- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
13.62m met 5kg
maar zit veel meer in, hoop dat het volgende wedstrijden eruit gaat komen
Succes, dat is nog aardig ver!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
13.62m met 5kg
maar zit veel meer in, hoop dat het volgende wedstrijden eruit gaat komen

want daarna begint outdoor seizoen weer, en wil indoorseizoen goed afsluiten 

maak binnenkort wel ff nieuwe 
, want moet volgend jaar wel met 6kg, dus daarom ga ik denk ik wel
, maar heb ook geen zin om daar voor niks heen te gaan als het toch k*t zou gaan 
)
, ik kreeg de 4e en 5e rep niet meer op me borst, maar het pressen ervan ging makkelijk 

Training van dinsdag 24 februari 2009:
tijdsduur: 75 min
Deadlift:
5x115kg
5x120kg
5x125kg
5x130kg
5x135kg
Nekstoten:
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
B-O-R:
5x70kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg
5x80kg
Dumbbell row:
12x35.5kg
10x40.5kg
8x45.5kg
Clean and press:
5x55kg
5x60kg
5x65kg
3x70kg ( 4e en 5e rep lukte niet meer)
21'en:
32.5kg
32.5kg
32.5kg
+ Buikspieren
Commentaar op training:
ging opzicht niet slecht voor een middag training, maar ik wilde nog 140kg proberen te deadliften, maar kreeg gewoon maar voor de helft van de grond, dus stopte maar met deadliften, komt volgende training wel weer goed
de 4e set van me clean and press ging ook niet echt super, ik kreeg de 4e en 5e rep niet meer op me borst, maar het pressen ervan ging makkelijk
nekstoten gingen ook weer goed zoals gewoonlijk.
en heb nu dikke pomp weer in mijn biceps, voel mijn buikspieren ook goed en mijn schouders ook, dus kortom voelt nu wel goed![]()

(voelt damn nice)t*ring hé nette training Remco!
Jammer van die deadlift, maar mooi dat je het hebt geprobeerd!
Lekker ook dat je pomp hebt gekregen, wat aanduidt van succes!(voelt damn nice)
, maar heb wellis betere trainingen hoor, denk dat als ik savonds train ook wel zwaarder had kunnen nekstoten en deadliften, want die deadlift kan ik al zwaarder en nekstoten gaat best easy 

dankje, maar heb wellis betere trainingen hoor, denk dat als ik savonds train ook wel zwaarder had kunnen nekstoten en deadliften, want die deadlift kan ik al zwaarder en nekstoten gaat best easy
en pomp is idd lekker![]()
) Ja maar als je s'avonds na etenstijd traint heb je ook meer energie.. (shitload of carbs)
Gelukkig lukt het mij nog de PR's te halen voor etenstijd, maar dat komt omdat mijn gewichten niks zijn in vergelijking met de jouwnes! Ben trouwens wel benieuwd naar je wedstrijd in Gent. (als die nog doorgaat?)

ik kijk nog ff, want moet volgend jaar wel met 6kg, dus daarom ga ik denk ik wel
![]()
maar het is wel weer 2 uur rijden bijna naar Gent, niet dat mijn moeder dat erg vind ofzo hoor, maar heb ook geen zin om daar voor niks heen te gaan als het toch k*t zou gaan
![]()
Als je volgend jaar toch met 6kg moet dan kan je beter al vast beetje oefenen in die wedstrijd en er mee gaan trainen!![]()

hahah over die pomp, volgens (grootheid) Arnold is dat veel en veel beter dan klaarkomen!
Het is algemeen bekend dat men eigen herinneringen kan aanmaken en dat je perceptie dus soms anders is dan de werkelijke situatie, hahah ik denk dat ik gezien mijn huidige situatie een pomp beter vind, die ervaar ik op het moment namelijk net wat vaker![]()
(ieder z'n preferenties)Ieder z'n voorkeur, wat Arnold ermee bedoelde is in principe wat hij aan het doen is werkelijk GEWELDIG voor hem is. Wat je zelf helemaal geweldig vind ga je natuurlijk meer in verdiepen, beter presteren en lekker op dreef zijn. (dus ook meer motivatie)
Ik ervaar een pomp ook zo nu en dan. (niet echt al te vaak)
Maar ik vind het ook werkelijk een fijne ervaring, maar om het nou te vergelijken met een orgasme is voor mij niet te vergelijken.(ieder z'n preferenties)

)

, maar daar ga je niet dood van dus lekker door getraind.