Fitness Seller

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je precies met dom doen?

had rond oktober vorig jaar gwoon dat ik constant me max wilde verhogen door te maxen ipv. 5x5 te doen of dergelijke dingen, daardoor heb ik heel lang op een plateau gezeten van 87.5kg.
en dat bedoel ik met dom benchen :P

ga nu rug,schouders biceps trainen :D

deadlift
powerclean
nekstoten
bondarchuk presses
mp
bor
incline db row
21'en

succes:)

teringzooi wat een klote training :mad:

training van dinsdag 14 april 2009:

Deadlift:
5x120kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg
5x155kg(pr)

Powercleans:
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x75kg
5x80kg

Nekstoten: vanaf hier ging het mis :mad:
5x60kg easy
5x70kg easy
4x80kg, laatste was fail en tijdens het uitstoten zakte ik in en viel het gewicht bijna op mijn kop :mad:gelukkig kon ik nog net een overhead squat ervan maken, maar was erg pijnlijk in mijn schouders :mad:

bondarchuk presses:
10x30kg
10x40kg
10x45kg

hierna gestopt, had gewoon teveel pijn in me schouders, en wil niks forceren, dus heb ik met pijn in me hart besloten te stoppen met de training, haat het echt, want wil nog verder trainen :mad: maar dat is niet verantwoord

jammer , maar wel verstandig - kijk effe of je zoiets in de toekomst kan vermijden , want 80 kg op je kop is geen pretjes

jammer , maar wel verstandig - kijk effe of je zoiets in de toekomst kan vermijden , want 80 kg op je kop is geen pretjes

denk dat het lag aan het uitstoten ;) ik kwam te sloom eruit denk ik waardoor ik hem niet kreeg en toen ging het mis, weet niet precies hoe ;) 1ste keer dat zoiets gebeurt.

het trouwens nu wel genoeg rust ;), morgen nog een atletiektraining en dan tot zondag rust ;)

Inderdaad verstandig om te stoppen. Even rusten en volgende keer kijken hoe schouder reageert.

Mooi Pr wel op die deadlift.

Inderdaad verstandig om te stoppen. Even rusten en volgende keer kijken hoe schouder reageert.

Mooi Pr wel op die deadlift.

dankje, met me pr op de deadlift ben ik wel erg blij ;) wil voor me 17e 200kg liften dusja, moet er hard aan gaan werken ;)

sterke man ben je :)

geabonneerd op je log! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven