voor de rest tevreden plus het is voor mij een stok achter de deur om niet ieder weekend full yolo te gaan weer met eten want voel me eigenlijk zo beter :)

Ik ken écht heel veel gasten die bij hem zitten en tevreden zijn. Enige dat sommige minder vinden is dat hij op wedstrijden zo veel atleten heeft dat sommigen beetje 'vergeten' worden in de zin dat hij niet gezien heeft of hij al dan niet gewonen had.

Je geeft me overigens wel zin in een test only cut! Staat er erg goed bij!
Ik denk als ik realistisch ben dat ik mijn fysiek ook nog wel vast kan houden op 150mg test in de week, doen we natuurlijk niet maar wel een idee voor later. Dat ik ooit nog herstel kan ik ondertussen wel vergeten.

Ik denk dat bij een test only cut je waarschijnlijk ook veel prettiger voelt :P

Vanacht 5 uur slaap aan één stuk dat was wel lekker het zal niet optimaal zijn maar goed morgen een rustdag dus dan na werk maar even liggen.

Ik denk als ik realistisch ben dat ik mijn fysiek ook nog wel vast kan houden op 150mg test in de week, doen we natuurlijk niet maar wel een idee voor later. Dat ik ooit nog herstel kan ik ondertussen wel vergeten.

Ik denk dat bij een test only cut je waarschijnlijk ook veel prettiger voelt :P
Denk ik ook! Moet wel lekker zijn, +-600mg testosteron en 4-5iu gh.

Waar over ben je eigenlijk tevreden bij Roel? Hoe gaat hij te werk? Een maatje zat bij hem maar deed uiteindelijk erg vaak z'n eigen ding.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven