critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en bij front is het de 1ste keer dat ik het deed, dus zoiezo pr, maar was wel verdomd irritant met grip die front squat 
Ziet er goed uit! Zeer goede full squads, en front squads ook zeker aangezien je ze na de full squads gedaan hebt!

Haha ja daar heb ik alle ervaring mee
Morgen vroeg 07:00 in de gym, is et lekker rustig![]()
je hebt er zin in 
goede fullsquats en zieke frontsqauts man
dat is ****ing zwaar op je schouders enzo
Ga je nou door met fullsquats of doe je zoals je deed?
(van fullsquats wordt je sprongkracht een stuk beter he, ook niet onbelangrijk met kogelstoten lijkt me)

en voor discus is juist full weer beter, dus ga lekker om en om doen 

Ziet er goed uit! Zeer goede full squads, en front squads ook zeker aangezien je ze na de full squads gedaan hebt!

Ziet er goed uit Remco! Aardige Squats, Full is het al helemaal indrukwekkend.
Het blijft vooralsnog een SquaT.![]()

goeie training bikkel , idd de gripp is lastig bij de front-squats - gewoon veel doen
Maar et ging er over dat het een zeer goede training was en dat werd hopelijk wel duidelijk
ik doe hem ook niet zo vaak en de eerste keer denk ik altijd gelijk weer : wat een k*t-grip - but it has too be done

Dus je doet olympic grip? Ik ben begonnen met crossgrip, later olympic grip voor de lichte setjes, nog steeds cross voor de zware, nu doe ik alleen olympic grip, het went vanzelf, het is even zoeken naar de juiste houding: ellebogen omhoog en naar elkaar toe, zodat je geen kracht hoeft te zetten met je handen, slechts ter beveiliging daar. Ik cheat een beetje door een handdoekje op de borst te leggen, dat leidt minder af; die stang zit anders tegen mijn borstbeen te duwen. Dan nog maar dan voel je er niets van.

ik doe olympic grip ja
ik zat gister nog echt te kloten op grip, voor wat betrefd het op me borst houden vind ik niet zo erg, maar het is vooral ff me grip nog![]()