- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

succes met je atletiek training,wanneer moet je nou met een zwaardere kogel gooien?

viel bovenop me schouder waar ik eergister last van had, dus dat was niet echt lekker
discus ging minder, bij me laatste worp viel ik zelfs onderuit, doordat de ring spekglad was gewordenviel bovenop me schouder waar ik eergister last van had, dus dat was niet echt lekker
![]()
Kerel van 100 kg die floep onderuit gaat 
Porverdorie remco, ik hoop binnenkort weer op 140 kg deadlift te zitten, maar jij pakt gewoon lekker de 155, en dan ook nog 5x!!! Beest dat je bent! Ondanks dat het natuurlijk heel vervelend is dat je bent gevallen, durf ik te wedden dat het best een grappig gezicht is geweestKerel van 100 kg die floep onderuit gaat
![]()

( niet de 1ste keer), maar nu kwam ik zo slecht terecht op mijn schouder dat het leek alsof er een mes in gestoken was
, nu gaat het wel weer redelijk, denk dat het morgen over is
dan zondag op mijn wedstrijd knalluh 
Dit gaat hem worden remco

is wel met seniorenkogel
7.26kg, maar ga der gewoon voor als 2e jaars B junior is het alleen al goede ervaring om mee te doen, leer je ook weer van![]()

Las net "even" je log. Ik ben onder de indruk man! Wat een lekkere deadlift en bench presses! Wat is je leeftijd en lengte/gewicht nu? Las net 100kg, en dat klinkt erg goed!
Ik ga hem volgen!![]()

dankje
16jaar 1.91m 105-107kg en train nu 10maanden![]()
Sterk bezig man.Remco wordt een beestdankje
16jaar 1.91m 105-107kg en train nu 10maanden![]()

, maar zal niet rusten tot ik er 1 ben