MuscleMeat

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
leuke filmpie remco - goeie deads man

• Topic Starter Topic Starter
net 30 minuten cardio gedaan :D
was wel lekker zo voor me ontbijt, maar heb nu wel honger :o

wat zal ik dan doen voor triceps ? die extensions voel ik ze juist goed bij ;) moet ik dan ene training bp + incl BP doen en andere BP met cgbp ?

je had idd na al dat bench-werk een cable-oef kunnen doen - gewoon lekker pompen , veel herhalingen en zo

dat word idd lastig - dan had ik de small gripp laten zitten en gekozen voor de laatste triceps-oef

Deze jongen doet aan kogelstoten, dus zeker NIET je small grip BP weglaten..
Kabletjes ? :rolleyes: het is geen Bodybuilder....

Ik zou zeggen stick with de presses, wellicht nog dips erbij en that's it !
Less is vaak more ;)

Deze jongen doet aan kogelstoten, dus zeker NIET je small grip BP weglaten..
Kabletjes ? :rolleyes: het is geen Bodybuilder....

Ik zou zeggen stick with de presses, wellicht nog dips erbij en that's it !
Less is vaak more ;)

oke ty ;)

dus dan moet ik bij borst/triceps het volgende doen?
flat+incline+cgbp en dan nog dips ?

met de twee bench-oef heb jij echt wel je triceps goed belast - wil je een derde oef erbij doen zou ik toch kiezen voor de liggende , ander manier van triceps benaderen , maar goed de meningen zijn verdeeld en gelukkig mag dat

met cable-training is niks hoor S

oke ty ;)

dus dan moet ik bij borst/triceps het volgende doen?
flat+incline+cgbp en dan nog dips ?

ik zou de ene keer BP + dips doen, en de andere keer Incl. + Small

met de twee bench-oef heb jij echt wel je triceps goed belast - wil je een derde oef erbij doen zou ik toch kiezen voor de liggende , ander manier van triceps benaderen , maar goed de meningen zijn verdeeld en gelukkig mag dat

zo is het :) verschillende benaderingen vanuit andere disciplines

als gulden middenweg is de combi French Press met SGBP ook wel aardig :D

wij worden vrienden S:D - het gaat ook maar om een ding - remco op de olympische spelen die de kogel zo ver weg gooit dat zijn tegenstanders gelijk afhaken voor de beer uit holland

oke :)

ik zou de ene keer BP + dips doen, en de andere keer Incl. + Small

zo is het :) verschillende benaderingen vanuit andere disciplines

als gulden middenweg is de combi French Press met SGBP ook wel aardig :D

ga denk dat dan doen ;) bp + dips en incline + small :D

wij worden vrienden S:D - het gaat ook maar om een ding - remco op de olympische spelen die de kogel zo ver weg gooit dat zijn tegenstanders gelijk afhaken voor de beer uit holland

haha, is te hopen dat ik dat ooit ga halen :D eerst maar ff outdoor NK op podium komen :D

ps. zo groot ben ik niet hoor :')

Laatst bewerkt:
straks heerlijk een atletiektraining weer :D
gelukkig is het nu droog, vanmiddag regende het hier constant :)

wat ga je doen op de baan?

Die bondarchuk presses zien er dodelijk uit! :eek:

heb eerst 800m gelopen, daarna wat series kikkersprongen in de verspringbak, dus lekker zwaar :D
toen wat oefeningen voor lenigheid met hordes ;)
daarna 1 uur gekogeld en 45 minuten gediscust ;)

Die bondarchuk presses zien er dodelijk uit! :eek:

geloof me dat zijn ze ook :D maar ongelooflijk lekker :D

Klopt, en om te techniek 100% goed uit te voeren wordt flink lastig:P

mwa de techniek is wel te doen hoor ;) is gewoon de baan van je stoot bij het kogelstoten die je aanhoudt ;)

stootte met kogel vandaag 14.37m :D en met discus rond de 37m :D

Ik vond die Neck Presses altijd zo heerlijk, altijd het gevoel alsof me schouders en traps het begaven na elke set. Is dat ook zo met die bondarchuk? Lijkt me een tryer voor in mijn schema. :p

Ik vond die Neck Presses altijd zo heerlijk, altijd het gevoel alsof me schouders en traps het begaven na elke set. Is dat ook zo met die bondarchuk? Lijkt me een tryer voor in mijn schema. :p

try it out zou ik zeggen ;) heb is geen massabouwer zeg ik al hoor ;) het is gewoon voor explosiviteit en voor kogelstoten een goede oefening ;) heeft niks te maken met massa op te bouwen, of iig er zijn betere oefeningen daarvoor ;)

try it out zou ik zeggen ;) heb is geen massabouwer zeg ik al hoor ;) het is gewoon voor explosiviteit en voor kogelstoten een goede oefening ;) heeft niks te maken met massa op te bouwen, of iig er zijn betere oefeningen daarvoor ;)

Ja, maar soms hou ik ook van die brute krachtoefeningen. :D

dan kan ik je hem wel aanraden ja ;)

zometeen benen,borst,triceps en buik trainen :D

oefeningen:
-Full squat
-calf raises
-flat BP
-incline Flyes
-Dips
-crunches
-side crunches

Good luck! Zet weer een dodelijke squat reeks neer! Ga je nou wel Full Squats doen, of worden het weer Remco Squats? :D

Good luck! Zet weer een dodelijke squat reeks neer! Ga je nou wel Full Squats doen, of worden het weer Remco Squats? :D

staat er toch ;)
als je iets terug in me logje lees staat er ook dat ik ene training nu fullsquat ga doen om discusworp te versterken en andere training me quarters doe ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven