XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet :D Jochie, ga jij je ff druk maken om je eigen voortgang, en laat remco lekker trainen. De boodschap is al 4 pagina's duidelijk, doe niet zo kinderachtig

Weet je, in plaats van mijn squat afkraken in Remco's log en allemaal doen alsof Remco's squat zo goed en daaraan commentaar geven. Doe niet zo kinderachtig :roflol:

ha die remco , hoe is het man , je hebt nogal wat over je heen gekregen , toch niet gestopt met trainen en loggen , want onthou , je traint voor je zelf en voor niemand anders - loggen is leuk , kritiek is soms niet leuk , maar hoort er ook een beetje bij , ik zie je trainingen weer graag voorbijkomen

• Topic Starter Topic Starter
trainen gaat super ;), wedstrijden ook, heb 13.09 gestoten, zit nog veel meer in,
8 februari heb ik het NK nu daarvoor nog op 31 januari wedstrijd in apeldoorn en mischn 25 januari wedstrijdje in Dortmund pakken :D

wat betreft het loggen, ik doe het voormezelf gewoon bijhouden in Word ;)

dus is nu ff een druk maandje, ik moet op het NK wel een 15m kunnen stoten, zit er wel aan te komen op trainingen van deze week zat ik al op 14m en dat is zonder enige spanning in je lichaam en op wedstrijden is die spanning er wel en stoot je verder, dus zal leuk worden :)

Nog 1 ding over squat; een kogelstoter hoeft ook helemaal niet zo diep te squaten.

trainen gaat super ;), wedstrijden ook, heb 13.09 gestoten, zit nog veel meer in,
8 februari heb ik het NK nu daarvoor nog op 31 januari wedstrijd in apeldoorn en mischn 25 januari wedstrijdje in Dortmund pakken :D

wat betreft het loggen, ik doe het voormezelf gewoon bijhouden in Word ;)

dus is nu ff een druk maandje, ik moet op het NK wel een 15m kunnen stoten, zit er wel aan te komen op trainingen van deze week zat ik al op 14m en dat is zonder enige spanning in je lichaam en op wedstrijden is die spanning er wel en stoot je verder, dus zal leuk worden :)

mooi man , dan zie ik je trainingen wel weer voorbij komen - succes bij die duitsers :D

Suc6 man. Ben benieuwd hoe het gaat!

Trainingen, log je die nog?

Hee remco, ik vind het eerlijk gezegd enigszins zwak dat je niet meer logt, en je zo snel laat demotiveren door wat kritiek. Je traint voor jezelf zoals ik grote man als eerder zag zeggen, en een beetje vent trekt zich niks aan van wat gezeik. Laat je niet kennen, en ga gewoon weer verder met loggen..... Die paar kleine zeikertjes hier gewoon links laten liggen, net zoals wij allemaal doen ;)

Hee remco, ik vind het eerlijk gezegd enigszins zwak dat je niet meer logt, en je zo snel laat demotiveren door wat kritiek. Je traint voor jezelf zoals ik grote man als eerder zag zeggen, en een beetje vent trekt zich niks aan van wat gezeik. Laat je niet kennen, en ga gewoon weer verder met loggen..... Die paar kleine zeikertjes hier gewoon links laten liggen, net zoals wij allemaal doen ;)

ligt daar niet alleen aan ;), na het NK ga ik weer loggen, is nu ff aangepast trainingstijden die ik toepas, is ook maar 1 tot 2 keer per week nu, moet voldoende rust hebben om al me wedstrijden te kunnen presteren. zit nu met 3 wedstrijden in de komende 3 weken, dus moet ff rustiger aandoen met KT ;). na het NK dus weer normaal schema, en dan zal ik weer loggen ;)

Voor wat voor plaats ga je op het NK?

Waar is dat NK trouwens? In Groningen? Dan kom ik wel ff kijken

Voor wat voor plaats ga je op het NK?

Waar is dat NK trouwens? In Groningen? Dan kom ik wel ff kijken

Apeldoorn, ik hoop op een 3e plek ;), maar dan zou het echt optimaal moeten gaan ;), ik ga er zelf vanuit dat ik top-8 zoiezo kan halen ;), top-5 moet ook te doen zijn. 3e plek is denk ik het hoogst haalbare, maar wieweet ;)

Outdoor is mischn in groningen, ik weet niet zeker ;)

Apeldoorn, ik hoop op een 3e plek ;), maar dan zou het echt optimaal moeten gaan ;), ik ga er zelf vanuit dat ik top-8 zoiezo kan halen ;), top-5 moet ook te doen zijn. 3e plek is denk ik het hoogst haalbare, maar wieweet ;)

Outdoor is mischn in groningen, ik weet niet zeker ;)
ik ben benieuwd!

zou zeker goed zijn man 3e op nk!
zeker omdat je nog niet eens een jaar atletiekt.
jammer dat de wedstrijd niet in utrecht is, dan was ik wel weer even langsgekomen.
veel succes iig.

zou zeker goed zijn man 3e op nk!
zeker omdat je nog niet eens een jaar atletiekt.
jammer dat de wedstrijd niet in utrecht is, dan was ik wel weer even langsgekomen.
veel succes iig.

dankje :)

FF update wat betreft voorbereiding ;)

op dit moment gaat me voorbereiding voor me wedstrijden super, vorm zit er goed in :). in training van gister alles tussen 12-13m gestoten en paar over 13m, en dat in trainingen betekend dat het in wedstrijden nog verder zal kunnen gaan, dus heb het gevoel dat het wel gaat lukken allemaal. zondag 1ste grote proef in Dortmund, zal de uitslag hier wel vermelden dan op maandag ;) wat betreft krachttraining is het nu teruggezet naar 1x per week i.v.m. genoeg rust houden voor me wedstrijd, dit zal zo doorgaan tot na het NK, daarna ga ik het weer opschroeven. zit nu ook aan ander trainingsschema, veel explosiviteit en veel stootoefeningen en press oefeningen. Gaat in feite allemaal super, kon gister ook nog met sprinten, degene van onze club die nk 60m, 60mH en 400m gaat doen voorblijven als ik ongeveer 7.5meter voorsprong had op een 80m, dus opzicht was dat wel goed, ook voor hem zodat hij weer kon wennen aan naar iemand toelopen en ik kon me explosiviteit weer trainen, dus als ik zo door blijf gaan denk ik wel dat het allemaal moet gaan lukken :) en zo niet dan heb ik pech :o

in training van gister alles tussen 12-13m gestoten en paar over 13m, en dat in trainingen betekend dat het in wedstrijden nog verder zal kunnen gaan

In wedstrijd heb je minder stoten dus lijkt me niet logisch of helpt het dat je tijdens een wedstrijd extra druk hebt?

in training van gister alles tussen 12-13m gestoten en paar over 13m, en dat in trainingen betekend dat het in wedstrijden nog verder zal kunnen gaan

In wedstrijd heb je minder stoten dus lijkt me niet logisch of helpt het dat je tijdens een wedstrijd extra druk hebt?

je hebt minder stoten dat klopt, maar daarbij komt dus dat je al je kracht die je hebt in die paar stoten kan gooien, ook helpt de spanning die je wel hebt bij wedstrijden maar niet bij trainingen je erin om verder te stoten, ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat qua spanning waarom het dan verder gaat, maar dat gebeurt gewoon. Ook is de vermoeidheid bij wedstrijden minder doordat je maar een paar stoten heb die je op volle kracht doe, dus kan je zoals ik al eerder zeg gewoon veel meer kracht per kogel erin stoppen, dan dat je in trainingen doet ;)

Ja oke, je hebt gelijk

+ bij een wedstrijd ben je uitgeruster dan bij een training...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven