AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
WAT EEN k*tTRAINING, zal wel komen doordat ik maandag atletiek had, dinsdag kracht en gister ook nog atletiek :mad:

Squat:
20x100kg
15x130kg
12x150kg
8x170kg

Lunges:
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Calf raises:
20x100kg
15x120kg
10x140kg

Bench press:
20x50kg
5x70kg
5x72.5kg
5x75kg
5x72.5kg
5x70kg
10x60kg

Flyes:
12x13kg
12x15.5kg
8x18kg
8x18kg

ook nog Buikspieren zoals gewoonlijk

Commentaar:

helemaal verzuurd al voordat ik aan me training begon :o
squats al na 2 sets dode benen, daarna bij lunges kon ik niet eens zwaar pakken, doordat ik gewoon zo dood al was :mad:
daarna bij borst ging het redelijk, maar ook niet super het voelde allemaal echt superzwaar aan, terwijl die 75kg normaal makkelijker gaat :(

vandaag geen krachttraining, dit omdat ik nu naar de atletiek ga.
doe atletiektraining vandaag + me broertje is jarig, dus zou lullig zijn dat ik dan pas savonds aankom bij hem als die ongeveer weer moet slapen. dus vandaar KT geschrapt vandaag ;)

Gefeliciteerd met je broertje! Knal ze op atletiektraining!

Gefeliciteert met je broertje, wel een dik volume in je training.

Zieke squats man, ik was helemaal blij met mijn 4x 87.5kg :P (wel full maar dan nog)

Is het in jou sport niet belangrijk dat je een sterke borst hebt? Je bent erg sterk in je benen maar de verhouding tot je borst is een erg groot verschil.

Is het in jou sport niet belangrijk dat je een sterke borst hebt? Je bent erg sterk in je benen maar de verhouding tot je borst is een erg groot verschil.

Bij het kogelstoten haal je verreweg de meeste kracht uit je benen. Ook moet je vooral heel veel explosieve kracht hebben!

Zo'n Amerikaanse kogelstoter bencht 300 kg.... Niet Hoffa of Nelson maar die andere...

Ik denk niet dat zijn squat meer dan 2x zo hoog is.... wat bij Remco wel het geval is...

Maar sterke poten moet je ook hebben!

Gefeliciteerd met je broertje! Knal ze op atletiektraining!

dankje, is zeker gelukt :D ging echt super, daarna nog lekker surinaams bij me trainer gegeten :D

Gefeliciteert met je broertje, wel een dik volume in je training.

dankje, ja dat zeker op het moment :) maar moet ff meer kracht hebben nog

Zieke squats man, ik was helemaal blij met mijn 4x 87.5kg :P (wel full maar dan nog)

dankje, is toch goed ook ;)

ja is ook wel belangrijk, maar grootste gedeelte komt uit schouder benen en arm, ook wel borst, maar in mindere mate. maar het klopt idd dat me bench erg zwak is in verhouding, maar het is heel raar. Ik nekstoot namelijk evenzwaar.

Bij het kogelstoten haal je verreweg de meeste kracht uit je benen. Ook moet je vooral heel veel explosieve kracht hebben!

idd, maar ook wel brute kracht hoor :)

Zo'n Amerikaanse kogelstoter bencht 300 kg.... Niet Hoffa of Nelson maar die andere...

Ik denk niet dat zijn squat meer dan 2x zo hoog is.... wat bij Remco wel het geval is...

Maar sterke poten moet je ook hebben!

hoffa bench 350kg cantwell 300kg

maar die squatten ook veel hoor, maar je moet zkr sterke poten hebben, maar ik moet zelf toch sterkere bench gaan krijgen, die is echt zwak bij mij, zeker als je vergelijkt met me nekstoten :o

Ja, in je nieuwe schema rekening mee houden he. Verder gewoon zo doorgaan!

Wanneer ben je van plan mee te doen met wedstrijden Remco?
Nekstootwedstrijden en dergelijk, maar ook met die squat kan je competeren met andere je squat is namelijk ziek! :P

Wanneer ben je van plan mee te doen met wedstrijden Remco?
Nekstootwedstrijden en dergelijk, maar ook met die squat kan je competeren met andere je squat is namelijk ziek! :P

geen noodzaak om wedstrijden te doen ;)
als ik zo'n soort wedstrijd zal doen, dan zla het op highland games zijn of Sterkste man wedstrijden ;)
maar ik train voor kogelstoten en discuswerpen he ;)

geen noodzaak om wedstrijden te doen ;)
als ik zo'n soort wedstrijd zal doen, dan zla het op highland games zijn of Sterkste man wedstrijden ;)
maar ik train voor kogelstoten en discuswerpen he ;)

Yeah buddy! :P
Maar ik doelde ook op atletiekswedstrijden, en daarnaast eventueel strongestwedstrijden. ;)

flauw keranos , dat hebben we toch afgesloten

Zijn squat is gewoon bijna parallel... Maar wel met 5x190 kg!

Ja ik kon het ff niet laten :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven