Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Remco. Heb 100% vertrouwen dat het je lukt om die 200 eruit te pompen, waarschijnlijk in Augustus al!![]()
![]()

denk het nietdenk dat het wel lukt
zit nu aan 3x 160kg, kan denk op een zaterdag wel meer pakken, want dan heb ik dag ervoor rust gehad![]()
ga vanuit dat ik nu 1x170kg haal. dus dan moet ik nog 30kg in 5maandenis opzicht te doen, als ik geen plateau tegenkom
![]()
Netjes man van die deadlift en zeker voor je leeftijd!
Als je 3 x 160 nou trekt denk ik dat je 1rm op dit moment 175/180 kg is.
Succes met je doel ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken!

16 jarige die 160 trok, jarno hams lifte 170 kg op zijn 17e... Maar dat was dan ook de eerste keer dat hij die oefening deed![]()
, hij is later begonnen dan ik, maar hij lift 170kg 1ste keer dat die het deed, ik moest er 10 maanden over doen

Show them bitchesps. als ik ga maxen zal ik wel ff filmpje schieten, anders krijg ik weer met unbelievers te maken![]()

Ik wist niet dat je draaide met kogel..
Wat is die Bondarchuk Press ook alweer?
Nice Lifting en training overigens..

discus draai ik bij 
Wat ik me afvroeg: doen er in jouw leeftijdscategorie of gewoon in het algemeen eigenlijk veel meisjes aan discus en kogel?
er doen altijd wel veel mensen mee aan wedstrijden, maar ik vind dat de helft daar niet serieus van te nemen is

16 jarige die 160 trok, jarno hams lifte 170 kg op zijn 17e... Maar dat was dan ook de eerste keer dat hij die oefening deed![]()
Dat is ECHT niet buitensporig veel hoor dude...
Mijn zusje had op der 13e al 120 met deadlift. En ik had nog meer maar dat interesseert helemaal al niemand.
Keep training Remco, en bedanjkt voor filmpje

Dat is ECHT niet buitensporig veel hoor dude...
Mijn zusje had op der 13e al 120 met deadlift. En ik had nog meer maar dat interesseert helemaal al niemand.
Keep training Remco, en bedanjkt voor filmpje

15, en nu lift ze 400 kg
Je mag het eigenlijk geen aanglij noemen haha
Nee sinds gisteren 21 en jeugd olympisch kampioen speerwerpen (2005). En ze curlt waarschijnlijk JOU en je Squat Bar dus ga eens trainen in plaats van je pr*n collectie in een serieus trainingslog te plaatsen.

Afzien kerel, als ik dit zo lees denk ik echt, doe mij maar boksenMaar wel respect