huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is idd een probleem. Het hele lichaam moet te zien zijn in het filmpje. Wel goed dat het vanaf de zijkant is gefilmpd.Nee ik trek dat terug. Er is blijkbaar genoeg aan te merken op de techniek, maar om nou te zeggen dat het geen squat te noemen is. Remco, misschien een keer een filmpje van top tot teen?
de squat is idd niet de squat die ik had verwacht , gewoon even wat minder gewicht erop gooien remco - veel goeie reps maken , en dan komt het vanzelf
, ik dacht dat je al gereageerd had op remco's filmpje vandaarr
het is allemaal weer gezegd - toch 180 kilo op je nek , heel sterk
maak niet uit , ik vergeef het je als utrechters onder elkaar
ooohh dus je traint nog gewoon in utrecht? bij all-in ofzo
ik zag laatst wel een grote kale neonazi bij zazen...

Zo sprak de ervaringsdeskundige
Leer eerst maar zelf een fatsoenlijke squat neer te zetten voordat je commentaar gaat leveren op die van anderen.
Zo sprak de ervaringsdeskundigeLeer eerst maar zelf een fatsoenlijke squat neer te zetten voordat je commentaar gaat leveren op die van anderen.
haha die squat is niet van remco..
dan zou die ff 25 kg af zijn gevallen
dat is keranos
Het zit tussen quarter en parallel in... Remco zei altijd dat hij parallel squatte.
Nu begint het toch wel erg te worden keranos. Je kunt duidelijk zien dat je wel dieper gaat, maar dit gewicht kun je nog niet aan. Ik zie dat het clipje is verwijderd maar het is geen clean rep. Je betrekt je heupen veel te veel om het gewicht omhoog te krijgen. Je moet in een mooie beweging weer omhoog gaan zonder verder te forceren.
Het is allemaal gezegd hier, dus ga jij nou maar wat meer op jezelf focussen.
Maar verder heb je gelijk 
Als jij je grote mond eens houd en jou squat eens laat zien, dan praten we verder...
Jochie, ga jij je ff druk maken om je eigen voortgang, en laat remco lekker trainen. De boodschap is al 4 pagina's duidelijk, doe niet zo kinderachtig