- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laat die Duitsers maar een wat Dutch power zien!!! Succes kerel.
de nederlanders die er komen moet ik kunnen verslaan, nu afwachten hoe sterk die duitsers zijn
( gelukkig komen de voormalig DDR duitsers niet, die doen wedstrijden in oostduitsland
)
. 
Lekker gedaan joh, maar scheelt die 'losse arm' echt wel driekwart meter?
ik moet in feite allang aan de 14m zitten met stoten zo niet eroverheen, maarja zaterdag wedstrijd Apeldoorn en volgende week zondag NK. So we'll see what the future brings 
Gister wedstrijd gehad in Dortmund, was echt geweldig.
Ik heb een 13.24m gestoten en ben daarmee 3e geworden, er zit nog veel meer in, een 14m moet geen probleem zijn als ik iets meer me arm die los is gebruik.
enige nadeel ervan was dat ik 1:30 pas thuis was, maar ondanks dat was het erg leuk![]()
.netjes man! gaat echt de goede kant op mooie afstand ook!
Nette prestatie! Succes met je volgende wedstrijden![]()
, vandaag atletiek training gedaan, voelde het nog wel van die wedstrijd van gister + de busreis + korte nacht. ging niet echt super, maar zolang het 31 januari en vooral 8 februari maar goed gaat 
, nu maandag atletiek + dinsdag kracht + woensdag atletiek nog en dan rusten tot zondag 
Shit, wat ben ik slecht in wiskunde, maar 0.01 m = 1 cm, ja toch? Lijkt me toch een nette verbetering van je PR dan!

een verbetering is een verbetering , kijk maar eens naar die schaatsers of hardlopers die constant zichzelf verbeteren met hondersten van seconden
, maar toch moet er op dit stadium nog vele grotere stappen gemaakt kunnen worden, want ik zit nog lang niet aan me top