AndroidHealthClinic

Relax you just need to workout!!!

Waarom zou hij 75kg deadliften als hij geen beginner is?

Laat begonnen met deadliften? :)

Kijk zijn stats/fotos/squat/bench, etc.

Maar dan nog de vraag, hoe lang train je?

• Topic Starter Topic Starter
Maar dan nog de vraag, hoe lang train je?
Wel ik heb on en of periodes gehad waar ik bv. 15 % bf had en hogere stats benchpress. Maar ik hef al gewichten van men 16-17. Daar is dan een periode van2-3 jaar tussen geweest en dan ben ik terug begonnen en dan is daar weer een paar maand tussen geweest en dan weer begonnen en dan weer een periode terussen. Ben nu deftig pas terug begonnen in april ergens. Dus hoe lang train ik nu eigenlijk al. Goeie vraag. 3-4 jaar met de in die hele periode.

Begeleiding was nooit zo super tot bijna geen. Was niet assertief genoeg en dacht ok gewoon het schemaatje volgen dus. Nu doe ik het al ff op mezelf en merk ik dat ik niet teveel begeleiding nodig heb maar af en toe een spotter en dergelijk kan wel hulpzaam zijn.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Rug:
Bend over barb rows:
warmup
29*15
49*12
59*12
59*8
59*8

Bent over fly:
8*15
8*12
10*12
10*12
10*12

lat pulls behind neck wide grip:
20*20
40*15
44*12
44*10
40*8

rating :woot::woot:

close grip front pullups:
44*12
44*12
44*10
44*8
dropset (idonno wat het was)

one arm rows:
29*8
29*8
29*10
dropset
29*8
20*8
10*8

barbell curl:
26kg*12
26kg*8
26kg*8

dumbell supersets
12*8/5
follows by
8*8/5

they so juice up I cant squize anymore

BUT lets do it anyway
4kg*100(+/- laatste 30 reps waren halve knijpers)

r

Zo enkel foto's ben ondertussen denk ik 2 a 3 kg afgevallen. Er is al wat spek af maar er is nog werk voor de boeg. Ben ondertussen tevreden met de lichte vorderingen en heb tijdens de workout wat foto's gemaakt.

Benen daar heb ik meest vet aan. Maar ook buik en borst moet er zeker nog af. Maar ik zie progressie en er zit zeker nog veel mogelijkheid in.

abs verderaf flex.jpg

benen kuiten lopen achter.jpg

benen kuiten.jpg

dichtbij flex.jpg

rug flex 2.jpg

rug flex.jpg

Goed bezig, goeie vorderingen !
;)

Daarjuist 35 minuutjes gejogged in fasted state. En voor de rest rustdag want vanaf morgen begin ik in sportschool met upperbody workout. 1934kcal 194E 121K 70V

toch nog wat bijgedaan. + fietstocht +/- 45min tot 1 uur.

Laatst bewerkt:
Lichte refeed vandaag. 250 kcal extra.

2492kcal 186E 280K 64V

Mij deze ochtend gewogen... 81.5 kg... wat ik uiterst bizar vind. Maarja zullen wel zien waar het naartoe gaat. Volgens mij ben ik wat kwijtgeraakt maar toont die crappy weegschaal verkeerde cijfers.

Straks training posten nadat ik voor de eerste keer van de nieuwe gym terugben.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Upperbody

Benchpress:
(opwarming 40 en 50 kg (12)
60 kg * 12
65 kg * 7
65 kg * 5

Chin ups:
80 * 7
80 * 4
80 * 5

Low incline db press
22 kg * 12
22 kg * 8
22 kg * 7

Barbell row machine wide grip:
60 kg * 12
65 kg * 12
70 kg * 8

cable rear laterals:
5kg * 10
5kg * 10
5kg * 7

Close grip bp:
50kg * 10
50kg * 8
50kg * 7

Biceps curl:
10kg * 12
12kg * 12
12kg * 10

666's
6kg * 2sets

Rating: :flexing::flexing::flexing:

250 kcals extra is toch geen refeed.. zit je alsnog onder onderhoud..

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Wel ik heb on en of periodes gehad waar ik bv. 15 % bf had en hogere stats benchpress. Maar ik hef al gewichten van men 16-17. Daar is dan een periode van2-3 jaar tussen geweest en dan ben ik terug begonnen en dan is daar weer een paar maand tussen geweest en dan weer begonnen en dan weer een periode terussen. Ben nu deftig pas terug begonnen in april ergens. Dus hoe lang train ik nu eigenlijk al. Goeie vraag. 3-4 jaar met de in die hele periode. Begeleiding was nooit zo super tot bijna geen. Was niet assertief genoeg en dacht ok gewoon het schemaatje volgen dus. Nu doe ik het al ff op mezelf en merk ik dat ik niet teveel begeleiding nodig heb maar af en toe een spotter en dergelijk kan wel hulpzaam zijn. ---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41

Dus eigenlijk ben je gewoon nog een beginner, daar je geen lange perdiodes op een correcte manier achteréén getraind hebt.

250 kcals extra is toch geen refeed.. zit je alsnog onder onderhoud.. ---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ---------- Dus eigenlijk ben je gewoon nog een beginner, daar je geen lange perdiodes op een correcte manier achteréén getraind hebt.
Mmm, wel een beginner duwt toch geen 65 kg bench of doet toch geen 80 kg chin ups ? Alle heb er net 165 kcal bijgegooid dan zit ik 165 kcal boven onderhoud. Dus 415 kcal meer dan anders.

Mmm, wel een beginner duwt toch geen 65 kg bench of doet toch geen 80 kg chin ups ?

Waarschijnlijk niet op dag 1, maar na een paar weekjes trainen... Ik ken er maar weinig die maar 65 benchen na 3-4 jaar trainen (no offense)

Dat je al vaker over de afgelopen 12 jaar getraind hebt wilt niet zeggen dat je gevorderd bent. Je bent eigenlijk altijd in de beginfase blijven hangen door niet gedisciplineerd te blijven. Dit maakt ook verder niet uit, je moet juist van geluk spreken dat je nu niet gevorderd bent..dat zou wat zijn. Het voordeel wat je nu hebt is dat je makkelijk progressie kunt maken... lekker toch :)

Waarschijnlijk niet op dag 1, maar na een paar weekjes trainen... Ik ken er maar weinig die maar 65 benchen na 3-4 jaar trainen (no offense) Dat je al vaker over de afgelopen 12 jaar getraind hebt wilt niet zeggen dat je gevorderd bent. Je bent eigenlijk altijd in de beginfase blijven hangen door niet gedisciplineerd te blijven. Dit maakt ook verder niet uit, je moet juist van geluk spreken dat je nu niet gevorderd bent..dat zou wat zijn. Het voordeel wat je nu hebt is dat je makkelijk progressie kunt maken... lekker toch :)
Ja zalig ;)

Ik treur niet zo over vorig seizoen... dit seizoen is belangrijk. ;)

Precies, kan je toch niets meer aan veranderen. Lekker knallen!! :)

Precies, kan je toch niets meer aan veranderen. Lekker knallen!! :)
Ja doen we... morgen cardio en buik overmorgen LB. Weet niet of het een goed idee is morgen ook buik... ik wil core mee aanpakken apart en weet nit goed waar het te plaatsen voorlopig ziet men weekschema er zo uit.

Gym (maandag tot zondag) Telken om 15.00 uur bv. zondag.
Dag 1: lowerbody
Dag 2: upperbody
Dag 3: cardio + buik
Dag 4: lowerbody
Dag 5: upperbody body
Dag 6: rust
Dag 7: cardio + buik

Kan wel eens vervelend uitpakken. O.a. bij de deadlift en squat wil je liever geen spierpijn hebben in die streek.

Wellicht wat setjes voor je core bij LB?

Train jij je schouders nog steeds bij benen?

Kan wel eens vervelend uitpakken. O.a. bij de deadlift en squat wil je liever geen spierpijn hebben in die streek. Wellicht wat setjes voor je core bij LB? Train jij je schouders nog steeds bij benen?
Nee die zitten nu bij de upperbody he. Volg het schema dat op blz. 3 bovenaan staat.

Ah ik zie net dat er planking bij inzit... :p kan ik nog wat erbij doen als ik wil. :)

In het schema van Dyno zit al core verwerkt, op dag 1 en dag 3.

Terug
Naar boven