Fitness Seller

Redpill/blackpill

Nee, de insteek is wel iets serieuzer en ze moeten verplicht 24 uur samen zijn.
Gun het ze van harte. Voor mijzelf zou ik er niet voor kiezen. Leven in een tijd waarin je makkelijker dan ooit contact zou kunnen leggen, tegelijkertijd lijken velen meer onbereikbaar dan ooit en meer geïsoleerd. Gaan mensen daarom een programma bellen om voor het oog van de camera in een script te gaan zitten ter vermaak van de kijkers? Dat is toch bizar, zijn we zo contactgestoord?

Ken het programma niet, of is dat dat infantiele waar Bert aan meedeed?

Maar ken je niet heel veel "normale" mannen in je omgeving die gewoon niet aan de vrouw kunnen komen? Die gewoon kansloos zijn, maar eigenlijk wel iets meer verdienen dan dat?

Bij vrouwen komt dit ook voor, maar vooral omdat ze wachten op George Clooney en ondertussen ook gewoon genoeg te neuken hebben.

Gun het ze van harte. Voor mijzelf zou ik er niet voor kiezen. Leven in een tijd waarin je makkelijker dan ooit contact zou kunnen leggen, tegelijkertijd lijken velen meer onbereikbaar dan ooit en meer geïsoleerd. Gaan mensen daarom een programma bellen om voor het oog van de camera in een script te gaan zitten ter vermaak van de kijkers? Dat is toch bizar, zijn we zo contactgestoord?

Leuke is dat er vooral ook mensen van 40 tm 80 aan meedoen. Geen Temptation Island fake geneuzel.

Maar ken je niet heel veel "normale" mannen in je omgeving die gewoon niet aan de vrouw kunnen komen? Die gewoon kansloos zijn, maar eigenlijk wel iets meer verdienen dan dat?
Geen idee, ken er weinig. Is verder niet aan mij. Nooit over nagedacht eerlijk gezegd. Als je alleen bent is dat vaak een keuze denk ik. Ben het zelf jaren geweest en vond dat prima. Deed geen enkele moeite.

Laatst bewerkt:
Geen idee, ken er weinig. Is verder niet aan mij. Nooit over nagedacht eerlijk gezegd. Als je alleen bent is dat vaak een keuze denk ik. Ben het zelf jaren geweest en vond dat prima. Deed geen enkele moeite.

Is vaak geen keuze, maar zijn gewoon kansloos. Hoeven nergens iemand aan te spreken, heeft toch geen zin. Worden als "creep" gezien als ze een vrouw aanspreken.
Worden op Tinder weggeswiped door oma's met overgewicht. Walvissen van in de 50 die zelf keuze te over hebben.

Daarom luidt het ook altijd dat 80% van de vrouwen gaan voor de top 20% van de mannen. De rest heeft het nakijken. Natuurlijk ligt het niet zo zwart/wit.
Maar volgens de redpill volgers is er echt een probleem aan het ontstaan sinds het social media tijdperk.

Ik vind 99.998% van de mannen die ik zie trouwens echt absolute kneuzen waarvan ik het wel begrijp als ze geen vrouw kunnen krijgen en dat vrouwen er in het algemeen zo op uitgekeken zijn dat ze liever die ene alpha op tinder delen.

Daarom luidt het ook altijd dat 80% van de vrouwen gaan voor de top 20% van de mannen. De rest heeft het nakijken. Natuurlijk ligt het niet zo zwart/wit.

Was dit geen stelletje? Familie Tokkie was ook jaren samen. Als ze gelukkig met elkaar zijn prima toch.

Op ieder potje past een dekseltje. Of social media een probleem heeft gecreëerd, misschien. Onvoldoende verstand van. Hangt ook af waar je woont wellicht, hoeveel tijd je hebt. Zou me daar niet door laten leiden. Mijn huidige partner in een museum ontmoet, go figure.

Worden op Tinder weggeswiped door oma's met overgewicht. Walvissen van in de 50 die zelf keuze te over hebben.
Dat zijn misschien ook geen ideale omstandigheden om een stabiele partner te vinden? Dat is geen argument. Dan zouden die mannen beetje aan zichzelf moeten werken, assertiviteit o.i.d. of gewoon accepteren en het perspectief anders benaderen.

Als de potjes de dekseltjes niet meer kunnen vinden ontstaat er een probleem. Je moet er maar eens voor de gein op letten als je iemand kent die alleen is.

Mij kan het ook niks schelen eigenlijk, heb zelf ook geen klagen. Aldus deze trouwe redpill watcher

Dat zijn misschien ook geen ideale omstandigheden om een stabiele partner te vinden? Dat is geen argument.

Nee, maar als je op straat niet zo vlot bent en in je omgeving niks ontmoet zou je toch aan zoiets denken, als zoekende.

En het is wel zo dat die lelijke dekseltjes gewend zijn om te neuken met iets beters dus hogere eisen gaan stellen, in de waan raken dat ze wat beters kunnen krijgen dan Tokkie.
Dat heeft Tinder wel mogelijk gemaakt. Vrouwen hebben gemiddeld meer verschillende bedpartners, dat zal sinds Tinder alleen maar gestegen zijn.

Veel mannen hebben het al geaccepteerd. Die gaan MGTOW.

Ik vind 99.998% van de mannen die ik zie trouwens echt absolute kneuzen waarvan ik het wel begrijp als ze geen vrouw kunnen krijgen en dat vrouwen er in het algemeen zo op uitgekeken zijn dat ze liever die ene alpha op tinder delen.

Jij hebt veel vrienden :D

Als de potjes de dekseltjes niet meer kunnen vinden ontstaat er een probleem. Je moet er maar eens voor de gein op letten als je iemand kent die alleen is.

Mij kan het ook niks schelen eigenlijk, heb zelf ook geen klagen. Aldus deze trouwe redpill watcher
Misschien ligt de focus bij een vrijgezel vaak wel op een ideaalbeeld. Ze moet zus en moet zo eruit zien, zus en zo doen, zus en zo kunnen, dit en dat niet en wel zijn. Ja zo beperk je jezelf. Kunt toch ook minder krampachtig er proberen in te staan en gewoon een praatje maken, keer afspreken en gewoon kijken of het klikt en leuk is? Misschien maakt dat niks uit maar sta je er wat losser in. Kunt wel met allerlei eisen rondlopen maar dat is misschien ook een manier om afwijzing te voorkomen.

Misschien ligt de focus bij een vrijgezel vaak wel op een ideaalbeeld. Ze moet zus en moet zo eruit zien, zus en zo doen, zus en zo kunnen, dit en dat niet en wel zijn. Ja zo beperk je jezelf. Kunt toch ook minder krampachtig er proberen in te staan en gewoon een praatje maken, keer afspreken en gewoon kijken of het klikt en leuk is? Misschien maakt dat niks uit maar sta je er wat losser in.

Ja, ik denk toch dat dit voor sommigen een groot probleem is, terwijl de lat al bijzonder laag ligt. Maar gelukkig niet ons probleem.
Kijk eens een keer dat programma. ;)

Ja, ik denk toch dat dit voor sommigen een groot probleem is, terwijl de lat al bijzonder laag ligt. Maar gelukkig niet ons probleem.
Kijk eens een keer dat programma. ;)
Stuur maar ff een bericht als het op de tv is. Ga ik het op jouw aanraden kijken.

Wat is dat dan. Lees het vaker en wordt daar niet heel veel aan opgehangen? Is het wetenschappelijk?
Nah dat zal niet wetenschappelijk zijn. Wordt inderdaad veel drukte om gemaakt alpha of beta of whatever te zijn. Niet zo'n fan van. Had het woord even nodig in de context van die zin.

Veel mannen hebben het al geaccepteerd. Die gaan MGTOW.
MGTOW?

Edit
:roflol:
Begrijp ik nou goed dat een man bv single is en/of zwaar teleurgesteld is in vrouwen met als gevolg nu helemaal niks meer van vrouwen te willen weten? Dat is ff heel kort door de bocht de oplossing?

MGTOW?

Edit
:roflol:
Begrijp ik nou goed dat een man bv single is en/of zwaar teleurgesteld is in vrouwen met als gevolg nu helemaal niks meer van vrouwen te willen weten? Dat is ff heel kort door de bocht de oplossing?
Ietwat, komt ook voort uit de juridische ongelijkheid en gevolgen die mannen ondergaan zijn in scheidingen enzo. Alles kwijt, minder rechten om kinderen te zien, dat typische amerikaanse. Te veel risico/kosten om je leven voor een vrouw te geven, zo'n idee.

“Why fat girls don’t deserve to be loved” and “The necessity of domestic violence”, wrote that “men going their own way is no way for men to go” and mocked MGTOW as “a cult for lonely virgins”.

Wat een toestand.
Ietwat, komt ook voort uit de juridische ongelijkheid en gevolgen die mannen ondergaan zijn in scheidingen enzo. Alles kwijt, minder rechten om kinderen te zien, dat typische amerikaanse. Te veel risico/kosten om je leven voor een vrouw te geven, zo'n idee.
Dat kan wel pijnlijk zijn. Natuurlijk.
Maar ik snap de conclusies die dan kennelijk genomen kunnen worden niet zo. Je kunt toch prima je eigen ding doen in een relatie. Dat moet juist, geldt voor beide kanten. Soms is daarin een balans zoeken een uitdaging vanwege tijd, zeker als er kids zijn enz. Maar mij klinkt het een beetje vreemd in de oren. Maar goed als er mensen zijn die er overtuigd van zijn dat dit het beste is voor zichzelf, mijn zegen. Soms is door een vervelende ervaring voorzichtigheid geboden, maar voorkom een soort paranoia zou ik zeggen.

Terug
Naar boven