XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training van Dinsdag 10 februari 2009:

Squat:
20x100kg
15x130kg
10x150kg
8x170kg
5x190kg

Lunges:
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

calf raises:
20x130kg
20x130kg
20x130kg

Bench press:

5x67.5kg
5x70kg
5x72.5kg
5x75kg
5x72.5kg

Flyes:
10x15.5kg
10x15.5kg
8x18kg
8x20.5kg

buikspieren ook nog gedaan.

+ 30 minuten Spinning

Commentaar:
ging wel oke ;)
heb wel zware benen nu, die quads zijn echt verzuurd nu :p

EDIT: SLDL ga ik mee stoppen, krijg beetje last van me rug ervan, dus beter dat ik die skip en andere oefening eraan toevoeg, of binnenkort weer schema verander :)

lekkere training zo!! goed volume

IS het erg dat het nogal ongeloofwaardig overkomt?
Heb je filmpjes van je oefenigen?
Fotos van je fysiek?

Netjes man! hahah met zulke gewichten heb je rutger binnen no-time van de eerste plek gestoten!

IS het erg dat het nogal ongeloofwaardig overkomt?
Heb je filmpjes van je oefenigen?
Fotos van je fysiek?

het interesseert me niks dat je me niet gelooft ;)
ja ik heb filmpjes, en die had je kunnen zien zovaak dat ik ze postte ;)
geen zin iedere keer als er iemand komt die me niet gelooft om weer te posten;)
en me squat is niet helemaal tot parallel ;) hoeft niet voor kogelstoten ;)

Netjes man! hahah met zulke gewichten heb je rutger binnen no-time van de eerste plek gestoten!

qua gewichten zit het wel lekker op het moment, maar rutger van 1ste plek stoten NO WAY :p

dankje ;)
squat is niet helemaal parallel ;), maar dat hoeft niet voor kogelstoten ;)

lekkere training zo!! goed volume

dankje :)

Ik heb de filmjes een tijdje terug gezien en remco is een stevige kerel.

Maar toen was je squat niet helemaal clean. Heb je daar iets aan kunnen doen of ben je gewoon weer door aan het knallen?

Zelf neem ik wel eens een stapje terug en doe ik de oefening een stuk lichter en dieper.
Misschien een tip om lichter te squatten en je heupen tot knie hoogte te laten zakken voordat je weer omhoog gaat.

Ik heb de filmjes een tijdje terug gezien en remco is een stevige kerel.

Maar toen was je squat niet helemaal clean. Heb je daar iets aan kunnen doen of ben je gewoon weer door aan het knallen?

Zelf neem ik wel eens een stapje terug en doe ik de oefening een stuk lichter en dieper.
Misschien een tip om lichter te squatten en je heupen tot knie hoogte te laten zakken voordat je weer omhoog gaat.

ik squat nu gewoon stabiel en zelfde diepte, maar ben wel anders gaan squatten zegmaar, om stabieler te staan ;). maar ik ga niet helemaal parallel, maar daar is een reden voor die met mijn sport te maken heeft.
Bij kogelstoten ga je namelijk bij het aanglijden weg vanuit een bepaalde positie die lijkt op die van een squat, maar dan op quarter niveau zegmaar. vandaar dat ik rond die positie nu ga squatten zodat ik daar profijt van heb met me techniek bij me sport. Want het is wel zo dat als ik vanuit die positie veel kracht en explosiviteit kan creeeren dat ik daar meer mee opschiet. ik train namelijk niet voor Powerlift wedstrijden of iets dergelijks ;)

ik zit nog vol met spierpijn :P
maar ik zometeen weer lekker atletiektraining :d echt zin in :)
morgen weer lekker krachttraining( ook nu al zin in :P)

succes met je atletiek en knap dat je het zo goed combineert. Heb je nu een tijdje geen wedstrijden meer of gaat het meer per seizoen van wedstrijden? omdat je er een paar achter elkaar had

ik zit nog vol met spierpijn :P
maar ik zometeen weer lekker atletiektraining :d echt zin in :)
morgen weer lekker krachttraining( ook nu al zin in :P)

Wat kan ik verstaan onder atletiektraining? Wat verbetering op de onderdelen? (kogelstoten, discuswerpen etc?)
In ieder geval succes! ;)

succes met je atletiek en knap dat je het zo goed combineert. Heb je nu een tijdje geen wedstrijden meer of gaat het meer per seizoen van wedstrijden? omdat je er een paar achter elkaar had

ik heb nog wel wedstrijden hoor, maar had er gewoon ff veel achter elkaar om in een lekker ritme te komen voor het NK, maar heb nu wel paar weken rust met wedstrijden volgens mij :P
het combineren gaat idd erg lekker :)

Wat kan ik verstaan onder atletiektraining? Wat verbetering op de onderdelen? (kogelstoten, discuswerpen etc?)
In ieder geval succes! ;)

atletiektraining bij mij is:
1km hardlopen
5x50m sprint
1x80m sprint
1x100m sprint
sprongoefeningen
lenigheidsoefeningen
+ veel stoten :P

Onderdelen voor mij zijn: Kogelstoten en discuswerpen. Waarvan in de winter natuurlijk alleen kogelstoten :p

Training van 12 februari 2009:

Deadlift:

5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg
3x140kg

Clean and press:
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x65kg
3x70kg

BoR:
5x60kg
5x70kg
5x75kg
4x80kg
5x75kg

Nekstoten:

5x50kg
5x60kg
5x70kg
4x75kg
2x80kg

21'en:
30kg
32.5kg

Commentaar op training:
ging opzicht wel weer oke, maar nog niet op me oude niveau qua deze training betrefd.
ik ga me trainingsschema weer helemaal omgooien denk ik :) weer 2 maanden dit schema, dus weer tijd voor nieuwe :D

PFFFF, ik zit net te kijken ik begin echt veel straie te krijgen :o
bij me bovenbenen, schouders, armen, en rug :P

Training van zaterdag 14 januari 2009:

Squat:
20x100kg
12x140kg
8x170kg
6x180kg
5x190kg

Lunges:
overgeslagen, had weinig tijd :o

Calf raises:
20x100kg
15x120kg
10x140kg

Bench press:
5x70kg
5x75kg
3x80kg
5x72.5kg
5x70kg

Flyes:
12x13kg
12x15.5kg
10x18kg
8x20.5kg

Buikspieren ook nog gedaan ;)

Commentaar op me training:
voor een middagtraining vond ik hem wel redelijk gaan, moet nog wel beter :P me bench press moet echt snel omhoog gaan weer is, want ik nekstoot even zwaar als het goed gaat :o
Me lunges moeten overslaan door tijdgebrek :mad:

vandaag of morgen ook nog nieuw trainingschema in elkaar vogelen en dan weer keihard gaan met die banaan :D

Nice!
Btw, over striae moet je je geen zorgen maken, no one cares.

Goede training Remco!

Alleen ligt je squat een beetje uit verhouding met Bench... Misschien eens een keer Bench als eerste oefening doen?

Nette training man! Hoewel je bench natuurlijk niet slecht is hebben we wel een beetje hetzelfde probleem....onze deads en squats zijn veel sterker dan onze bench....als je het geheim van een sterke bench gevonden hebt hoor ik het graag!

Remco, je gaat gigantisch goed! Die deadlifts, squats en benchpress blijft killer! Alhoewel je squat massaal voorloopt op zowat iedere oefening. :D
*SQUAT FTW!!!!* :hedbang:

Hoe was je atletiektraining? (ziet er behoorlijk vermoeiend uit!)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven