AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goddamn wat een squats heb je daar Remco, niet normaal. Nu wordt het toch echt tijd voor een filmpje hoor :)! Wat betreft je deadlift, met zo'n squat zou je in feite moeten proberen je techniek zo aan te nemen dat je het meeste uit je benen haalt. Dus zo rechtop mogelijk, stang vlak langs de benen, voeten in de grond boren, spanning op de rechte rug, een soort verijdelde squat.

• Topic Starter Topic Starter
Goddamn wat een squats heb je daar Remco, niet normaal. Nu wordt het toch echt tijd voor een filmpje hoor :)! Wat betreft je deadlift, met zo'n squat zou je in feite moeten proberen je techniek zo aan te nemen dat je het meeste uit je benen haalt. Dus zo rechtop mogelijk, stang vlak langs de benen, voeten in de grond boren, spanning op de rechte rug, een soort verijdelde squat.

dankje, ik zal volgende training dan proberen de deadlift als een verijdelde squat tedoen ;) zou best kunnen dat de deadlift nu slecht gaat doordat ik bijna stiffed legged deed :p

dankje, ik zal volgende training dan proberen de deadlift als een verijdelde squat tedoen ;) zou best kunnen dat de deadlift nu slecht gaat doordat ik bijna stiffed legged deed :p

Ja dat durf ik wel te onderschrijven. Misschien goed om er een keer een filmpje van te maken en te posten in het filmpjes topic. Dan krijg je genoeg tips (kijk je natuurlijk wel even naar de reputatie van de tipgevers om te bepalen of je er waarde aan moet hechten).

Ja dat durf ik wel te onderschrijven. Misschien goed om er een keer een filmpje van te maken en te posten in het filmpjes topic. Dan krijg je genoeg tips (kijk je natuurlijk wel even naar de reputatie van de tipgevers om te bepalen of je er waarde aan moet hechten).

+1 - belangrijke tip , want niet iedere goed bedoelde tip is een tip met waarde

Naar mij bijvoorbeeld moet je dus niet luisteren ;)

Hoor jij wat, Groteman?

Training van 30 Oktober 2008:

Bench press:
10x60kg
8x65kg
5x70kg
3x75kg
8x65kg
10x60kg
15x50kg

Shrugs:
3x10x90kg

Military press:

3x5x50kg

Bicep curls:
12x35kg
12x37.5kg
12x35kg

Flyes:
20x10kg
12x15kg(pr)
12x15kg(pr)

Buikspier hierna nog gedaan.

Commentaar op de training:
training ging niet super, dit komt weer doordat ik gister een super zware training heb gehad (weer). maarja het gaat bij mij toch om de atletiek, dus maak niet uit als ik nu minder doe.
gister had ik ook al paar setjes moeten bankdrukken, dus die vandaag ff aangepast. En had last van me heup, dus inplaats van nekstoten weer MP gedaan. Zaterdag volgende training weer & volgende week Zaterdag wedstrijd in Utrecht. Dus daar naartoe werken weeR :D

Evengoed netjes getraind. Flink volume in de BP.

ik vind je mp anders ook ziek nice :thumbs:

Die MP van je vind ik netjes remco, ik moest ff denken wat ik ook es weer deed - maar dat doe ik je dus mooi niet na :D

wilde vandaag gaan trainen, eenmaal begonnen met deadliften, kreeg een pijnlijke pomp in me onderrug :o, hierna wilde ik powercleans gaan doen dit ging gewoon niet, en ben dus uit voorzorg maar gekapt met die training van vandaag.

Deadlift:
10x100kg
6x110kg
5x115kg

dus vind best raar maarja

goeie deadlift!

wilde vandaag gaan trainen, eenmaal begonnen met deadliften, kreeg een pijnlijke pomp in me onderrug :o, hierna wilde ik powercleans gaan doen dit ging gewoon niet, en ben dus uit voorzorg maar gekapt met die training van vandaag.

Deadlift:
10x100kg
6x110kg
5x115kg

dus vind best raar maarja
ZOals ik al zei, niet naar mij luisteren - maar - ik heb dit vrij vaak, na elke hogere set deadliften. Ff zitten, is het weer weg.... En uiteraard goed op techniek letten

Eet je soms slecht de laatste tijd, omdat je bench en deadlift aardig vermindert zijn beide....?

Eet je soms slecht de laatste tijd, omdat je bench en deadlift aardig vermindert zijn beide....?

nee juist niet, eet juist hartstikke goed.
Punt is waarschijnlijk dat de wintertrainingen bij atletiek zijn begonnen en die zijn gewoon altijd erg zwaar, dus ben dan een stuk vermoeider gewoon. zal denk daaraan liggen.

of het moet liggen dat me vetpercentage aardig naar beneden gaat, dat kan ook nog. terwijl ik inmiddels 100+ weeg :D, dus denk niet dat het daaraan lig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven