- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, ik zal zondag als ik terug ben laten weten hoe het is gegaan en alles.

Wat voor trainingen doe je in de wedstrijdvoorbereiding eigenlijk en hoe zwaar is de kogel waar je mee stoot?
Voor de rest super veel succes op het NK!

, was zware wedstrijd echt spannend ook, uiteindelijk was het verschil met de #4 0.4m en met de #3 een kleine meter. Dus opzicht niet slecht gedaan als ik de omstandigheden bekijk hoe ik het tot stand heb gebracht. Doe namelijk zoals de meeste hier weten nu nog niet eens 1 jaar aan atletiek en daarbij komt nog eens dat ik de laatste 3 maanden al alleen moet trainen doordat me trainer een blessure heeft 

netjes remco , viel het tegen of mee , hoe ziet de concurrentie eruit de komende jaren

het viel langs de ene kant mee, maar langs de andere kant ook tegen
de concurrentie ziet er goed uit voor de komende jaren, maar ik zit nog lang niet op mijn top voor dit jaar, en de rest zal minder snel stijgen doordat ze het al langer doen en bij mij kan er nog veel verbeterd worden, dus dat ziet der opzicht wel oké uit
uhm van dat meevallen en tegenvallen zal ik nu wel ff uitleggen klinkt beetje onlogisch
de afstand viel mee, pr toch goed verbeterd.
de spanning voor de wedstrijd viel zwaar tegen, je zit echt gewoon te wachten vanaf 40 min op voorhand, want dan moet je in een callroom wachten en dat is echt zwaar klote
maar over het totaal gezien is het meegevallen![]()
ik had dat vroeger met karate , zat je bijna een hele dag in zo'n gymzaal , en dan kon je na drie potjes weer naar huis , niet altijd maar het wachten was altijd een crime
bij jullie kan een kleine verbetering al een pr zijn , maakt toch niet uit - dat is toch mooi

, maar die van gister was redelijke verbetering 0.37m is niet verkeerd opzicht erbij, zeker als je kijkt hoeveel ik in 4 weken er al bij had gekregen ( 1.12m ) 

Hee remco!
Top man, je kan trots zijn op jezelf... 7e Van Nederland is niet mis! Damn! En je hebt nog hardstikke veel groeipotentieel. Ga zo door, ik kijk uit naar je trainingen, posten nu! Blik op oneindig, en gaan met die banaan![]()

echt zin in