- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leerzame samenvatting Victor!
Ik ben zelf ook bezig met de wekelijkse opzet voor recomp bulk (+ en - 10% onderhoud) en tot dusver bevalt het mij goed!
Gewicht gaat langzaam omhoog en vetpercentage stijgt niet tot nauwelijks.
Het is inderdaad niet de snelste manier om te bulken, maar wel een ideale methode om year round er degelijk bij te staan en toch wat progressie te boeken. Als wat gevorderde sporter gaat het aanzetten van spiermassa toch niet heel snel meer, dus dan het liefst met zo min mogelijk additioneel vet!
Leuk stuk om te lezen! Zijn er ook foto's van je huidige shape?
Mooie samenvatting Victor. Met mooie allround resultaten. Hopelijk blijf je verder loggen, dan al niet hier of op je fb page en of site. Als ik er hoor van krijg, zal ik je volgen!
Ik lees en observeer het wel vaker dat veel mensen een eetstoornis ontwikkelen met IF. Het is eigenlijk ook niet iets wat ik mijn cliënten aanraad om te doen, tenzij ze er al voor een lange periode goede ervaringen mee hebben.
21-5-2014
am
Hardlopen
2,24km @ 10:00 13.39km/h
2,27km @ 10:00 13.49km/h
2,41km @ 09:57 14.32km/h
Comment:
Dat was wel intens, vooral met het weer zo. Volgende week afbouwen naar 2 runs en de snelheid nog meer opbouwen.