Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel je gaat hard zeg :O Respect voor je, als ik jou was zou ik junior wedstrijden gaan draaien, maak je ze allemaal in met je squat![]()
maar gaat idd wel hard nog steeds op squat 
Remco, ik word bijna bang van je squat - je BOR vind ik persoonlijk ook wel lekker![]()
ja die bor is ook wel lekker maar die 87.5kg is nog wel iets te hoog gegrepen voor de 5 rep 
je moet binnenkort ook maar eens gaan cutten, voor de rest super stats!
Remco... het is Huntelaar maar; hij komt, dropt het eerste wat in em opkomt, en gaat weer... en is 14zoals jij weet ben ik geen bodybuilder, maar ben ik een atletieker, waarom zou ik dan in godsnaam een bodyfat moeten hebben van 10% ? ik hoef dan echt geen superlaag bodyfat, met 15-20% daartussen is het goed te doen vind ik![]()
ps. me bodyfat was hoger dusja, hij daalt al waarom zou ik dan echt moeten gaan cutten ?
... negeren.
.Remco... het is Huntelaar maar; hij komt, dropt het eerste wat in em opkomt, en gaat weer... en is 14... negeren.
Je squats gaan echt absurd goed, het houdt maar niet op. Binnenkort zit je op PL wedstrijd niveau.

beetje dubieus statement Huntelaar
Hoe bedoel je? School stelt tegenwoordig niks meer voor...

, ga de rest v/d week ook geen krachttraining doen. en dan na me toetsperiode een nieuw schema doen, dat is over een week.
misschien als je 14 bent niet nee, maar als je toetsen heb die tot je eindexamen tellen en per stuk 250blz bedragen piep je wel anders
Training van 5 december 2008: nou geen leuke pr's als cadeau gekregen
Goeie sinterklaastraining. Goeie PR's op je vorige training![]()