MuscleMeat

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gebeurt hier nog iets?

• Topic Starter Topic Starter

gebeurt nog genoeg, maar qua krachttraining staat er ook dat ik nu ff niet post omdat het toch afwijkend trainingsschema is als aanloop voor het nk.
al me trainingen zijn explosiviteitstrainigen + veel kogeltrainingen en veel wedstrijden. ga zometeen slapen, want moet morgen vroeg me nest uit voor me wedstrijd in Dortmund :D:D:D:D

Laat die Duitsers maar een wat Dutch power zien!!! Succes kerel.

Laat die Duitsers maar een wat Dutch power zien!!! Succes kerel.

dankje, ik moet ook tegen redelijk wat nederlanders, maar ook tegen veel duitsers :p de nederlanders die er komen moet ik kunnen verslaan, nu afwachten hoe sterk die duitsers zijn :p ( gelukkig komen de voormalig DDR duitsers niet, die doen wedstrijden in oostduitsland :))

Gister wedstrijd gehad in Dortmund, was echt geweldig.
Ik heb een 13.24m gestoten en ben daarmee 3e geworden, er zit nog veel meer in, een 14m moet geen probleem zijn als ik iets meer me arm die los is gebruik :).
enige nadeel ervan was dat ik 1:30 pas thuis was, maar ondanks dat was het erg leuk :)

Lekker gedaan joh, maar scheelt die 'losse arm' echt wel driekwart meter?

netjes man! gaat echt de goede kant op mooie afstand ook!

Lekker gedaan joh, maar scheelt die 'losse arm' echt wel driekwart meter?

je als je hem goed openzwaait dan schilt dat veel snelheid en kracht achter de kogel, dus dan zal die verder gaan + als de techniek beter word gaat de afstand heel snel komen ;) ik moet in feite allang aan de 14m zitten met stoten zo niet eroverheen, maarja zaterdag wedstrijd Apeldoorn en volgende week zondag NK. So we'll see what the future brings ;)

Nette prestatie! Succes met je volgende wedstrijden :)

Goed bezig, brons in tha pocket!

Gister wedstrijd gehad in Dortmund, was echt geweldig.
Ik heb een 13.24m gestoten en ben daarmee 3e geworden, er zit nog veel meer in, een 14m moet geen probleem zijn als ik iets meer me arm die los is gebruik :).
enige nadeel ervan was dat ik 1:30 pas thuis was, maar ondanks dat was het erg leuk :)

Gefeliciteerd! Gaat erg goed met je :D.

netjes man! gaat echt de goede kant op mooie afstand ook!

Nette prestatie! Succes met je volgende wedstrijden :)

Goed bezig, brons in tha pocket!

Gefeliciteerd! Gaat erg goed met je :D.

thanks all :D, vandaag atletiek training gedaan, voelde het nog wel van die wedstrijd van gister + de busreis + korte nacht. ging niet echt super, maar zolang het 31 januari en vooral 8 februari maar goed gaat :D

gaat goed topper - gefeliciteerd man

vandaag wedstrijd weer gehad, 1ste 5 stoten gingen super slecht.
me 6e stoot verbeterde ik mijn pr met 0.01m echt een nutteloze verbetering maarja, het NK van volgende week zondag daargaat het allemaal om :), nu maandag atletiek + dinsdag kracht + woensdag atletiek nog en dan rusten tot zondag :)

Shit, wat ben ik slecht in wiskunde, maar 0.01 m = 1 cm, ja toch? Lijkt me toch een nette verbetering van je PR dan!

Shit, wat ben ik slecht in wiskunde, maar 0.01 m = 1 cm, ja toch? Lijkt me toch een nette verbetering van je PR dan!

ja 0.01m = 1cm.
naja het is een verbetering dat is altijd mooi, maar ik had meer gehoopt.
maar ik kan beter op het nk een goede prestatie neerzetten dan nu :p

Elke centimeter telt! :d

een verbetering is een verbetering , kijk maar eens naar die schaatsers of hardlopers die constant zichzelf verbeteren met hondersten van seconden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven