- Waardering
- 2
gisteravond nog bericht gehad van de wedstrijdleiding van AV hellas, en ik kan toch meedoen met de wedstrijd, dus morgen geen training maar een wedstrijd![]()
succes morgen dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteravond nog bericht gehad van de wedstrijdleiding van AV hellas, en ik kan toch meedoen met de wedstrijd, dus morgen geen training maar een wedstrijd![]()

dus stond ik daar te stoten met een super gladde kogel (lekker is dat). Wedstrijd ging ook niet echt goed. me verste stoot van die dag was 11,61m
hier word ik dus echt doodziek van altijd 
BalenGister dus die wedstrijd in utrecht gehad, was me 1ste indoorwedstrijd.
Normaal gooi je dan magnesium op je kogel om de afdruk zichtbaar te maken, maar nu moesten we de kogel natmaken met waterdus stond ik daar te stoten met een super gladde kogel (lekker is dat). Wedstrijd ging ook niet echt goed. me verste stoot van die dag was 11,61m
hier word ik dus echt doodziek van altijd
![]()
Wat is nu je PR op kogelstoten?
, maar in wedstrijden lukt het momenteel gewoon niet
iedere keer is er wel iets k*ts aan de kogels 
jammer van de wedstrijd man.
maar was wel ff grappig je in levende lijve te zien![]()
nee dat niet, ik woon vlakbij waar remco zn wedstrijd had, dus was ff langs gekomen. En er waren ook nog wat chickies van me dus

Ik wil ook wel Atletiek doen, maar is te ver weg voor me...Op school gooide ik 26,8m met speerwerpen
![]()
nee dat niet, ik woon vlakbij waar remco zn wedstrijd had, dus was ff langs gekomen. En er waren ook nog wat chickies van me dus
atletiek lijkt me trouwens best wel leuk.
je hebt ze niet eens aan me voorgesteld, valt me tegen van je 

Stront aan de knikker12.50m, maar het k*tte is dat ik bij trainingen al wel verder heb gestoten, maar in wedstrijden lukt het momenteel gewoon niet
iedere keer is er wel iets k*ts aan de kogels
![]()
?
je hebt ze niet eens aan me voorgesteld, valt me tegen van je
maar atletiek is leuk hoor, anders moet je gewoon een keer een training bij phoenix of hellas meedoen. dan weet je gelijk of je het echt leuk vind![]()
dus weet nog niet