- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie homegym trouwens, kan je me vertellen wat het je ong heeft gekocht ? (in pm kan ook ) en wat het precies is.

Dat nekstoten ziet er blessure gevoelig uit, en dan bedoel ik meer het stukje als je de bar laat zakken![]()
, zonder dat ding erop zal het denk ik blessure gevoelig zijn ja
.Die nekstoten zien er idd hardcore uit, pas je wel een beetje op
Voor de rest gaat het super lees ik alweer, pr op deadlift en squat.... Nu ff werken aan die benchpress he, anders is je squat straks 3x je max bench![]()
maar is wel fijne oefening, wel zwaar maar vind het echt lekkere oefening 
, vorige training weer 5x75kg, en die ging goed. Nu hopen dat het steeds beter weer ga daarop, deadlift gaat ook weer erg makkelijk vooruit op het moment, zat vroeger gewoon teveel met me rug te tillen. Squat zal nu niet snel meer verbeteren ga ik vanuit 
Ik merk zelf al bij de deadlift, op een punt dat ik vast zit, extra kracht zetten vanuit de benen en je knalt de repeat er toch uit. Gewoon denken dat je dat ding door het plafond wil gooien. Met die sterke poten van jou moet dat helemaal lukken, lekker diep door de knieen, en knallen!Je squat is echt té hoogIk merk zelf al bij de deadlift, op een punt dat ik vast zit, extra kracht zetten vanuit de benen en je knalt de repeat er toch uit. Gewoon denken dat je dat ding door het plafond wil gooien. Met die sterke poten van jou moet dat helemaal lukken, lekker diep door de knieen, en knallen!
hopen dat die binnenkort lekker weer in de buurt van me squat komt 

Kan je een filmpje van je squat maken? Zijn we allemaal denk ik benieuwd naar!

, erg blij dat ik na lange tijd me pr hier weer op heb verbroken 
Had idd iets dieper gemogen want is boven parallel. Train jij nooit met een spotter, bij de 3e rep viel je een beetje naar voren.
nee heb geen spotter, maar sta in powerrack dus kan niet veel misgaan 
Mooi hoog volume, en netjes hoor een PR op je bench na het afmatten van je benen!

tsja, zover boven parallel is het niet, het lijkt erger doordat je de grond niet kan zien![]()