AndroidHealthClinic

Redpill/blackpill

1589552735599.jpg

Ik zelf ben een meter 1.68 en vind het niet het einde van de wereld.
Ja het suckt soms, maar vrouwen lachen mij niet continu uit in mijn gezicht bij zoals bagelman.
De truc is gewoon jouw standaards verlagen en ze dan nog eens te verlagen. accepteren dat je geen 8's of 7's gaat krijgen zelfs geen 6jes.
Maar persoonlijk vind ik de vrouwen die met mij flirten best wel aantrekkelijk. En schoonheid is een vluchtig goed. Als je gedwongen bent om naar het persoonlijkheid te kijken, ben je meer geneigd de juiste keuzes te maken.

Het internet maakt het leven er niet gemakkelijker op voor ons midgets. Sociale media en dating apps geven vrouwen de indruk dat ze hot shit zijn omdat ze thirsty likes verwarren met ware populariteit. (ik zie soms 6jes met meer likes dan 9's omdat ze meer actief zijn en de meeste mannen op die apps niet zo selectief zijn)
Dit creert hypergamie wat op zijn beurt serial polygamie bij mannen in de hand werkt. Waarbij de top 20 of 10 procent van mannen een disproportioneel groot aandeel van de datingmarkt beurtelings bezet houdt.

Het sap is amper het persen meer waard.

Blackpill anthem

if i slipped away :rocker2:

Ja het suckt soms, maar vrouwen lachen mij niet continu uit in mijn gezicht bij zoals bagelman.
De truc is gewoon jouw standaards verlagen en ze dan nog eens te verlagen. accepteren dat je geen 8's of 7's gaat krijgen zelfs geen 6jes.
Maar persoonlijk vind ik de vrouwen die met mij flirten best wel aantrekkelijk. En schoonheid is een vluchtig goed. Als je gedwongen bent om naar het persoonlijkheid te kijken, ben je meer geneigd de juiste keuzes te maken.

Het internet maakt het leven er niet gemakkelijker op voor ons midgets. Sociale media en dating apps geven vrouwen de indruk dat ze hot shit zijn omdat ze thirsty likes verwarren met ware populariteit. (ik zie soms 6jes met meer likes dan 9's omdat ze meer actief zijn en de meeste mannen op die apps niet zo selectief zijn)
Dit creert hypergamie wat op zijn beurt serial polygamie bij mannen in de hand werkt. Waarbij de top 20 of 10 procent van mannen een disproportioneel groot aandeel van de datingmarkt beurtelings bezet houdt.
Jouw lengte is niet je enige probleem.

Maar als je gaat vliegen voelt economy class aan als business class, dat dan weer wel.

Hoe gaat het met jullie integratie van anima projecties?

Valt er met een top 20% vrouw de overige 23 uur van een dag nog wel wat te lachen?

It's over 4 Indian janitors

Hebben mensen hier soms een beetje last van vrouwenhaat, angst voor vrouwen of is het gewoon dom gelul. Verknipte teksten die ik hier weleens voorbij zie komen. Man man. Wat ergens wel ironisch is, zou het ook gelden voor moeders?

En op er op uit te bouwen.
PUA is bullshit. Als je een vrouw scoort met een typische PUA game dan
A) Kijkt ze dwars door je heen en wilt ze net als jij gewoon door het bed gedrukt worden.
B) Is het een naïef meisje en maak je misbruik van d'r

Wees gewoon jezelf, wees zelfverzekerd.
Wilt ze je niet? No harm done. Niet iedereen kan jou willen. Zolang je maar blij bent met jezelf.
Gewoon een babbeltje maken, als je echt je weg niet weet kan je altijd even googlen hoe je small talk kan toepassen.

Ben je onzeker? Ga een paar keer in je eentje op stap. Drink niet te veel. Paar glaasjes.
Kan je niet dansen? Boeien. Beweeg gewoon een beetje op de muziek. Zoek oogcontact met een interessante dame.
De manier hoe jullie naar elkaar kijken moet je genoeg zeggen. Heb je meerdere malen oogcontact, maak een babbeltje.

Ga er sowieso niet in met de intentie om te "scoren". Zie het gewoon als gezellig contact leggen met mensen.
Als er echt een klik is kan je doorgaan. Vind 't zelf heerlijk om met allemaal mensen te kletsen tijdens feestjes en uitgaan. (Overigens niet alleen vrouwen, al ben ik wel hetero. Mensen leren kennen is gewoon leuk).

Heb het filmpje overigens niet afgekeken. Toen hij 'LMS' in dat fluisterstemmetje zei ging ik kapot van binnen.
Dit is wel een normale post. Heb echt niet alles gelezen trouwens, dan heb ik geen longen meer over van het lachen.

Jij weet niet hoe het is om net buiten de top 20% te vallen, ik zit in de top 21%, grijp dus overal naast.
Enige wat mij rest is 175k te verdienen.

Jij weet niet hoe het is om net buiten de top 20% te vallen, ik zit in de top 21%, grijp dus overal naast.
Enige wat mij rest is 175k te verdienen.
Mijn indruk op basis van wat comments en paar van die oppervlakkige huis tuin en keuken psychologie van een paar vage n*gers is dat een hoop van die volgelingen heel onzeker zijn, beta cucks to the max, en een zondebok zoeken. Tadaa de vrouw, stel monsters!

Mijn indruk op basis van wat comments en paar van die oppervlakkige huis tuin en keuken psychologie van een paar vage n*gers is dat een hoop van die volgelingen heel onzeker zijn, beta cucks to the max, en een zondebok zoeken. Tadaa de vrouw, stel monsters!

Vaak wordt de hypocrisie van vrouwelijke dating influencers op een leuke manier blootgelegd. Vind het wel vermakelijk. Moet je wel de leukere kanalen bekijken.

Maar moet ik een vrouw haten omdat ze uit oneindig veel opties kan kiezen en een gemiddelde man niet? Denk dat het gros van de "volgelingen" ook meer uit vermaak kijkt dan een wijze les te leren of zondebok te zoeken.
Je proeft inderdaad wel erg veel frustratie bij de man die er helemaal in op gaat.

Vaak wordt de hypocrisie van vrouwelijke dating influencers op een leuke manier blootgelegd. Vind het wel vermakelijk. Moet je wel de leukere kanalen bekijken.

Maar moet ik een vrouw haten omdat ze uit oneindig veel opties kan kiezen en een gemiddelde man niet? Denk dat het gros van de "volgelingen" ook meer uit vermaak kijkt dan een wijze les te leren of zondebok te zoeken.
Je proeft inderdaad wel erg veel frustratie bij de man die er helemaal in op gaat.
Elke vrouw, al is ze lelijk als de nacht, kan bijna op elke straathoek geslachtsgemeenschap krijgen. Een vrouw heeft jou daar in feite niet nodig daarvoor. Dat idee is misschien voor velen onverteerbaar. Maar ik snap de haat echt niet. Nee mannen dat zijn altijd zulke geweldige mensen, totaal onbegrijpbaar ja dat vrouwen ze verlaten. Man de meeste mannen die ik ken zijn sukkels van de bovenste plank. Bezoek eens een kroeg, als ze weer openen, en kijk hoe velen zich gedragen. Wijfuh! Neukuh! Zuipuh! Het gaat fout als je een bepaalde ideeën over een heel geslacht gaat leggen.

Terug
Naar boven