Traag maar gestaag. Komt vast wel goedTnx .. al gaat het wel even duren aangezien ik eigenlijk alleen echt tijd in het weekend heb of ik zou moeten stoppen met trainen maar dat is natuurlijk geen optie![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traag maar gestaag. Komt vast wel goedTnx .. al gaat het wel even duren aangezien ik eigenlijk alleen echt tijd in het weekend heb of ik zou moeten stoppen met trainen maar dat is natuurlijk geen optie![]()

Nice! Nu kun je weer met een pot bier in de voortuin zittenEindelijk vanacht eens kunnen slapen.. ik kamp al sinds me prep met slaap issues en die warmte maakte het niet veel beter. Had van zaterdag op zondag ook maar 4 uur slaap gehad en dat terwijl ik wat genomen had om te slapen
Gisteren ook even een klein beginnetje aan me voortuin gemaakt.. achtertuin had ik laatst al gemaaid want dat was een katten paradijs, alle buurt tijgers zijn nu wat boos op me denk ik
Ik woon in een pauper buurt vandaar ook mijn instanaam.. dus echt erg is het niet als ik het een bende laat maar ben het zelf nu wel zat.
Normaal zitten er ook altijd een paar katten verstopt op dat bankje dus die zullen nu ook wel boos op me zijn
![]()
![]()

Wow, je rug!! Echt heel nice, keihard en begint echt mooie vorm in te komen. Heb ehm nog niet eerder zo gezien.
Yes nog steeds ben zelf tevreden

Ja je ziet er nog erg goed uit kerel. Hoeveel kost het bij Henno? Mag ook in dm. En zie je hem ook in het echt?
Ja je ziet er nog erg goed uit kerel. Hoeveel kost het bij Henno? Mag ook in dm. En zie je hem ook in het echt?
Heeft niks met de dosissen te maken, kaalheid zit niet in mijn familie.. me haar groeit helaas lijkt het juist wel sneller door de aas. Sowieso me lichaamsbeharingMerk jij iets van haarverlies? Je hebt nog een mooie lijn als ik het zo zie. Heb je daar iets extra's voor gedaan of gewoon genen?
Wsl ook deels omdat je geen gekke hoeveelheden spuit.

Know that feel.Heeft niks met de dosissen te maken, kaalheid zit niet in mijn familie.. me haar groeit helaas lijkt het juist wel sneller door de aas. Sowieso me lichaamsbeharing![]()
Als ik iets kon terug draaien was het wel de lichaamsbeharing, ik was namelijk niet zo behaard en nu groeit het helaas overal en mega dik

Ik denk als ik realistisch ben dat ik mijn fysiek ook nog wel vast kan houden op 150mg test in de week, doen we natuurlijk niet maar wel een idee voor later. Dat ik ooit nog herstel kan ik ondertussen wel vergeten.Ik ken écht heel veel gasten die bij hem zitten en tevreden zijn. Enige dat sommige minder vinden is dat hij op wedstrijden zo veel atleten heeft dat sommigen beetje 'vergeten' worden in de zin dat hij niet gezien heeft of hij al dan niet gewonen had.
Je geeft me overigens wel zin in een test only cut! Staat er erg goed bij!

Denk ik ook! Moet wel lekker zijn, +-600mg testosteron en 4-5iu gh.Ik denk als ik realistisch ben dat ik mijn fysiek ook nog wel vast kan houden op 150mg test in de week, doen we natuurlijk niet maar wel een idee voor later. Dat ik ooit nog herstel kan ik ondertussen wel vergeten.
Ik denk dat bij een test only cut je waarschijnlijk ook veel prettiger voelt![]()