XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker die shrug man!

• Topic Starter Topic Starter
Training van 25 november 2008:

Powercleans:
8x50kg
5x60kg
5x65kg
4x70kg(pr, volgens mij stond het op 3x70)

deadlift:
10x92.5kg
5x102.5kg
5x112.5kg
5x122.5kg

dumbbell rows:
10x35.5kg
7x45.5kg
4x48kg(pr)

Squat:
10x100kg
10x110kg
10x120kg
10x130kg

calf raises:
12x100kg
12x100kg
12x100kg

BOR:
12x50kg
12x60kg
10x70kg

commentaar op training:
ging wel oke, deadlift voelde super goed aan weer :D
en me squat heb ik ff high rep gedaan, want voelde niet super aan om zwaar te gaan vandaag dusja :)

oké dan! :thumbs:

Zeg Remco, ik heb je logje een beetje doorgebladerd en wat me opviel is dat je squat keihard voorloopt op je andere lifts, hoe kan dit?

Voor de rest, doe je nog steeds het schema wat in je openingspost staat?
Denk dat je zeker goed op weg bent, maar vraag me af wat je echt wilt doen, atletiek en KT als ondersteuning of denk je dat je nog wel eens je volledig gaat concentreren op KT?

Zeg Remco, ik heb je logje een beetje doorgebladerd en wat me opviel is dat je squat keihard voorloopt op je andere lifts, hoe kan dit?

Voor de rest, doe je nog steeds het schema wat in je openingspost staat?
Denk dat je zeker goed op weg bent, maar vraag me af wat je echt wilt doen, atletiek en KT als ondersteuning of denk je dat je nog wel eens je volledig gaat concentreren op KT?

ik denk dat me benen altijd me sterkste spiergroep zijn geweest, al altijd eigenlijk. dit komt doordat ik deze al altijd hebben moeten trainen vanaf me 9e toen ik nog op voetbal zat d.m.v. bepaalde oefeningen. hierdoor lopen deze alsnog voor. maar ik ben hard bezig om me andere lifts ook op hoger niveau te brengen, maar die spiergroepen hebben op de een of andere reden minder kracht dan me benen.

ik doe nog steeds datzelfde schema ja ;), alleen bij workout A heb ik ook nog dumbbell bench press erbij gedaan, vind dat altijd wel lekker me borst hard aanpakken :)

ik doe vooral KT als ondersteuning bij me atletiek, maar ik denk er wel idd over na om ook misschien een keer een sterkste man wedstrijd te gaan draaien, als daar ook jeugd klasses bij zijn :) en misschien als me squat echt super blijft ontwikkelen dat ik een keer een powerlift wedstrijdje mee ga pakken. maar me prioriteit ligt bij Atletiek ;)

ik denk dat me benen altijd me sterkste spiergroep zijn geweest, al altijd eigenlijk. dit komt doordat ik deze al altijd hebben moeten trainen vanaf me 9e toen ik nog op voetbal zat d.m.v. bepaalde oefeningen. hierdoor lopen deze alsnog voor. maar ik ben hard bezig om me andere lifts ook op hoger niveau te brengen, maar die spiergroepen hebben op de een of andere reden minder kracht dan me benen.

ik doe nog steeds datzelfde schema ja ;), alleen bij workout A heb ik ook nog dumbbell bench press erbij gedaan, vind dat altijd wel lekker me borst hard aanpakken :)

ik doe vooral KT als ondersteuning bij me atletiek, maar ik denk er wel idd over na om ook misschien een keer een sterkste man wedstrijd te gaan draaien, als daar ook jeugd klasses bij zijn :) en misschien als me squat echt super blijft ontwikkelen dat ik een keer een powerlift wedstrijdje mee ga pakken. maar me prioriteit ligt bij Atletiek ;)

Ok, mooi man.
Je zou Sterkste man C klasse wedstrijd mee kunnen doen, maar je deadlift zal nog wel wat omhoog moeten dan en je zal wel op onderdelen moeten trainen.

Is dat een beetje NL-top wat jij doet bij atletiek of is het nog niet zover?

