AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kerel je gaat hard zeg :O Respect voor je, als ik jou was zou ik junior wedstrijden gaan draaien, maak je ze allemaal in met je squat :P

Remco, ik word bijna bang van je squat - je BOR vind ik persoonlijk ook wel lekker :)

• Topic Starter Topic Starter
Kerel je gaat hard zeg :O Respect voor je, als ik jou was zou ik junior wedstrijden gaan draaien, maak je ze allemaal in met je squat :P

tsja kan, maar dat is mijn doel niet ;) maar gaat idd wel hard nog steeds op squat :)

dankje

Remco, ik word bijna bang van je squat - je BOR vind ik persoonlijk ook wel lekker :)

haha :p ja die bor is ook wel lekker maar die 87.5kg is nog wel iets te hoog gegrepen voor de 5 rep :(

sterke training remco met goeie uitschieters

dankje :D
ging wel lekker ja, alleen me deadlift moet ook weeris pr, die staat al wel erg lang :o:eek:

meestal squatten mensen lager dan ze bijv deadliften , bij jou is dat niet zo - komt vanzelf wel weer een pr op de dead

Gaat lekker hier!

Update stats:
lengte:190cm
Gewicht: +/-105kg
BF: +/- 18%
omtrek van benen & armen zal ik binnenkort ff meten en posten ;)

je moet binnenkort ook maar eens gaan cutten, voor de rest super stats!

je moet binnenkort ook maar eens gaan cutten, voor de rest super stats!

zoals jij weet ben ik geen bodybuilder, maar ben ik een atletieker, waarom zou ik dan in godsnaam een bodyfat moeten hebben van 10% ? ik hoef dan echt geen superlaag bodyfat, met 15-20% daartussen is het goed te doen vind ik :p

ps. me bodyfat was hoger dusja, hij daalt al waarom zou ik dan echt moeten gaan cutten ?

zoals jij weet ben ik geen bodybuilder, maar ben ik een atletieker, waarom zou ik dan in godsnaam een bodyfat moeten hebben van 10% ? ik hoef dan echt geen superlaag bodyfat, met 15-20% daartussen is het goed te doen vind ik :p

ps. me bodyfat was hoger dusja, hij daalt al waarom zou ik dan echt moeten gaan cutten ?
Remco... het is Huntelaar maar; hij komt, dropt het eerste wat in em opkomt, en gaat weer... en is 14 ;)... negeren.

Je squats gaan echt absurd goed, het houdt maar niet op. Binnenkort zit je op PL wedstrijd niveau :D.

Remco... het is Huntelaar maar; hij komt, dropt het eerste wat in em opkomt, en gaat weer... en is 14 ;)... negeren.

Je squats gaan echt absurd goed, het houdt maar niet op. Binnenkort zit je op PL wedstrijd niveau :D.

idd +1 - ga toch lekker buitenspelen zou je zeggen , maar nee hunter wil graag meepraten - dus lekker laten lullen remco - jij traint als buffel daar kan stuntelaartje nog een vb aan nemen:cool:

vandaag ga ik niet trainen, ik train morgen en dan heb ik zondag weer een wedstrijd.

ik train vandaag niet doordat ik morgen begin met me toetsweek op school, die meegaat tellen tot me eindexamen. dusja kan ik beter morgen maar uitgerust opschool aankomen, dan vanavond te trainen en aangezien in zaterdag toch niet zou trainen kan ik deze training vrijdag doen ;)

voor de rest is het ff kijken voor volgende week of me trainingen dan wel uitkomen anders is het ff een rustweekje ;)

gelijk school gaat voor !

School kost geen tijd of moeite....

Hoe bedoel je? School stelt tegenwoordig niks meer voor...

misschien als je 14 bent niet nee, maar als je toetsen heb die tot je eindexamen tellen en per stuk 250blz bedragen piep je wel anders ;)

Training van 5 december 2008: nou geen leuke pr's als cadeau gekregen :P

Bench press:

7x65kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
4x70kg
7x60kg

Dumbbell bench presS:
12x20.5kg
8x23kg
5x25.5kg

Flyes:
12x10.5kg
12x13kg
7x15.5kg

Nekstoten:

5x60kg
5x60kg
5x60kg

Bicep curls:

12x35kg
12x35kg
12x35kg

hierna nog buikspier gedaan ;)

Commentaar:
mwa ben kapot van het leren van gister :o, ga de rest v/d week ook geen krachttraining doen. en dan na me toetsperiode een nieuw schema doen, dat is over een week.
zondag wedstrijdje en maandag atletiek en dat is het voor volgende week ;)

misschien als je 14 bent niet nee, maar als je toetsen heb die tot je eindexamen tellen en per stuk 250blz bedragen piep je wel anders ;)

Training van 5 december 2008: nou geen leuke pr's als cadeau gekregen :P

Goeie sinterklaastraining. Goeie PR's op je vorige training:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven