remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
kleine k*t ecto, je weet dat ik je uitkots dus blijf gewoon weg, en ga weer naar krachtsporten.com

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doe is niet zo simpel, nerd!'
Nette trainingen gast! hey maar ben je serieus aan het overwegen sterkste man wedstrijden te gaan doen? Dan moet je wel even en seintje geven hoor! Lijkt me ook best wel grappig![]()

jaloers, té duidelijk..
Keranus gewoon negeren en doorgaan

jaloers, té duidelijk..Keranus gewoon negeren en doorgaan

vanavond weer atletiektraining en morgen weer krachttraining
lekker ff bikkelen weer
heb er echt zin in
en keranos wil je aub stoppen met constant OFF TOPIC te lullen in mijn logje? het is behoorlijk irritant en niemand vind je grappig ofzo.
dus aub stop ermee oke ?

Go Remco!
Nog 1 ding, als je met krachtwedstrijden gaat meedoen dan moet je natuurlijk wel de volle 100% geven wil je iets winnen!![]()
Zomaar voor de grap meedoen en dan vervolgens verliezen wil je denk ik niet hebben.![]()
zoiu met volwassen mee moeten doen 
nee weet ik, maar me kogelstoten gaat voor alles, dus heb weinig tijd om dan Sterkste man te trainen, maar mischn een keertje meedoen om de sfeer te proefen enzo bedoel ik meer, gewoon ff kijken of ik het leuk vind, ik zal echt niet winnen hoorzoiu met volwassen mee moeten doen
![]()

Nou met je squat zul je het ze toch vrij moeilijk maken!
Overigens heb ik erge respect voor je motivatie voor het kogelstoten, maar misschien dat de sfeer van westrijden je nog van gedachten kan veranderen!![]()
afgelopen 3 maanden zonder trainen moeten trainen, vanaf zaterdag kwam die weerals het goed is, dus zou die er vanavond ook moeten zijn
i really hope so 
zal denk het wel redden in de C klasse hoor, maar kogelstoten vind ik echt geweldig, really love itafgelopen 3 maanden zonder trainen moeten trainen, vanaf zaterdag kwam die weerals het goed is, dus zou die er vanavond ook moeten zijn
i really hope so
![]()

)Je hebt 3 maanden geen echte kogelstoottraining gehad? That's pretty damn long!
Het is maar goed dat je zelf ernaast ook traint, anders was je helemaal uit koers! (geen enkele sport waarin je 3 maanden niet traint zonder enige verschil te merken)

in die periode heb ik me verbeterd met 1.12m in 1 maand tijd, dus kan mezelf goed motiveren, dat bedoel ik er meer mee te zeggen 
ik trainde wel hoor, 2x per week nog atletiek
maar was gewoon zonder trainenin die periode heb ik me verbeterd met 1.12m in 1 maand tijd, dus kan mezelf goed motiveren, dat bedoel ik er meer mee te zeggen
![]()
)Ja 1.12m maakt een grote verschil! Wat is nu je record? (misschien ook handig om de gewichten te noteren)