Sterke trainings.
Die power cleans moet ik ook maar eens een keer toepassen

Ok, mooi man.
Je zou Sterkste man C klasse wedstrijd mee kunnen doen, maar je deadlift zal nog wel wat omhoog moeten dan en je zal wel op onderdelen moeten trainen.

momenteel nog niet ;)
maar ik heb februari nederlands kampioenschap indoor, daar wil ik top-5 gaan.
en dan bij outdoor NK ga ik proberen top-3 te stoten ;), maar ik doe het nu nog maar 8.5 maanden dusja, mijn kracht ik tevens me sterkste punt en nu ook ff me zwakste doordat ik toch echt me techniek ook nog moet verbeteren en dan is je kracht een nadeel ,omdat je toch altijd zo ver mogelijk wil stoten en dan ga je weer op kracht stoten :p

Ok, mooi man.

En is dat dan C-klasse voor volwassenen of voor junioren?

sterke compound-training remco - ziet er goed uit

En is dat dan C-klasse voor volwassenen of voor junioren?

Aan C-klasse mag iedereen deelnemen, maar het is het 'laagste' niveau qua StM, je moet natuurlijk nog wel steeds sterk zijn, maar een deadlift van 300 ofzo is niet nodig. Wedstrijden puur voor junioren zoals Sterkste junior van Nederland zijn vaak al wat hoger niveau dan de gemiddelde C.

Wow je bent ondertussen pas 16 jaar en dan al deze stats :eek:?
Niet normaal meer wat een monster ben jij. Ik wil pics zien, hehehe.

Begin bijna te twijfelen. Je doet toch wel clean reps?

Wow je bent ondertussen pas 16 jaar en dan al deze stats :eek:?
Niet normaal meer wat een monster ben jij. Ik wil pics zien, hehehe.

Begin bijna te twijfelen. Je doet toch wel clean reps?

haha dat monster gebeuren valt wel mee hoor ;)
en als je met clean bedoelt gewoon volledige beweging/techniek dan doe ik ze clean ja :D

Aan C-klasse mag iedereen deelnemen, maar het is het 'laagste' niveau qua StM, je moet natuurlijk nog wel steeds sterk zijn, maar een deadlift van 300 ofzo is niet nodig. Wedstrijden puur voor junioren zoals Sterkste junior van Nederland zijn vaak al wat hoger niveau dan de gemiddelde C.

Dan zal ik nog even trainen tot ik nog net geen 18 ben, en doe ik wel een keer mee:P

training van 27 november 2008:

Bench press:
10x60kg
7x65kg
5x70kg
3x75kg
4x70kg
7x60kg

Dumbbell bench press:
15x15.5kg
12x20.5kg
8x25.5kg

Flyes:
15x10.5kg
8x15.5kg
8x15.5kg

Shrugs:
10x70kg
10x80kg
10x90kg

Nekstoten:
5x60kg
5x65kg
5x70kg

21'en:
30kg
32.5kg

bicep curls:
12x35kg

hierna nog buikspieren :P

Commentaar:
wat een bagger training :eek:

jammer van je training volgende keer beter.

training van dinsdag 2 december: :D:D:D

Deadlift:
5x105kg
5x115kg
5x120kg
5x125kg

Powercleans:
5x60kg
5x60kg
5x65kg
1x70kg

Squat:

5x140kg
5x150kg
5x170kg
5x180kg
4x190kg(pr)

Calf raises:
12x100kg
12x120kg
12x140kg

B-O-R:
5x57.5kg
5x67.5kg
5x77.5kg(pr)
2x87.5kg(pr)

Dumbbell rows:
10x35.5kg
10x35.5kg

commentaar op de training:

tsja wat kan ik ervan zeggen??? behalve dat het wel lekker ging :)
me squat voelde lekker aan, alleen wel erg zwaar :eek:, voor de rest blij dat me deadlift weer omhoog gaat, want aangezien ik vorige maand er echt op zat te klooten ben ik nu zeer tevreden hiermee, ondanks dat hij toch nog erg zwak is :o en me BOR was ook wel lekker, maar die 87,5kg was toch iets te hoog gegrepen voor de 5repper :P

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven