XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat nekstoten ziet er blessure gevoelig uit, en dan bedoel ik meer het stukje als je de bar laat zakken:D

• Topic Starter Topic Starter
mooie homegym trouwens, kan je me vertellen wat het je ong heeft gekocht ? (in pm kan ook ) en wat het precies is.

dankje, ff zien 240kg gewichten, 2 dumbbell, 1 olympische halter, 1 ez-stang, flat bankje(heb nu net incline besteld), powerrack met optrekstang.

ik weet zo 1,2,3. niet wat het heeft gekost maar is in ieder geval redelijk veel geweest ;)

Dat nekstoten ziet er blessure gevoelig uit, en dan bedoel ik meer het stukje als je de bar laat zakken:D

mwa, ik heb er zo'n neckprotector opzitten, dus ik voel er niks van als ik laat zakken als die terug op schouders komt ;), zonder dat ding erop zal het denk ik blessure gevoelig zijn ja ;).

of je bedoelt dat het niet echt gecontroleerd is het terugbrengen??

Laatst bewerkt:
Dat laatste ja:D, maar goed als jij het goed vind aanvoelen:)

Die nekstoten zien er idd hardcore uit, pas je wel een beetje op :D

Voor de rest gaat het super lees ik alweer, pr op deadlift en squat.... Nu ff werken aan die benchpress he, anders is je squat straks 3x je max bench ;)

Die nekstoten zien er idd hardcore uit, pas je wel een beetje op :D

Voor de rest gaat het super lees ik alweer, pr op deadlift en squat.... Nu ff werken aan die benchpress he, anders is je squat straks 3x je max bench ;)

tuurlijk pas is op :) maar is wel fijne oefening, wel zwaar maar vind het echt lekkere oefening :)

ik ga weer proberen zwaarder te gaan op bench press ;), vorige training weer 5x75kg, en die ging goed. Nu hopen dat het steeds beter weer ga daarop, deadlift gaat ook weer erg makkelijk vooruit op het moment, zat vroeger gewoon teveel met me rug te tillen. Squat zal nu niet snel meer verbeteren ga ik vanuit ;)

Je squat is echt té hoog :D Ik merk zelf al bij de deadlift, op een punt dat ik vast zit, extra kracht zetten vanuit de benen en je knalt de repeat er toch uit. Gewoon denken dat je dat ding door het plafond wil gooien. Met die sterke poten van jou moet dat helemaal lukken, lekker diep door de knieen, en knallen!

Je squat is echt té hoog :D Ik merk zelf al bij de deadlift, op een punt dat ik vast zit, extra kracht zetten vanuit de benen en je knalt de repeat er toch uit. Gewoon denken dat je dat ding door het plafond wil gooien. Met die sterke poten van jou moet dat helemaal lukken, lekker diep door de knieen, en knallen!

daarom die 5x140kg ging betrekkelijk makkelijk. ging makkelijker dan toen bij dat filmpje van me 5x110kg van paar maanden terug:eek: hopen dat die binnenkort lekker weer in de buurt van me squat komt :)

Kan je een filmpje van je squat maken? Zijn we allemaal denk ik benieuwd naar!

Idd

Remco, heb je trouwens nog indoorwedstrijden ?

Alles op film, behalve je killersquat! Kom op remco :D Je hoeft niet bang te zijn voor kritiek, want je traint voor jezelf! Kan je alleen maar leer uit trekken.... Houd ons niet langer in spanning!

Wij willen squatfilmpjes zien!! :D

Training van 3 januari 2009:

Squat:
15x100kg
10x130kg
5x160kg
5x170kg
5x180kg,

Calf raises:
12x120kg
12x120kg
12x120kg

SLDL:

5x85
5x90
5x95
5x95
5x95

Lunges:

5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Bench press:

5x70kg
5x72.5kg
5x75kg
4x77.5kg
3x80kg
1x87.5kg(pr)

Flyes:
15x13kg
10x15.5kg
8x18kg
5x20.5kg

buikspier

Commentaar:
niet al teveel kracht in de benen vandaag. 5x180kg ging zwaar ;)
wel weer veel kracht in me borst :), erg blij dat ik na lange tijd me pr hier weer op heb verbroken :D

Laatst bewerkt:
Hmmm de diepte valt me tegen... :(

Mooi hoog volume, en netjes hoor een PR op je bench na het afmatten van je benen!

Had idd iets dieper gemogen want is boven parallel. Train jij nooit met een spotter, bij de 3e rep viel je een beetje naar voren.

Had idd iets dieper gemogen want is boven parallel. Train jij nooit met een spotter, bij de 3e rep viel je een beetje naar voren.

ja klopt had idd iets dieper gemogen, viel mij ook wel beetje tegen, maar is niet ver boven parallel ;) nee heb geen spotter, maar sta in powerrack dus kan niet veel misgaan :)

Mooi hoog volume, en netjes hoor een PR op je bench na het afmatten van je benen!

dankje :)

Hmmm de diepte valt me tegen... :(

tsja, zover boven parallel is het niet, het lijkt erger doordat je de grond niet kan zien ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven