XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het zit tussen quarter en parallel in... Remco zei altijd dat hij parallel squatte.

Nee ik trek dat terug. Er is blijkbaar genoeg aan te merken op de techniek, maar om nou te zeggen dat het geen squat te noemen is :rolleyes:. Remco, misschien een keer een filmpje van top tot teen?
Dat is idd een probleem. Het hele lichaam moet te zien zijn in het filmpje. Wel goed dat het vanaf de zijkant is gefilmpd.

oef die SQ ziet er ook niet echt gezond uit:D

de squat is idd niet de squat die ik had verwacht , gewoon even wat minder gewicht erop gooien remco - veel goeie reps maken , en dan komt het vanzelf

maak niet uit , ik vergeef het je als utrechters onder elkaar

dat vraag ik mijzelf ook af

big secret waar de grote man traint - hehehe

Ja die squats van keranos zijn idd ook niet clean

Mijn squat is ook nog "Under Construction". Hij kan dieper, maar hijs dieper dan remco, en ik moet nog wat stabieler staan. Maar ik weet wel hoe een goeie squat eruit ziet. Dat is die van Remco niet, (die van mij ook niet echt, maar wel "redelijk")

Battle of the "beasts" :o

OT: Hoe gaat het met trainen remco? :)

Zo sprak de ervaringsdeskundige :laugh: Leer eerst maar zelf een fatsoenlijke squat neer te zetten voordat je commentaar gaat leveren op die van anderen.

Ik zeg ook niet dat mn squat super goed is, hij is redelijk goed. Maar ik kan wel zien of een squat goed of slecht is...

Ja die squats van keranos zijn idd ook niet clean

Zelfde verhaal als heirboven...

haha die squat is niet van remco..
dan zou die ff 25 kg af zijn gevallen :roflol:
dat is keranos

Als jij je grote mond eens houd en jou squat eens laat zien, dan praten we verder...

Het zit tussen quarter en parallel in... Remco zei altijd dat hij parallel squatte.

Alles wat minder diep is dan parallel is quarter.

Nu begint het toch wel erg te worden keranos. Je kunt duidelijk zien dat je wel dieper gaat, maar dit gewicht kun je nog niet aan. Ik zie dat het clipje is verwijderd maar het is geen clean rep. Je betrekt je heupen veel te veel om het gewicht omhoog te krijgen. Je moet in een mooie beweging weer omhoog gaan zonder verder te forceren.

Het is allemaal gezegd hier, dus ga jij nou maar wat meer op jezelf focussen.

Met dit gewicht bedoel ik de 80kg die je op je filmpje squatte

Laatst bewerkt:
Nu begint het toch wel erg te worden keranos. Je kunt duidelijk zien dat je wel dieper gaat, maar dit gewicht kun je nog niet aan. Ik zie dat het clipje is verwijderd maar het is geen clean rep. Je betrekt je heupen veel te veel om het gewicht omhoog te krijgen. Je moet in een mooie beweging weer omhoog gaan zonder verder te forceren.

Het is allemaal gezegd hier, dus ga jij nou maar wat meer op jezelf focussen.

Wat maakt mij het uit dat ik 180kg nog niet aan kan? :roflol: Maar verder heb je gelijk :P

Als jij je grote mond eens houd en jou squat eens laat zien, dan praten we verder...

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet :D Jochie, ga jij je ff druk maken om je eigen voortgang, en laat remco lekker trainen. De boodschap is al 4 pagina's duidelijk, doe niet zo kinderachtig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven