Fitness Seller

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha echt leuk om jou te irriteren! :roflol:

gewoon blijven....no hate hier

En ik ben geen kleine k*tecto, maar daar hebben we het al over gehad...

• Topic Starter Topic Starter
Doe is niet zo simpel, nerd!'

Nette trainingen gast! hey maar ben je serieus aan het overwegen sterkste man wedstrijden te gaan doen? Dan moet je wel even en seintje geven hoor! Lijkt me ook best wel grappig:D

zit nu niet in me planning hoor, maar ik ga mischn ooit nog wel sterkste man wedstrijd doen, maar moet nog wel ff wat sterker worden ;)
maar lijkt me wel grappig om een keer te doen dusja

Ga zo door en gaat zeker lukken bro.....

Zeg ik ooit dat ik mezelf zo goed vind? Nee. Dat maak jij er van.

vanavond weer atletiektraining en morgen weer krachttraining :)

lekker ff bikkelen weer :D
heb er echt zin in

en keranos wil je aub stoppen met constant OFF TOPIC te lullen in mijn logje? het is behoorlijk irritant en niemand vind je grappig ofzo.
dus aub stop ermee oke ?

vanavond weer atletiektraining en morgen weer krachttraining :)

lekker ff bikkelen weer :D
heb er echt zin in

en keranos wil je aub stoppen met constant OFF TOPIC te lullen in mijn logje? het is behoorlijk irritant en niemand vind je grappig ofzo.
dus aub stop ermee oke ?

Go Remco! :P
Nog 1 ding, als je met krachtwedstrijden gaat meedoen dan moet je natuurlijk wel de volle 100% geven wil je iets winnen! :D
Zomaar voor de grap meedoen en dan vervolgens verliezen wil je denk ik niet hebben. ;)

Go Remco! :P
Nog 1 ding, als je met krachtwedstrijden gaat meedoen dan moet je natuurlijk wel de volle 100% geven wil je iets winnen! :D
Zomaar voor de grap meedoen en dan vervolgens verliezen wil je denk ik niet hebben. ;)

nee weet ik, maar me kogelstoten gaat voor alles, dus heb weinig tijd om dan Sterkste man te trainen, maar mischn een keertje meedoen om de sfeer te proefen enzo bedoel ik meer, gewoon ff kijken of ik het leuk vind, ik zal echt niet winnen hoor :P zoiu met volwassen mee moeten doen :P

nee weet ik, maar me kogelstoten gaat voor alles, dus heb weinig tijd om dan Sterkste man te trainen, maar mischn een keertje meedoen om de sfeer te proefen enzo bedoel ik meer, gewoon ff kijken of ik het leuk vind, ik zal echt niet winnen hoor :P zoiu met volwassen mee moeten doen :P

Nou met je squat zul je het ze toch vrij moeilijk maken! ;)
Overigens heb ik erge respect voor je motivatie voor het kogelstoten, maar misschien dat de sfeer van westrijden je nog van gedachten kan veranderen! :bang::angstig::eek!::eek2:

Nou met je squat zul je het ze toch vrij moeilijk maken! ;)
Overigens heb ik erge respect voor je motivatie voor het kogelstoten, maar misschien dat de sfeer van westrijden je nog van gedachten kan veranderen! :bang::angstig::eek!::eek2:

zal denk het wel redden in de C klasse hoor, maar kogelstoten vind ik echt geweldig, really love it :) afgelopen 3 maanden zonder trainen moeten trainen, vanaf zaterdag kwam die weerals het goed is, dus zou die er vanavond ook moeten zijn :P i really hope so :D

zal denk het wel redden in de C klasse hoor, maar kogelstoten vind ik echt geweldig, really love it :) afgelopen 3 maanden zonder trainen moeten trainen, vanaf zaterdag kwam die weerals het goed is, dus zou die er vanavond ook moeten zijn :P i really hope so :D

Je hebt 3 maanden geen echte kogelstoottraining gehad? That's pretty damn long! :eek:
Het is maar goed dat je zelf ernaast ook traint, anders was je helemaal uit koers! (geen enkele sport waarin je 3 maanden niet traint zonder enige verschil te merken :P)

Je hebt 3 maanden geen echte kogelstoottraining gehad? That's pretty damn long! :eek:
Het is maar goed dat je zelf ernaast ook traint, anders was je helemaal uit koers! (geen enkele sport waarin je 3 maanden niet traint zonder enige verschil te merken :P)

ik trainde wel hoor, 2x per week nog atletiek ;)
maar was gewoon zonder trainen ;) in die periode heb ik me verbeterd met 1.12m in 1 maand tijd, dus kan mezelf goed motiveren, dat bedoel ik er meer mee te zeggen ;)

ik trainde wel hoor, 2x per week nog atletiek ;)
maar was gewoon zonder trainen ;) in die periode heb ik me verbeterd met 1.12m in 1 maand tijd, dus kan mezelf goed motiveren, dat bedoel ik er meer mee te zeggen ;)

Ja 1.12m maakt een grote verschil! Wat is nu je record? (misschien ook handig om de gewichten te noteren :P)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven