MuscleMeat

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
5x190 op mijn nek zou me in een dubbeltje veranderen, maar ik pak bijvoorbeeld wel 5x130. En ik weeg 77 kg, terwijl remco er 100 weegt: bullshit dat dit niet kan, ik ruik jaloezie op dit topic.

Remco, ga zo door man, met die killer squats van je :D

tsja die gast gelooft het gewoon niet, waarschijnlijk omdat die zelf ouder is en het niet kan ofzo ;)

en dankje :) hoe gaat het met jouw trainingen niu :) ook nog goede vooruitgang op squat of niet ??:)

haha ok dan. post nou maar eerst een filmpje held.

Wow flinke squat!

Hoe diep ga je met squats?

Training van zaterdag 20 december 2008:

deadlift:
5x112.5kg
5x117.5kg
5x122.5kg
5x127.5kg
5x132.5kg

BOR:
5x75kg
5x75kg
5x75kg

Dumbbell row:
10x40.5kg
10x40.5kg
8x45.5kg

Nekstoten:
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg

military press:
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Powerclean:
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg

21'en:
30kg
32.5kg

Commentaar op de training:
het ging wel oke, me deadlift gaat ook nogsteeds vooruit ;), ik ben lange tijd dus niet vooruit gegaan doordat me techniek verdoet was, nu is me techniek goed, dus hopen op wat meer gewicht erop en hopen dat die ook richting me squat niveau zal gaan :). voor de rest heb ik bij sommige oefeningen ff wat setjes afgehaald, omdat ik zometeen moet gaan wokken met wat vrienden en had anders geen tijd meer om ff rustig te douche enzo :p

Nette training hoor!

stats tot nu toe( dit zijn met hoeveel ik me trainingsschema afwerk niet hoeveel me maximum is :
squatten: 87.5kg
bench press: 62.5 kg
nekstoten: 40kg
deadlifts: 65kg
flyes: 10kg ( heb niet zwaarder )

Dat waren je stats op 25 juni 2008, 190kg squat is dan wel heel erg ziek hoor, top gedaan!

Wat is je bw nu?

Nette training hoor!

stats tot nu toe( dit zijn met hoeveel ik me trainingsschema afwerk niet hoeveel me maximum is :
squatten: 87.5kg
bench press: 62.5 kg
nekstoten: 40kg
deadlifts: 65kg
flyes: 10kg ( heb niet zwaarder )

Dat waren je stats op 25 juni 2008, 190kg squat is dan wel heel erg ziek hoor, top gedaan!

Wat is je bw nu?

BW nu is 106kg ;), toen was die 98kg, maar toen had ik meer vet :p nu gaan vet steeds verder weg :)
en die stats waren van toen ik net 3 weken ofzo trainde :p nu train ik half jaar :) dan kan je zien wat er mogelijk is als je maar goed je best doe, en er alles voor geeft ;)
zoals je kan zien ik me deadlift procentueel gezien ongeveer gelijk gestegen als me squat, dusja. deze zijn altijd al uit verhouding van elkaar geweest. hoop dat ik in 2009 ook goede vooruitgang weer zal boeken ;)

Ik vind je squats toch echt wel indrukwekkend Remco.
Zelfs al zou je boven parallel squatten vind ik het nog steeds sterk, 5x190 is echt heavy shit.

idd man
hoe was t wokken met die chickies:D?

idd man
hoe was t wokken met die chickies:D?

super ;) was echt gezellig :P ze keken er alleen van op dat ik 8 grote biefstukken en 2 zalmfilets van zo'n speciale plaat op had van een plaat en dan nog 4 keer een vol bord op had wat wel was gewokt :p

Hele goede trainingen zie ik langskomen hier. Je Sq is in verhouding een stuk sterker als je DL. Misschien wat aanvullende hamstringoefeningen doen om dat in verhouding te brengen???
Maar supergoed.:D

super ;) was echt gezellig :P ze keken er alleen van op dat ik 8 grote biefstukken en 2 zalmfilets van zo'n speciale plaat op had van een plaat en dan nog 4 keer een vol bord op had wat wel was gewokt :p

2 kg biefstuk? dat moet aardig wat gekost hebben:p

2 kg biefstuk? dat moet aardig wat gekost hebben:p

om precies te zijn €19.50, bij een wok heb je buffet zegmaar, je kan gewoon zo vaak gaan als je wilt :p dus ik was gewoon 8 keer naar de tapinyaki plaat gegaan voor me biefstukken en 4 keer naar de wok zelf zegmaar voor die borden :P, dusja kostte infeite niks voor wat ik heb gegeten ,dus moet ik maar wat vaker doen :P

dankje :)

Hele goede trainingen zie ik langskomen hier. Je Sq is in verhouding een stuk sterker als je DL. Misschien wat aanvullende hamstringoefeningen doen om dat in verhouding te brengen???
Maar supergoed.:D

dankje, ja inmiddels doe ik ook nog stiffed legged deadlift ernaast om het te verhogen en ook nog lunges, maar dat is voor quadriceps als ik me niet vergis ;)

om precies te zijn €19.50, bij een wok heb je buffet zegmaar, je kan gewoon zo vaak gaan als je wilt :p dus ik was gewoon 8 keer naar de tapinyaki plaat gegaan voor me biefstukken en 4 keer naar de wok zelf zegmaar voor die borden :P, dusja kostte infeite niks voor wat ik heb gegeten ,dus moet ik maar wat vaker doen :P

dankje, ja inmiddels doe ik ook nog stiffed legged deadlift ernaast om het te verhogen en ook nog lunges, maar dat is voor quadriceps als ik me niet vergis ;)

oke nice,
lunge is meer voor je kont geloof ik.

net proberen te trainen, ging niet echt, na 2 oefeningen kreeg ik barstende hoofdpijn en moest overgeven. Dat 's middags trainen is niks voor mij :p veels te weinig energie, denk dat het daaraan ligt. had me squat gedaan, maar daar begon het al, dus probeerde ik daarna nog te bankdrukken maarja daarna was het ook echt gedaan :o

Squat:
15x130kg
10x140kg
5x150kg
5x160kg
5x170kg

Bench press:
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x72.5kg
3x72.5kg

en daarna :barf:

Ik geloof je graag; vindt het super die squats van je (iedereen heeft gewoon een favoriete oefening:D) en de rest komt vanzelf.
Lekker doorpompen man.:D;)

Lunges zijn voor je quads/adductoren (sorry, zag niet dat je een vraag stelde:D;)) idd. Misschien stiff deads op een verhoging proberen om je spieren en lichaam elastischer te maken.
Gaat iig prima hier.

Ik geloof je graag; vindt het super die squats van je (iedereen heeft gewoon een favoriete oefening:D) en de rest komt vanzelf.
Lekker doorpompen man.:D;)

zal ik zeker doen :p, hoop in 2009 weer een goed jaar voor me word :p iig dat ik weer meer ga bankdrukken en deadliften :p

Lunges zijn voor je quads/adductoren (sorry, zag niet dat je een vraag stelde:D;)) idd. Misschien stiff deads op een verhoging proberen om je spieren en lichaam elastischer te maken.
Gaat iig prima hier.

zal die SLDL dan wel een keer doen op een dik stuk hout ofzo :), is altijd handig om wat leniger te zijn :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven