XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training man! Hoewel je bench natuurlijk niet slecht is hebben we wel een beetje hetzelfde probleem....onze deads en squats zijn veel sterker dan onze bench....als je het geheim van een sterke bench gevonden hebt hoor ik het graag!

Als je eventueel in een plateau zit, (waarin je niet verderkomt dan .. reps x ..kg) dan is het handig om eens te trainen met een afbouwend pyramide. (Hoge gewicht, weinig reps afbouwend naar lage gewicht, veel reps)

Als je eventueel in een plateau zit, (waarin je niet verderkomt dan .. reps x ..kg) dan is het handig om eens te trainen met een afbouwend pyramide. (Hoge gewicht, weinig reps afbouwend naar lage gewicht, veel reps)

Dat zou ik wel is kunnen proberen. Ben nu gewoon 5*5 sT aan doen waarbij ik iedere training het gewicht met 5 kilo verhoog.

Dat zou ik wel is kunnen proberen. Ben nu gewoon 5*5 sT aan doen waarbij ik iedere training het gewicht met 5 kilo verhoog.

Ja 5*5 belooft vooruitgang, maar pyramides werken heerlijk als je vastloopt of naar een variatie zoekt, wat natuurlijk van belang is als je wilt groeien en als je lichaam geroutineerd is aan je schema. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goede training Remco!

Alleen ligt je squat een beetje uit verhouding met Bench... Misschien eens een keer Bench als eerste oefening doen?

vandaar dat ik nieuw schema nu maak, zodat ik weer ff nieuwe impuls enzo krijg :)

Nette training man! Hoewel je bench natuurlijk niet slecht is hebben we wel een beetje hetzelfde probleem....onze deads en squats zijn veel sterker dan onze bench....als je het geheim van een sterke bench gevonden hebt hoor ik het graag!

dankje, ik ga nu ff denken over een leuk en mooi nieuw schema, waarbij ik hoop dat er een extra impuls zit waardoor ik weer eindelijk van mijn plateau afga :p

Remco, je gaat gigantisch goed! Die deadlifts, squats en benchpress blijft killer! Alhoewel je squat massaal voorloopt op zowat iedere oefening. :D
*SQUAT FTW!!!!* :hedbang:

Hoe was je atletiektraining? (ziet er behoorlijk vermoeiend uit!)

dankje :), atletiektrainingen zijn super gegaan opzicht, maar woensdag heb ik veel geluk gehad, want had bijna me enkel zwaar gebleseert ;), was een sprongoefening aan het doen, en toen klapte me enkel bij de landing dubbel :o maar 5 minuten laten voelde ik niks meer van, dus mag van geluk spreken :)

vandaar dat ik nieuw schema nu maak, zodat ik weer ff nieuwe impuls enzo krijg :)

dankje, ik ga nu ff denken over een leuk en mooi nieuw schema, waarbij ik hoop dat er een extra impuls zit waardoor ik weer eindelijk van mijn plateau afga :p

dankje :), atletiektrainingen zijn super gegaan opzicht, maar woensdag heb ik veel geluk gehad, want had bijna me enkel zwaar gebleseert ;), was een sprongoefening aan het doen, en toen klapte me enkel bij de landing dubbel :o maar 5 minuten laten voelde ik niks meer van, dus mag van geluk spreken :)

Dat is vrij normaal, heb ik vaak ook. Ben tijdens het voetballen weleens met me voet in een mollenhol gepleurd, normaal gezegd breken mensen hun benen erdoor, maar door me reactie soortvan haal ik me been op tijd omhoog. Anyways, voor je plateau geldt hetzelfde als voor Omega: afbouwend pyramide. (Hoge gewicht, weinig reps afbouwend naar lage gewicht, veel reps)

Dat is vrij normaal, heb ik vaak ook. Ben tijdens het voetballen weleens met me voet in een mollenhol gepleurd, normaal gezegd breken mensen hun benen erdoor, maar door me reactie soortvan haal ik me been op tijd omhoog. Anyways, voor je plateau geldt hetzelfde als voor Omega: afbouwend pyramide. (Hoge gewicht, weinig reps afbouwend naar lage gewicht, veel reps)

ja dat is gewoon kwestie ook van geluk hebben, en ik zal wel ff gaan kijken voor me bench :) kan ook bijvoorbeeld 1ste 2 weken 3x8 doen, dan 5x5, dan 8x3 en dan ..x1 ofzo en zo me max enzo weer proberen te verhogen

ja dat is gewoon kwestie ook van geluk hebben, en ik zal wel ff gaan kijken voor me bench :) kan ook bijvoorbeeld 1ste 2 weken 3x8 doen, dan 5x5, dan 8x3 en dan ..x1 ofzo en zo me max enzo weer proberen te verhogen

Yup, ik loop momenteel zelf vast op 60kg, dus ik zal het ook inschakelen. :D

nog geen tijd gehad voor me schema te maken, dus gewoon oude schema nog aangehouden( shame on me :o)

Deadlift:
5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg
6x140kg(pr)

Nekstoten:
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg(pr?)
5x75kg

Clean and Press:
5x55kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg

BOR:
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg

21'en:
30kg
30kg
30kg
30kg

Dips tussen 2 bankjes:
12xBW
12xBW
12xBW

ook nog buikspieren gedaan ( had ik ff zin in :o)

+ 30minuten cardio :kots:

Commentaar op training:
deadlift met pr verbeterd met 1rep, ging wel makkelijk nog opzicht :D
nekstoten ging ook wel makkelijk :D
clean and press heb ik extra licht gedaan doordat ik me elleboog licht voelde, dus uitvoorzorg beetje :)
voor de rest ging alles wel oke :)
+ gigantische erge pomp in bicep :D

Laatst bewerkt:
ohja gister nog bij me atletiektraining 13.50m gestoten, en dat in de regen in een gladde ring + op een training betekent dat er veel inzit in me komende wedstrijden :D
hopen nu op eindelijk me 14m en 15m :P

netjes die deadlift waar je toch vaak vast op zat. en wat is 21'en eigenlijk?

netjes die deadlift waar je toch vaak vast op zat. en wat is 21'en eigenlijk?

dankje, met deadlift lukt laatste tijd wel redelijk ;) had me techniek hierop aangepast :)
21'en is een bicep oefening ;)
eerst ga je 7x van onder tot helft, dan 7x midden tot boven en dan 7x helemaal ;) zonder rust, dus is lekkere oefening en zwaarder dan curl vind ik zelf :D

vandaar dat je zo een pomp in je biceps had :D

echt een mooie deadlift!

Nette training! Wat een deadlifts! Haha, je 140kg was sterker dan je 130kg. :D
Lekker knallen die Remco! ;)

vandaar dat je zo een pomp in je biceps had :D

indeed :P

dankje :), zit nog wel meer in denk ik, maar moet ff ook techniek in de gaten houden, en bij deze was techniek gewoon goed :D

Nette training! Wat een deadlifts! Haha, je 140kg was sterker dan je 130kg. :D
Lekker knallen die Remco! ;)

ging idd wel lekker, me 130kg kan ik veel vaker, maar houd ik licht zodat ik bij laatste set kan knallen, ik had die 140kg niet zo makkelijk verwacht meer, dus dacht na 5 reps, gewoon nog 1 doen :p en lukte nog goed maar 7e niet meer geprobeerd, denk dat die nog net gelukt was anders :)

Remco, daar gaan je deadlifts gestaag omhoog, netjes man! Hoe is de techniek?

Remco, daar gaan je deadlifts gestaag omhoog, netjes man! Hoe is de techniek?

techniek op me deadlift is goed :) heb paar filmpjes geschoten van andere trainingen, en hou me rug nu goed recht :) vandaar ook dat ze zo makkelijk weer omhoog gaan , omdat me techniek nu eindelijk goed is :D

Lekker remco!

sterke training bikkel , mooi man die clean and press

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven