AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat hier best goed, zo te zien..

succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
training van 9 april 2009:

Fullsquat:

15x100kg
10x110kg
5x120kg
5x125kg
5x130kg(pr)

front squat(full):
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
3x100kg(pr)

Calf raises:
20x120kg
20x120kg

Bench press:
15x60kg
3x85kg
5x80kg
5x77.5kg
5x75kg

BenchDips:
15xbw
15xbw+10kg
15xbw+20kg

Flyes:
15x13kg
15x15.5kg
10x18kg

crunches:

20xbw
15xbw+10kg
15xbw+10kg

Side crunches:
15xbw
15xbw
15xbw

+30min cardio

Commentaar op training:
ging wel oké, bij squatten zijn de pr's bij fullsquat gewoon op diepte ;) en bij front is het de 1ste keer dat ik het deed, dus zoiezo pr, maar was wel verdomd irritant met grip die front squat :o

Ziet er goed uit! Zeer goede full squads, en front squads ook zeker aangezien je ze na de full squads gedaan hebt!

Haha ja daar heb ik alle ervaring mee:P
Morgen vroeg 07:00 in de gym, is et lekker rustig:)

goede fullsquats en zieke frontsqauts man
dat is ****ing zwaar op je schouders enzo:P
Ga je nou door met fullsquats of doe je zoals je deed?
(van fullsquats wordt je sprongkracht een stuk beter he, ook niet onbelangrijk met kogelstoten lijkt me)

goede fullsquats en zieke frontsqauts man
dat is ****ing zwaar op je schouders enzo:P
Ga je nou door met fullsquats of doe je zoals je deed?
(van fullsquats wordt je sprongkracht een stuk beter he, ook niet onbelangrijk met kogelstoten lijkt me)

dankje, die frontsquats is echt wennen ik vind vooral het voor mijn pols k*t.

ik ga om en om doen ;)
voor kogelstoten is quarter goed ;) en voor discus is juist full weer beter, dus ga lekker om en om doen :D

goeie training bikkel , idd de gripp is lastig bij de front-squats - gewoon veel doen

Ziet er goed uit Remco! Aardige Squats, Full is het al helemaal indrukwekkend. :eek:

Het blijft vooralsnog een SquaT. ;)

dankje, zo indrukwekkend is het ook weer niet hoor ;)
maar ff bikkelen en ze zullen wel weer omhoog gaan neem ik aan :D

goeie training bikkel , idd de gripp is lastig bij de front-squats - gewoon veel doen

dankje, front squat is idd kwestie van veel oefenen en als je de grip eenmaal goed heb zal die ook een stuk fijner zijn

ik doe hem ook niet zo vaak en de eerste keer denk ik altijd gelijk weer : wat een k*t-grip - but it has too be done

Dus je doet olympic grip? Ik ben begonnen met crossgrip, later olympic grip voor de lichte setjes, nog steeds cross voor de zware, nu doe ik alleen olympic grip, het went vanzelf, het is even zoeken naar de juiste houding: ellebogen omhoog en naar elkaar toe, zodat je geen kracht hoeft te zetten met je handen, slechts ter beveiliging daar. Ik cheat een beetje door een handdoekje op de borst te leggen, dat leidt minder af; die stang zit anders tegen mijn borstbeen te duwen. Dan nog maar dan voel je er niets van.

Dus je doet olympic grip? Ik ben begonnen met crossgrip, later olympic grip voor de lichte setjes, nog steeds cross voor de zware, nu doe ik alleen olympic grip, het went vanzelf, het is even zoeken naar de juiste houding: ellebogen omhoog en naar elkaar toe, zodat je geen kracht hoeft te zetten met je handen, slechts ter beveiliging daar. Ik cheat een beetje door een handdoekje op de borst te leggen, dat leidt minder af; die stang zit anders tegen mijn borstbeen te duwen. Dan nog maar dan voel je er niets van.

ik doe olympic grip ja ;)
ik zat gister nog echt te kloten op grip, voor wat betrefd het op me borst houden vind ik niet zo erg, maar het is vooral ff me grip nog :o

Morgen geen atletiektraining, me trainer kon niet ;)

ga morgen denk ik dan krachttraining doen, maar weet het nog niet 100% zeker, ligt eraan of ikvervoer heb

zometeen gaan trainen ;)
ga denk ik supersetten ff omdat ik dan stuk sneller klaar ben en me vader maar 1uuren 15 minuten tussen het rijden wil hebben zitten :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven