Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee dumba, je was toch altijd 42 lentes jong? Ik zie nu ineens 38 staan, niet valsspelen he![]()
Je verwart me denk ik met hummer. Mijn geboortedatum is (nog steeds) 25-08-1970.
Ik denk dat je gelijk hebJe verwart me denk ik met hummer. Mijn geboortedatum is (nog steeds) 25-08-1970.
![]()
ExcussezZiet er heel erg goed uit Remco, doe je ook nog wel werpen tussendoor?
, ik blijf gewoon door trainen 
en iedereen die deze log leest 
, ff 2 dagen smokkelen bij me voedingsschema
, vanavond fonduen en morgen gourmetten.ja jij ooken iedereen die deze log leest
ga zo lekker eten, ff 2 dagen smokkelen bij me voedingsschema
, vanavond fonduen en morgen gourmetten.
!
En echt zieke squats man! Ga zo door!!
Misschien nog wat je BP en DL proberen omhoog te knallen, maar ik moet niet zeuren ik loop vet achter op je![]()
ja maar het is wel zo dat me BP en DL zwak zijn op het moment, maar deadlift gaat weer omhoog, hopen dat dit zo blijft, en me BP ben ik mee bezig om weer omhoog te krijgen, maar op de een of andere reden lukt die ineens niet meer zo goed 

, meer kan ik niet zeggen, ben te blij met me deadlift, stond op 1x140kg, en de rest was ook wel oke 
. hierna waren me benen best kapot al, dus op de SLDL rustig aangedaan en daarna weer me lunges weer redelijk gedaan, denk dat 120kg er ook wel inzit
. Bench press ook weer 5x75kg gehaald, na lange tijd te klote op 70kg en 72.5kg, dus ben ik ook wel tevreden over, hopen dat deze lijn ook hierop voortgezet kan worden net als bij me deadlift 

wat overdrijf jij met even rustig aan gedaan op de lunges er zit 110kilo in je nek met die oefening. Jij hebt echt veel kracht in je benen.
en jij ook beste wensen
dus dat is dan niet overdrijven, maar de gewoon realistisch zijn dat er meer in had gezeten