- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee klopt ik sta ook altijd in een power rack... toch is een spotter fijn om nog bijvoorbeeld op het einde nog 2 extra reps eruit te persen met een beetje hulp, ga je echt kapot van.
Maar erg netjes hoor, ik doe dat gewicht niet na.
is ook altijd wel lekker ook bij bankdrukken omdat je dan toch met klein beetje hulp jezelf toch nog ff over bepaalde grens kan trekken 
Als je camera achter je legt is het beter te zien denk ik, probeer dat de volgende keer es. Verder is het uiteraard weer een mooie training jongen, ga zo door.

Het is idd niet goed zichtbaar op het filmpje of het wel of niet bovenparallel is. Maar ik vind het soepel gaan voor 180kg op 16 jarige leeftijd hoor, ongelooflijk!
PS: ik wil KeerAnus wel eens onder de 180kg zien 'staan'...
.PS: ik wil KeerAnus wel eens onder de 180kg zien 'staan'...

Shit, daarom heb ik dus van die smalle pootjesVolgens mij, "Paljas", gaat het er bij squat om hoeveel je door de haak kan buigen en niet hoeveel gewicht je op rug kan dragen zonder hem te breken![]()

Het is moeilijk te zien op het filmpje, maar je zit wel boven parallel. Ik zou i.p.v. meer gewicht toevoegen nu eerst focussen op wat diepere squats, met een 10-15 kilo minder haal je waarschijnlijk wel parallel.
Verder heb ik het al eerder gezegd and I'll say it again : het blijven natuurlijk hele sterke squats, ik doe het je niet na.
.Doe gewoon wat lekker voelt, je traint immers voor jezelf en niet voor een ander. Experimenteer en kijk wat voor je werktga ik ook doen ik ga denk een stuk terug eerst in gewicht, zodat ik weer wat dieper ga, Als dat dan weer makkelijk ga, ga ik weer omhoog werken.
+1het is allemaal weer gezegd - toch 180 kilo op je nek , heel sterk
Waarom doen mensen dan pinsquats, etc.? Maar je hebt gelijk, als je verder doorzakt kun je met minder gewicht meer effect behalen. Maar ik wou die jongen toch een veer in zijn reet steken, Keeranus heeft nl. altijd wat te zeikenVolgens mij, "Paljas", gaat het er bij squat om hoeveel je door de haak kan buigen en niet hoeveel gewicht je op rug kan dragen zonder hem te breken![]()
.Maar ik wou die jongen toch een veer in zijn reet steken, Keeranus heeft nl. altijd wat te zeiken.
Ik denk dat je zelf wel kunt verzinnen dat ik dat niet vind. Maar naast het geven van opbouwende kritiek, werkt het bij velen stimulerend om aan te geven dat er ook nog iets positiefs is aan zijn training. Dat is natuurlijk de insteek. Bovendien zag ik zo snel niet iets wat die jongen direct zijn rug zou breken, geen bolle rug oid. Dat anderen hier een beter oog op hebben wil natuurlijk niet zeggen dat ik die jongen wil aanmoedigen een verkeerde techniek aan te leren.Waarom? Dus jij vind dat jonge honden die doelloos met veel te zware gewichten lopen stunten een veer in hun reet verdienen?
Somebody needs a hugOmdat ze geenflauw idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Om hun ego te liften, meestal omdat ze zuigen op het echte werk of daar de ballen niet voor hebben.
Of als assistence oefening voor squat. Om op gecontroleerde wijze het bovenste deel van hun rom sterker te maken, aan gewichten te wennen of hun core sterker te maken. Kort samengevat, het dient een doel. Meestal noemt men dit dan ook quarter squats of pin lockouts.
Waarom? Dus jij vind dat jonge honden die doelloos met veel te zware gewichten lopen stunten een veer in hun reet verdienen? Tof van je. Daar is die knul vast mee geholpen. Geweldig weer die hersenloze kontlikkerij op dit forum.
Waarom doen mensen dan pinsquats, etc.? Maar je hebt gelijk, als je verder doorzakt kun je met minder gewicht meer effect behalen. Maar ik wou die jongen toch een veer in zijn reet steken, Keeranus heeft nl. altijd wat te zeiken.
Wat nou ik heb altijd wat te zeiken? Ik heb toch gelijk dat die squat bijna geen squat te noemen is?
. Remco, misschien een keer een filmpje van top tot teen?Nee ik trek dat terug. Er is blijkbaar genoeg aan te merken op de techniek, maar om nou te zeggen dat het geen squat te noemen is. Remco, misschien een keer een filmpje van top tot teen?