AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
echt heel slecht ;)
het ging voor geen meter :o vooral het discuswerpen ging niet en het kogelslingeren ging ook niet:p had bij beide 1 van de 3 een geldige worp.

dusja op naar volgend seizoen. mischn dat het dan wat beter gaat :p

Wordt gewoon bodybuilder ;)

echt heel slecht ;)
het ging voor geen meter :o vooral het discuswerpen ging niet en het kogelslingeren ging ook niet:p had bij beide 1 van de 3 een geldige worp.

dusja op naar volgend seizoen. mischn dat het dan wat beter gaat :p
Haha hoe kan dat nou weer :D Misschien moet je je kogel idd maar aan de wilgen hangen ;) Bodybuildeeen :D

balen man van die wedstrijd..
als je een keertje een wedstrijd in utrecht hebt kom ik kijken he.
nou weer lekker trainen :thumbs:

gewoon doorgaan remco de volgende keer gaat het best veel beter

• Topic Starter Topic Starter
balen man van die wedstrijd..
als je een keertje een wedstrijd in utrecht hebt kom ik kijken he.
nou weer lekker trainen :thumbs:

ik zal ff kijken waarschijnlijk heb ik in november 1 wedstrijd in Utrecht ;)

gewoon doorgaan remco de volgende keer gaat het best veel beter

tuurlijk ga ik door ;)
gister weer training ervan gehad en dan stoot ik verder dan dat ik ooit in een wedstrijd heb gedaan :p dat is ook k*t dan weet je dat je het kan maar dan lukt het gewoon niet super in wedstrijden nog :mad:

ik zal ff kijken waarschijnlijk heb ik in november 1 wedstrijd in Utrecht ;)

tuurlijk ga ik door ;)
gister weer training ervan gehad en dan stoot ik verder dan dat ik ooit in een wedstrijd heb gedaan :p dat is ook k*t dan weet je dat je het kan maar dan lukt het gewoon niet super in wedstrijden nog :mad:
kij kijk, hij is een doorzetter! Zo mogen we het horen

training van 21 oktober 2008:

bench press:
15x55kg
8x65kg
7x70kg
5x70kg
5x75kg
3x75kg
1x80kg
1x80kg

Military press:
10x45kg
5x50kg
3x55kg

shrugs:
12x70kg
12x80kg

Bicep curls:
12x27.5kg
12x32.5kg
12x35kg
5x37.5kg
3x42.5kg

buikspier als laatste nog gedaan, maar dat was echt afzien aangezien ik echt super erge spierpijn weeris heb in me buikspieren :p blijft erg leuk allemaal sprongen maken in een verspringbak :p

Commentaar op de training:
opzicht ging de training wel redelijk, had nog wel hele erge spierpijn van zondag en maandag. maarja hoort er nou eenmaal bij.
me bench press maar ff verlaagt, en dan weer rustig opbouwen omhoog. het is ook nutteloos om steeds hetzelfde te blijven doen als het niet meer lukt. nekstoten voor een keer vervangen door military press, dit komt doordat dat echt gewoon super pijn doet door de spierpijn en bij MP heb ik dat niet :p.
donderdag volgende krachttraining weer :D

ps. ik wacht nog steeds op me zwaardere dumbbells :p dus geen flyes kunnen doen

Hee remco, mooie training hoor!

fraaie curls :sd: ;)

Je zult waarschijnlijk opzettelijk het gewicht zo opbouwen in je bench, maar als tip om de barriere te doorbreken zou ik eerder naar de 80kg toe werken, en dan daarna nog wat setjes maken met minder, bijv.

bench press:
15x55kg
8x65kg
4x75kg
2x80kg
1x85kg
2x80kg
5x75kg

oid.

dankje

dankje

Je zult waarschijnlijk opzettelijk het gewicht zo opbouwen in je bench, maar als tip om de barriere te doorbreken zou ik eerder naar de 80kg toe werken, en dan daarna nog wat setjes maken met minder, bijv.

bench press:
15x55kg
8x65kg
4x75kg
2x80kg
1x85kg
2x80kg
5x75kg

oid.

ik zal dit is proberen ;)
mischn werkt het idd wel fijner ;)

bench press:
15x55kg
8x65kg
4x75kg
2x80kg
1x85kg
2x80kg
5x75kg

oid.

Hmm, iik ben benieuwd naar je onderbouwing hierachter? Minder volume (setjes) en hogere gewichten bedoel je, is beter dan meer volume met gemiddeld gewicht?

Hmm, iik ben benieuwd naar je onderbouwing hierachter? Minder volume (setjes) en hogere gewichten bedoel je, is beter dan meer volume met gemiddeld gewicht?

denk dat afwisseling tussen beide het beste is :p
maarja de een is vooral massa en de andere kracht toch ?

Nee dat is niet de achterliggende gedachte. In feite stel ik alleen een andere volgorde voor, niet zo zeer een kortere set en meer gewicht. Het idee is dat als je te langzaam naar je topsetje (1RM) toe werkt, je al kapot bent voordat je de top hebt bereikt. Dat kan in mijn ervaring een oorzaak zijn van dat je een bepaald plateau maar niet kan doorbreken: je 5rep setjes blijven goed gaan, maar je komt niet verder. Dan is soms wel eens goed om een keer te pieken. En als je dan voor een pieksetje gaat, zorg er dan voor dat je niet bijv. 10xa 8xb 8xb 6xc 6xc 4xd en dan pas een keer 1xe doet, maar iets sneller naar het topsetje toe werkt en dan weer afbouwt. En net wat al gesuggereerd wordt: afwisselen is altijd goed, er is niet 1 gouden training die altijd werkt.

training van 23 oktober 2008:

squat:

15x130kg
10x140kg
5x150kg
5x160kg
5x170kg(pr)

Deadlift:
10x100kg
5x110kg
5x120kg

powerclean/voorslaan:
5x50kg
5x55kg
5x60kg

calf raises:
12x120kg
12x130kg

BOR:

2x10x50kg

buikspieren daarna nog getraind :D

Commentaar op training:

ging opzicht wel lekker, volgende keer maar weeris eerst deadliften, omdat ik nu al kapot ben voordat ik eraan begin door me squats :P

Mooi Pr op squat kerel!

Gaat lekker.

Sode******... 170kg en dan ook gewoon 5x, doe es rustig man ;).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven