AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi :) die 10x50 meter sprint, is voor mij conditioneel gezien een hel :D Met boksen sprinten we ook in het begin, dat houd ik wel vol, maar daarna toch ff bijkomen (gelukkig hebben we daarna 5 minuten pauze, water drinken :P)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Mooi :) die 10x50 meter sprint, is voor mij conditioneel gezien een hel :D Met boksen sprinten we ook in het begin, dat houd ik wel vol, maar daarna toch ff bijkomen (gelukkig hebben we daarna 5 minuten pauze, water drinken :P)

ik ga dan ook helemaal dood, maar die sprong op het eind maakt het ook nog wel irritant, want dan gebruik je nog wat andere spieren voor de afzet enzo ;)
na 6x voel ik altijd me buikspieren branden :o

Benieuwd of ik een 100 meter sprint van je win, aan de ene kant weeg jij 100 kilo, maar je sprint al tijdenlang wekelijks :D

Ik ben licht onvlambaar :D

• #1.068
heb besloten om vandaag geen training te doen, dit doordat ik morgen een wedstrijd heb en zondag ook een wedstrijd, dus zal ik te weinig rust krijgen om echt te knallen ;)
zondag na me wedstrijd zal ik een krachttraining doen ;)

Succes op wedstrijd!

vandaag feestdag , dus rustdag remco , maar morgen gaan we weer knallen

• #1.072
straks lekker naar Utrecht om hopelijk te knallen met de kogel :D

zal als ik terug ben vanavond wel ff me afstand posten ;)

verbaas me er nog steeds over hoe ze dat zo precies kunnen meten :D Iniedergeval mooie stoot remco !

• #1.078
verbaas me er nog steeds over hoe ze dat zo precies kunnen meten :D Iniedergeval mooie stoot remco !

wat denk je dat er een afdruk in de bak staat dan en dan een ijzerenmeetlint op beginpunt leggen, dan trekken naar midden van de ring en bij balk aflezen ?

Hey lul waarom heb je me niet even gewaarschuwd dat ik moest komen:P
was het helemaal vergeten man, k*t!
iig mooi pr

• #1.080
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven