Fitness Seller

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
slechte deadlift zal je bedoelen :eek:

@harm, zal ik de volgende keer doen ;)
Hehe, ik denk dat Nico gewoon door alle logs heen aan het jagen is, de helft gelezen :hamer:.

Jammer, maar soms is het beter om te stoppen vind ik zelf. Ik heb ook wel eens zo'n training dat ik halverwege wit wegtrek, geen energie meer heb, koud zweet etc. Dan maar ik meestal de spiergroep nog wel even af waar ik mee bezig was, en dan schuif ik de rest op.

Volgende keer beter!

voor mij is 5*115kg toch een puikprestatie hoor maarja voor jouw dan weer niet.

Ps ik lees alles grandig door hoor!

• Topic Starter Topic Starter
voor mij is 5*115kg toch een puikprestatie hoor maarja voor jouw dan weer niet.

Ps ik lees alles grandig door hoor!

VOOR JOU JA, maar dit is niet jouw log, en voor mij is het toch echt slecht.
dus als je dan ga reageren met goede deadlift vind ik het echt beetje erg karma jagen maarja

Laatst bewerkt door een moderator:
wilde vandaag gaan trainen, eenmaal begonnen met deadliften, kreeg een pijnlijke pomp in me onderrug :o, hierna wilde ik powercleans gaan doen dit ging gewoon niet, en ben dus uit voorzorg maar gekapt met die training van vandaag.

Deadlift:
10x100kg
6x110kg
5x115kg

dus vind best raar maarja

verstandig dat je bent gestopt - je rug is erg belangrijk , maar kon je helemaal niks meer doen?

verstandig dat je bent gestopt - je rug is erg belangrijk , maar kon je helemaal niks meer doen?

uhm, probeerde voorslaan, dat lukte niet. en squatten heb je toch ook je gewicht op je schouders, dus voel je druk op je rug. en dan BOR is ook rugoefening en dan heb je nog calf raises, heb je ook weer druk op je rug

Dan was het goed serieus, als je je calfraises niet eens meer kunt doen... daar blijft de rug recht... Heb je er nu nog last van?

Dan was het goed serieus, als je je calfraises niet eens meer kunt doen... daar blijft de rug recht... Heb je er nu nog last van?

nu voel ik hem bijna niet meer ;)
dus denk dat het weer goed zit, heb gelukkig nog rust tot dinsdag met krachttraining en morgen dan atletiek wel, maardaar belast ik me rug bijna niet, dus zal welgoedlopen weer ;)

uhm, probeerde voorslaan, dat lukte niet. en squatten heb je toch ook je gewicht op je schouders, dus voel je druk op je rug. en dan BOR is ook rugoefening en dan heb je nog calf raises, heb je ook weer druk op je rug

dat begrijp ik allemaal , als je last van je rug hebt dan moet je idd dit soort oefeningen vermijden - een arm of een schouder oef bijv , of zat dat niet in de planning

dat begrijp ik allemaal , als je last van je rug hebt dan moet je idd dit soort oefeningen vermijden - een arm of een schouder oef bijv , of zat dat niet in de planning

zat niet in de planning :o
dusja morgen atletiek weer, en dan dinsdag weer er keihard tegenaan ;) dan moet er echt weer een pr aankomen op de bench vind ik, ik word er zo doodziek van dat die maar niet omhoog gaat :mad: ik moet namelijk nog +10kg in 2 maanden voor me doel, en bij deadlift zelf nog +20 in 2 maanden voor me doel :o

doelen zijn mooi , maar staar je er niet blind op - luister nu effe goed naar je lichaam dat is belangrijk - je rug geeft nu een signaal af waaraan je niet zomaar voorbij mag gaan

succes morgen dan

training van 4 november 2008:

speed bench press:
29x40kg, daarna 30 sec rust en toen nog 17x40kg
18x50kg, daarna 30 sec rust en toen nog 7x50kg
7x60kg, daarna 30 sec rust en toen nog 3x60kg

shrugs:
3x12x75kg

Flyes:
15x10kg
12x12.5kg
10x15kg

Nekstoten:
3x10x50kg

Bicep curls:
12x35kg
2x12x37.5kg

hierna nog buikspieroefeningen gedaan.

Commentaar op de training:
opzicht ging het wel lekker, ik ga nu een paar weken speed bench press doen, en ook speed squats. Dit ga ik doen om nog explosiever te worden.
was wel erg moe nog van training van gister, maar toch ging het wel redelijk als ik dat in mijn opinie meeneem.

lekkere training weer:thumbs:
hoe voelt dat nou.. speed benchen?

lekkere training weer:thumbs:
hoe voelt dat nou.. speed benchen?

zwaar en lekkerder dan gewoon benchen ;)
je voelt je borst veel beter ;) komt doordat je geen rust krijgt in de setjes zelf, bij gewoon benchen heb je ieder dode punt van boven rust, maar bij speedbenchen ga je niet helemaal tot boven en laat je gelijk zakken, dus is het een uitputtingsslag ;)

vandaag normaal gesproken training met veel de benen aanspreken, maar na 1 set squats bleek dat die wel erg zwak waren en niet super aanvoelden, dus heb ik maar een aangepaste training gedaan ;)

Aangepaste training van 6 november 2008:

Squat:
20x100kg

BOR:
12x40kg
12x50kg
12x55kg
12x50kg

Neck Press:

12x40kg
12x45kg
12x50kg

Military press:
12x40kg
12x45kg
12x45kg

HangClean + press:
12x40kg
12x45kg
12x50kg

upright rows:
3x12x40kg

Commentaar op de training:

Not bad, maar baal wel erg dat me benen zo zwak aanvoelden, maarja mag niet klagen met deze training is weer een keer wat anders. Wedstrijd van zaterdag gaat niet door, dus als me benen dan weer goed aanvoelen ga ik me benen trainen ook.

ondanks de squat is t toch nog een erg lekkere training!

stevige reps in squat!

gisteravond nog bericht gehad van de wedstrijdleiding van AV hellas, en ik kan toch meedoen met de wedstrijd, dus morgen geen training maar een wedstrijd :D

Relaxt :D We duimen voor je !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven