XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes Remco. Heb 100% vertrouwen dat het je lukt om die 200 eruit te pompen, waarschijnlijk in Augustus al! :D :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
denk het niet ;) denk dat het wel lukt ;)
zit nu aan 3x 160kg, kan denk op een zaterdag wel meer pakken, want dan heb ik dag ervoor rust gehad ;)
ga vanuit dat ik nu 1x170kg haal. dus dan moet ik nog 30kg in 5maanden ;) is opzicht te doen, als ik geen plateau tegenkom ;)

Netjes man van die deadlift en zeker voor je leeftijd!
Als je 3 x 160 nou trekt denk ik dat je 1rm op dit moment 175/180 kg is.
Succes met je doel ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken!

16 jarige die 160 trok, jarno hams lifte 170 kg op zijn 17e... Maar dat was dan ook de eerste keer dat hij die oefening deed ;)

• #1.045
Netjes man van die deadlift en zeker voor je leeftijd!
Als je 3 x 160 nou trekt denk ik dat je 1rm op dit moment 175/180 kg is.
Succes met je doel ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken!

dankje, ik ga eind mei erop maxen ;)
dan zullen we het zien waar ik dan sta :D

16 jarige die 160 trok, jarno hams lifte 170 kg op zijn 17e... Maar dat was dan ook de eerste keer dat hij die oefening deed ;)

lijkt me beetje optimistisch om me te vergelijken met nederlands sterkste gast ;), hij is later begonnen dan ik, maar hij lift 170kg 1ste keer dat die het deed, ik moest er 10 maanden over doen;)

ps. als ik ga maxen zal ik wel ff filmpje schieten, anders krijg ik weer met unbelievers te maken ;)

Ik wist niet dat je draaide met kogel..

Wat is die Bondarchuk Press ook alweer?

Nice Lifting en training overigens..

• #1.048
Wat ik me afvroeg: doen er in jouw leeftijdscategorie of gewoon in het algemeen eigenlijk veel meisjes aan discus en kogel?

• #1.050
Wat ik me afvroeg: doen er in jouw leeftijdscategorie of gewoon in het algemeen eigenlijk veel meisjes aan discus en kogel?

hangt ervan af wat je veel vind ;) er doen altijd wel veel mensen mee aan wedstrijden, maar ik vind dat de helft daar niet serieus van te nemen is ;)
zoiezo bij competitiewedstrijden heeft iedere club een kogelstoter/discuswerpen, dus als je het zo bekijkt heeft iedere club in nederland wel iemand die aan de werpnummers doet, maar de ene beoefent het serieuzer dan de ander ;)

Dat is ECHT niet buitensporig veel hoor dude...

Mijn zusje had op der 13e al 120 met deadlift. En ik had nog meer maar dat interesseert helemaal al niemand.

Keep training Remco, en bedanjkt voor filmpje

• #1.052

Mijn zusje had op der 13e al 120 met deadlift. En ik had nog meer maar dat interesseert helemaal al niemand.

alsje ;)
doe jij eigenlijk aanglij of draai ?

shit man! pittig wijfie
hoe oud is ze tegenwoordig:D

• #1.056
Je mag het eigenlijk geen aanglij noemen haha

Nee sinds gisteren 21 en jeugd olympisch kampioen speerwerpen (2005). En ze curlt waarschijnlijk JOU en je Squat Bar dus ga eens trainen in plaats van je pr*n collectie in een serieus trainingslog te plaatsen.

hij heeft gelijk jongens ;)
zij zus heeft NR bij B junioren, dus kap maar weer met bashen in me log is weer genoeg geweest ;)

Graag weer ontopic mannen.

• #1.058
me atletiektraining van vandaag:

-warming up: 800m lopen
-lenigheidsoefeningen met hordes ( 5 series)
-10x 50m sprint naar verspringbak + sprong
-kikkersprongen in de verspringbak ( 5 series)
-kikkersprongen over hordes in de verspringbak ( 5 series)

kogelstoten:
1 series achteroverwerpen ( 5 kogels )
2 series standstoten
3 series aanglijden ( verste was 14.53m)

discuswerpen:
1 serie standworp ( 6 discussen )
1 serie halve draai
2 series hele draai ( verste rond 35-37.5m)

Afzien kerel, als ik dit zo lees denk ik echt, doe mij maar boksen :D Maar wel respect

• #1.060
Afzien kerel, als ik dit zo lees denk ik echt, doe mij maar boksen :D Maar wel respect

mwa het viel wel mee ;)
had alleen weinig kracht, alles was beetje zwaar nog van gister.
maar kogel had ik 1 goede en was die 14.53m waar ik wel tevreden mee ben en discus had ik ook paar mooie worpen tussen zitten en sommige mindere.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven