- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje he, kunnen die single moms na de bevalling weer voldoende hersteld zijn om zo goed als ervoor te voelen of is dat een van de voornaamste redenen dat men ze zelfs voor oppervlakkig contact de moeite niet vind?
Dat red je toch nooit tegenover z'n heel kind?Ligt dat niet net zo goed aan de beperkingen van de man in doorsnee/omvang?![]()

Kom kijken je ziet zijn haartjes al... het is nooit meer hetzelfde geweestWat denk jij dat er gebeurt dan, voor, tijdens en na de passage van het kind?![]()

Mijne heeft een keizersnede gehad.Kom kijken je ziet zijn haartjes al... het is nooit meer hetzelfde geweest![]()
Kom kijken je ziet zijn haartjes al... het is nooit meer hetzelfde geweest![]()

Ik was - alhoewel, ben nog steeds - niet zo van de hele PuA en incel movements maar kwam recent deze video series tegen op youtube en moet zeggen dat het wel interessante stof is. Niet zo van toepassing op mij gezien ik (gelukkig) getrouwd ben met een kind (en aantrekkelijk), maar vroeg me af wat jullie hiervan dachten? Gezien dit een bb-forum is en dus veel mensen met hun uiterlijk bezig zijn.
TL;DW: looks is belangrijk, dat wisten we al, maar deze series stipuleert dat looks vrijwel het enige is dat uitmaakt in casual dating
Nah, voelde geen of nauwelijks verschil met sex hoor. Maar zo'n kinderhoofdje uit een tot het uiterste opgerekte mossel zien komen hoefde van mij nietAls het echt zo'n "Probleem" is dan kan de vrouw daar toch gewoon voor onder het mes. Kun je gelijk een onsje rosbief mee laten verwijderen![]()

Nah, voelde geen of nauwelijks verschil met sex hoor. Maar zo'n kinderhoofdje uit een tot het uiterste opgerekte mossel zien komen hoefde van mij niet![]()

Dat klopt, maar ik was op het moment dat ze zei: kom kijken, in zo'n verwarde emotionele toestand dat het niet in mij opkwam om haar een middelvinger en gekke bek te geven.Je kunt toch ook bij de bevalling aanwezig zijn zonder perse daar specifiek naar te kijken? In elk geval als je het idee hebt dat het jouw beeld voorgoed kan veranderen![]()
Zal het aan tinder matches voorstellen.Als het echt zo'n "Probleem" is dan kan de vrouw daar toch gewoon voor onder het mes. Kun je gelijk een onsje rosbief mee laten verwijderen![]()
Hoor ik ze nooit over. Meer over dat je andermans kroost opvoedt en stank voor dank krijgt.. Altijd tweede viool speelt bij haar. Vaak daddy in de buurt etc etcVraagje he, kunnen die single moms na de bevalling weer voldoende hersteld zijn om zo goed als ervoor te voelen of is dat een van de voornaamste redenen dat men ze zelfs voor oppervlakkig contact de moeite niet vind?