Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+/-8 uur: 6GR. BCAA vanochtend binnen + gaba 500mg + l-ar 1500 mg 11.00 uur: Lichte cardio in fasted state. Nu flask met nogs 8 gr. BCAA's die meegaat tot 13.30 uur en nu dus 40 min lichte cardio (spinfiets). 200mg caffeine + 1000 mg groene thee
Bedankt, kan ik jouw ook volgen ?

Ja best volgende keer beter. Als ik volgende keer niet meer haal dan krijg ik maar 2 rating en dat wil ik echt niet.Nu nog niet te volgen, met 3 a 4 weken ga ik 5x5 doen met wat extra' s. Dan ga ik wel loggen. Goede training gisteren !
Wil naar gevoel zker naar die 5 gaan.Komt wel goed... altijd te hard terug gehouden omdat ik schrik had blessures te lopen. Heb daarom nooit echt veel benenwerk gedaan maar zal komende weken wel naar bovenschieten. Ben begonnen met squat 49 kg. Bovenlichaam gaat vele beter momenteel.squat en deadlift zijn wel erg zwak bij je, hoe kan dit? Heb je een blessure oid?

Zit in de cut.Lage gewichten, veel herhalingen. Heeft dat een reden, of mis ik iets ?
Mmm... heb als ik te zwaar train ook het gevoel dat ik niet de spier goed activeer ook niet en dat ik met andere lichaamsdelen begin mee te trekken. Idonno... :/
Mmm... heb als ik te zwaar train ook het gevoel dat ik niet de spier goed activeer ook niet en dat ik met andere lichaamsdelen begin mee te trekken. Idonno... :/ En bij welke oefeningen doe ik het dan te licht volgens jouw marr?
Mmm tegenstrijdig met wat ik dan gelezen heb.Tja (zonder offense) ik zou zeggen bij alle oefeningen. Sluit me aan bij Flex ---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ---------- Zwaar trainen = goed zeker in de cut. Maar goed, doe waar je je goed bij voelt natuurlijk.
Mmm tegenstrijdig met wat ik dan gelezen heb. Maarja zoals ik al zei... ik heb het gevoel dat ik dan minder doe. Kan het wel eens gaan proberen zoals ik al zei begin ik binnenkort in de sportschool met meer apparatuur en dan kan ik het wel eens proberen. Thx voor de tip anders.

4,000 cal deficit. daar kon ik al niet meer volgen... 4000 kcal deficit?Goeie trainingen om de eerste periode even op te bouwen en wat spierconditie te krijgen. Zodra je straks in de sportschool terecht kan en wat meer tot je beschikking heb zou ik de trainingen zoals deze in de AMA van 31minutes op Reddit staat aanraden. Dit programma volg ik ook en helemaal icm je IF protocol is dit goed te volgen.
Lezen uncle. Ik doelde op de trainingen4,000 cal deficit. daar kon ik al niet meer volgen... 4000 kcal deficit?
Ik zit nu op workoutdagen 2350 kcal en niet-workout 2000. Op de niet-workout zijn mijn carbs vele lager meer dan de helft lager in kcal op workoutdagen 1025 kcal en niet-workout 500 en vetten hoger op de niet-workoutdagen. En dan komt daar af en toe op eender welke van beide dagen nogs 40 min cardio bovenop.