GNRR
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeg Remco, ik heb je logje een beetje doorgebladerd en wat me opviel is dat je squat keihard voorloopt op je andere lifts, hoe kan dit?
Voor de rest, doe je nog steeds het schema wat in je openingspost staat?
Denk dat je zeker goed op weg bent, maar vraag me af wat je echt wilt doen, atletiek en KT als ondersteuning of denk je dat je nog wel eens je volledig gaat concentreren op KT?
, alleen bij workout A heb ik ook nog dumbbell bench press erbij gedaan, vind dat altijd wel lekker me borst hard aanpakken 
en misschien als me squat echt super blijft ontwikkelen dat ik een keer een powerlift wedstrijdje mee ga pakken. maar me prioriteit ligt bij Atletiek 
ik denk dat me benen altijd me sterkste spiergroep zijn geweest, al altijd eigenlijk. dit komt doordat ik deze al altijd hebben moeten trainen vanaf me 9e toen ik nog op voetbal zat d.m.v. bepaalde oefeningen. hierdoor lopen deze alsnog voor. maar ik ben hard bezig om me andere lifts ook op hoger niveau te brengen, maar die spiergroepen hebben op de een of andere reden minder kracht dan me benen.
ik doe nog steeds datzelfde schema ja, alleen bij workout A heb ik ook nog dumbbell bench press erbij gedaan, vind dat altijd wel lekker me borst hard aanpakken
ik doe vooral KT als ondersteuning bij me atletiek, maar ik denk er wel idd over na om ook misschien een keer een sterkste man wedstrijd te gaan draaien, als daar ook jeugd klasses bij zijnen misschien als me squat echt super blijft ontwikkelen dat ik een keer een powerlift wedstrijdje mee ga pakken. maar me prioriteit ligt bij Atletiek
![]()
Ok, mooi man.
Je zou Sterkste man C klasse wedstrijd mee kunnen doen, maar je deadlift zal nog wel wat omhoog moeten dan en je zal wel op onderdelen moeten trainen.
Is dat een beetje NL-top wat jij doet bij atletiek of is het nog niet zover?

, maar ik doe het nu nog maar 8.5 maanden dusja, mijn kracht ik tevens me sterkste punt en nu ook ff me zwakste doordat ik toch echt me techniek ook nog moet verbeteren en dan is je kracht een nadeel ,omdat je toch altijd zo ver mogelijk wil stoten en dan ga je weer op kracht stoten 
Ok, mooi man.
Je zou Sterkste man C klasse wedstrijd mee kunnen doen, maar je deadlift zal nog wel wat omhoog moeten dan en je zal wel op onderdelen moeten trainen.
Is dat een beetje NL-top wat jij doet bij atletiek of is het nog niet zover?
En is dat dan C-klasse voor volwassenen of voor junioren?
Wow je bent ondertussen pas 16 jaar en dan al deze stats?
Niet normaal meer wat een monster ben jij. Ik wil pics zien, hehehe.
Begin bijna te twijfelen. Je doet toch wel clean reps?

Aan C-klasse mag iedereen deelnemen, maar het is het 'laagste' niveau qua StM, je moet natuurlijk nog wel steeds sterk zijn, maar een deadlift van 300 ofzo is niet nodig. Wedstrijden puur voor junioren zoals Sterkste junior van Nederland zijn vaak al wat hoger niveau dan de gemiddelde C.

behalve dat het wel lekker ging 
, voor de rest blij dat me deadlift weer omhoog gaat, want aangezien ik vorige maand er echt op zat te klooten ben ik nu zeer tevreden hiermee, ondanks dat hij toch nog erg zwak is
en me BOR was ook wel lekker, maar die 87,5kg was toch iets te hoog gegrepen voor de 5repper