XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gister dus die wedstrijd in utrecht gehad, was me 1ste indoorwedstrijd.
Normaal gooi je dan magnesium op je kogel om de afdruk zichtbaar te maken, maar nu moesten we de kogel natmaken met water :eek: dus stond ik daar te stoten met een super gladde kogel (lekker is dat). Wedstrijd ging ook niet echt goed. me verste stoot van die dag was 11,61m:o hier word ik dus echt doodziek van altijd :mad:

Gister dus die wedstrijd in utrecht gehad, was me 1ste indoorwedstrijd.
Normaal gooi je dan magnesium op je kogel om de afdruk zichtbaar te maken, maar nu moesten we de kogel natmaken met water :eek: dus stond ik daar te stoten met een super gladde kogel (lekker is dat). Wedstrijd ging ook niet echt goed. me verste stoot van die dag was 11,61m:o hier word ik dus echt doodziek van altijd :mad:
Balen :( Wat is nu je PR op kogelstoten?

jammer van de wedstrijd man.
maar was wel ff grappig je in levende lijve te zien:cool:

Ik wil ook wel Atletiek doen, maar is te ver weg voor me... :( Op school gooide ik 26,8m met speerwerpen :roflol:

Ik wil ook wel Atletiek doen, maar is te ver weg voor me... :( Op school gooide ik 26,8m met speerwerpen :roflol:

Je moet niet zo zeuren is te ver voor me ;)
ik moet voor iedere training 45km reizen ook hoor, intotaal 90km

nee dat niet, ik woon vlakbij waar remco zn wedstrijd had, dus was ff langs gekomen. En er waren ook nog wat chickies van me dus:p
atletiek lijkt me trouwens best wel leuk.

:eek: je hebt ze niet eens aan me voorgesteld, valt me tegen van je :P

maar atletiek is leuk hoor, anders moet je gewoon een keer een training bij phoenix of hellas meedoen. dan weet je gelijk of je het echt leuk vind :D

k*ts aan de kogel, stront aan de knikker.. ;)

Als je het nu nog niet begrijpt, zeg dan maar gewoon haha - anders wordt het vervelend ;)

Hoe noem je een Marokaan met een glazen oog? - Stront aan de knikker -

Dat bedoelt hij denk ik?

:eek: je hebt ze niet eens aan me voorgesteld, valt me tegen van je :P

maar atletiek is leuk hoor, anders moet je gewoon een keer een training bij phoenix of hellas meedoen. dan weet je gelijk of je het echt leuk vind :D

haha ja sorry, ze zeiden dat ze even gingen hardlopen buiten. Maar daarna konden we ze niet meer vinden duss..
Ik kijk wel of ik een keer meedoe. Niet bij phoenix dan aangezien je je daar niet kan beperken tot een paar onderdelen. Maar wil ook nog steeds wel op een vechtsport ofzo..:p dus weet nog niet

training van 9 november 2008:

Bench press:
5x60kg
3x75kg
2x80kg
1x82.5kg
4x70kg
7x60kg

Nekstoten:
5x60kg
5x70kg
3x80kg(pr)

Shrugs:
3x10x75kg

Bicep curls:
15x27.5kg
15x32.5kg
12x37.5kg

hierna buikspieroefeningen gedaan.

Commentaar op training:
ging wel redelijk, heel erg blij over me nekstoten en dan me benchpress weer iets beter gaat, had ook nog bijna 85kg gehaald, maar moest nog denk 10cm omhoog en toen ging die niet meer.

dinsdag weer trainen :D

Hoe voer je die nekstoten uit Remco? Het is wel bizar namelijk dat je meer stoot dan bankdrukt! Sterk mannetje hoor, 16 jaar, oef!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven