AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
kom er net achter dat Indoor in Gent met 6kg is, dus twijfel of ik meedoe dan ;)

zometeen lekker trainen, ik baal wel ervan dat ik in vakantie smiddags moet trainen, maar is niet anders ;)
probeer het beste ervan te maken ;)

ps. moet nog steeds me nieuwe schema maken, maar heb weinig tijd nog gehad ;)
zal wel goedkomen nog ;) maak binnenkort wel ff nieuwe :P

Gewoon meedoen joh

ik kijk nog ff ;), want moet volgend jaar wel met 6kg, dus daarom ga ik denk ik wel ;)
maar het is wel weer 2 uur rijden bijna naar Gent, niet dat mijn moeder dat erg vind ofzo hoor ;), maar heb ook geen zin om daar voor niks heen te gaan als het toch k*t zou gaan :o

Training van dinsdag 24 februari 2009:
tijdsduur: 75 min

Deadlift:

5x115kg
5x120kg
5x125kg
5x130kg
5x135kg

Nekstoten:

5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg

B-O-R:
5x70kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg
5x80kg

Dumbbell row:
12x35.5kg
10x40.5kg
8x45.5kg

Clean and press:

5x55kg
5x60kg
5x65kg
3x70kg ( 4e en 5e rep lukte niet meer :o)

21'en:
32.5kg
32.5kg
32.5kg

+ Buikspieren

Commentaar op training:
ging opzicht niet slecht voor een middag training, maar ik wilde nog 140kg proberen te deadliften, maar kreeg gewoon maar voor de helft van de grond, dus stopte maar met deadliften, komt volgende training wel weer goed :D
de 4e set van me clean and press ging ook niet echt super :P, ik kreeg de 4e en 5e rep niet meer op me borst, maar het pressen ervan ging makkelijk ;)
nekstoten gingen ook weer goed zoals gewoonlijk.
en heb nu dikke pomp weer in mijn biceps, voel mijn buikspieren ook goed en mijn schouders ook, dus kortom voelt nu wel goed :D

Training van dinsdag 24 februari 2009:
tijdsduur: 75 min

Deadlift:
5x115kg
5x120kg
5x125kg
5x130kg
5x135kg

Nekstoten:
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg

B-O-R:
5x70kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg
5x80kg

Dumbbell row:
12x35.5kg
10x40.5kg
8x45.5kg

Clean and press:
5x55kg
5x60kg
5x65kg
3x70kg ( 4e en 5e rep lukte niet meer :o)

21'en:
32.5kg
32.5kg
32.5kg

+ Buikspieren

Commentaar op training:
ging opzicht niet slecht voor een middag training, maar ik wilde nog 140kg proberen te deadliften, maar kreeg gewoon maar voor de helft van de grond, dus stopte maar met deadliften, komt volgende training wel weer goed :D
de 4e set van me clean and press ging ook niet echt super :P, ik kreeg de 4e en 5e rep niet meer op me borst, maar het pressen ervan ging makkelijk ;)
nekstoten gingen ook weer goed zoals gewoonlijk.
en heb nu dikke pomp weer in mijn biceps, voel mijn buikspieren ook goed en mijn schouders ook, dus kortom voelt nu wel goed :D

t*ring hé nette training Remco! :eek:
Jammer van die deadlift, maar mooi dat je het hebt geprobeerd! :D
Lekker ook dat je pomp hebt gekregen, wat aanduidt van succes! :P (voelt damn nice)

t*ring hé nette training Remco! :eek:
Jammer van die deadlift, maar mooi dat je het hebt geprobeerd! :D
Lekker ook dat je pomp hebt gekregen, wat aanduidt van succes! :P (voelt damn nice)

dankje ;), maar heb wellis betere trainingen hoor, denk dat als ik savonds train ook wel zwaarder had kunnen nekstoten en deadliften, want die deadlift kan ik al zwaarder en nekstoten gaat best easy :D

en pomp is idd lekker :D

dankje ;), maar heb wellis betere trainingen hoor, denk dat als ik savonds train ook wel zwaarder had kunnen nekstoten en deadliften, want die deadlift kan ik al zwaarder en nekstoten gaat best easy :D

en pomp is idd lekker :D

Ja maar als je s'avonds na etenstijd traint heb je ook meer energie.. (shitload of carbs :P)
Gelukkig lukt het mij nog de PR's te halen voor etenstijd, maar dat komt omdat mijn gewichten niks zijn in vergelijking met de jouwnes! Ben trouwens wel benieuwd naar je wedstrijd in Gent. (als die nog doorgaat?)

Ja maar als je s'avonds na etenstijd traint heb je ook meer energie.. (shitload of carbs :P)
Gelukkig lukt het mij nog de PR's te halen voor etenstijd, maar dat komt omdat mijn gewichten niks zijn in vergelijking met de jouwnes! Ben trouwens wel benieuwd naar je wedstrijd in Gent. (als die nog doorgaat?)

denk wel dat die doorgaat, maar moet met 6kg dan ipv 5kg ;)
dus zal niet veel boeiends worden qua afstand dan :P

ik kijk nog ff ;), want moet volgend jaar wel met 6kg, dus daarom ga ik denk ik wel ;)
maar het is wel weer 2 uur rijden bijna naar Gent, niet dat mijn moeder dat erg vind ofzo hoor ;), maar heb ook geen zin om daar voor niks heen te gaan als het toch k*t zou gaan :o

Als je volgend jaar toch met 6kg moet dan kan je beter al vast beetje oefenen in die wedstrijd en er mee gaan trainen! :thumb:

Als je volgend jaar toch met 6kg moet dan kan je beter al vast beetje oefenen in die wedstrijd en er mee gaan trainen! :thumb:

mwa ik mag nog 1 jaar met 5kg dus train ook wellis met 6kg maar 5kg moet ik gewoon doen nog dit jaar, niet alleen 6kg he ;)

Gewoon met die 6 kg stoten, ben je sterk genoeg voor:D
Zo kun je ook weer zien hoe ver je eigenlijk bent

hahah over die pomp, volgens (grootheid) Arnold is dat veel en veel beter dan klaarkomen!

hahah over die pomp, volgens (grootheid) Arnold is dat veel en veel beter dan klaarkomen!

Nee, het staat gelijk aan een orgasme. (luister beter)
Hij zegt: It's like I'm coming all day, I'm coming in the gym, I'm coming at the stage, I'm coming infront of 1000's of people. (iets in die richting)

Het is algemeen bekend dat men eigen herinneringen kan aanmaken en dat je perceptie dus soms anders is dan de werkelijke situatie, hahah ik denk dat ik gezien mijn huidige situatie een pomp beter vind, die ervaar ik op het moment namelijk net wat vaker:P

Het is algemeen bekend dat men eigen herinneringen kan aanmaken en dat je perceptie dus soms anders is dan de werkelijke situatie, hahah ik denk dat ik gezien mijn huidige situatie een pomp beter vind, die ervaar ik op het moment namelijk net wat vaker:P

Ieder z'n voorkeur, wat Arnold ermee bedoelde is in principe wat hij aan het doen is werkelijk GEWELDIG voor hem is. Wat je zelf helemaal geweldig vind ga je natuurlijk meer in verdiepen, beter presteren en lekker op dreef zijn. (dus ook meer motivatie)

Ik ervaar een pomp ook zo nu en dan. (niet echt al te vaak)
Maar ik vind het ook werkelijk een fijne ervaring, maar om het nou te vergelijken met een orgasme is voor mij niet te vergelijken. :P (ieder z'n preferenties)

Ieder z'n voorkeur, wat Arnold ermee bedoelde is in principe wat hij aan het doen is werkelijk GEWELDIG voor hem is. Wat je zelf helemaal geweldig vind ga je natuurlijk meer in verdiepen, beter presteren en lekker op dreef zijn. (dus ook meer motivatie)

Ik ervaar een pomp ook zo nu en dan. (niet echt al te vaak)
Maar ik vind het ook werkelijk een fijne ervaring, maar om het nou te vergelijken met een orgasme is voor mij niet te vergelijken. :P (ieder z'n preferenties)

Hahah dat snap ik! prioriteiten stellen he:D

haha wat een gesprek in mijn topic :D
nou een pomp is lekker, maar dat hij het hetzelfe ervaart als een orgasme gaat erg ver :P

OT: atletiektraining ging wel oke :)
kogelstoten + discuswerpen gedaan( werd ook wellis tijd weer :P)
ook nog 5x50m gesprint en 7x30m en nog wat sprongoefeningen + evenwichtsoefeningen en lenigheidsoefeningen ;)

Training van Donderdag 26 Februari 2009:

Tijdsduur:
70min

Squat:
20x100kg
15x130kg
10x150kg
8x170kg
5x190kg

Lunges:
10x60kg
10x70kg
10x80kg
5x90kg
5x100kg

Calf raises:
20x100kg
15x120kg
12x140kg

Bench press:
12x60kg
8x70kg
5x75kg
3x80kg
10x60kg

Flyes:
12x13kg
12x15.5kg
10x18kg

Buikspieren ook nog gedaan

Commentaar op de training:
voor een middagtraining ging die wel oké :)
had alleen tussen me sets bij bankdrukken door ineens een bloedneus :o, maar daar ga je niet dood van dus lekker door getraind.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven