MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 112K
  • Volgers 142

Bezoekers in dit topic

Succes Reus !!
 
He champ geniet er van. Tip, neem na de wedstrijd een 500ml Ben & Jerry's en ga lekker met oma naar de pro wedstrijd kijken.
Heb ik toen ook met oma gedaan ;)

Gaat hem niet worden. De Pro's moeten zaterdag avond en ik zondag ochtend om 9.30u
 
Volgend jaar sta je tussen de pro's :D

Succes!!!
 
Gaat hem niet worden. De Pro's moeten zaterdag avond en ik zondag ochtend om 9.30u

Nou dan zal ik de tips even doorspelen aan de pro's, zodat zij van jouw kunnen genieten ;)
 
Hahahaha thanks guys!

Ik Pro? Ik hoop ooit een hele goede top amateur te worden. Lekker doorgaan op de ingezette koers!
 
Succes Reus!!:1e:
 
Succes en geniet ervan :thumb:
 
Dank iedereen!!!
Good morning breakfast!!!

image.jpg
 
Veel succes man!!
 
Succes, je gaat het goed doen.
 
Wat zal de pindakaas lekker smaken of niet :)
 
Helaas geen finale plaats behaald ondanks alles (hier kom ik zo op terug). Wel voor een mooi groot publiek gestaan op de Arnold Classic Madrid met een verbeterde fysiek en een goede shape. Dit pakken ze me niet meer af.
Ondanks alles!! Gisteren had ik een afspraak om te tannen (spraybrush). Hiervoor wilde ik dus de expo hal inlopen maar hier werd me de deur geweigerd door de politie. Het was zo ontzettend druk binnen en buiten dat er eerst honderden mensen uit moesten voordat er weer überhaupt mensen in mochten. Zelfs atleten die een wedstrijd moesten draaien werden geweigerd!??? Ik moest bruinen dus kun je nagaan hoe frustrerend het is wanneer je de toegang geweigerd wordt. Atleten bandje of niet, helaas! Spaanse atleten gingen in discussie met de politie (hen die ons weigerden binnen te laten ook al was je een atleet). Ook ik deed m'n zegje in het Engels maar je werd compleet genegeerd door ze. Vervolgens bleef ik aandringen (was al zwaar te laat voor de afspraak) en dit werd de agent teveel in combinatie met de Spaanse atleten die verhaal haalden en hem het vuur aan de schenen legde. Hij begon te schreeuwen tegen mij waarop ik verbaasd wat??? zei! Op dat moment kwamen er 3 agenten aan gerend waarvan 1 met knuppel al in de hand. Ik werd door hen tegen de glazen pui gezet met behoorlijk wat geweld. Hierbij, bleek later, heb ik m'n schouderblad en m'n ademhalingsrib ontwricht. Vanaf dat moment heb ik me rustig gehouden want ik was bang dat als ik me meer zou gaan verzetten dat ik dan afgevoerd zou worden en direct alles op m'n buik kon schrijven. Na een korte tijd lieten ze me "los" en sommeerden me achteraan buiten in de rij te gaan staan. Ik zei "no i have an appointment" waarop ze me lieten staan. Bij onoplettendheid ben ik alsnog naar binnen gesneakt om richting de Jan Tana booth te gaan om alsnog m'n tanning te krijgen. Later die dag twee maal mijn rug laten behandelen om hopelijk van de pijn en ademhalingsproblemen af te komen. Mn schouderblad en ademhalingsrib zijn dus ontwricht. Dit belemmerde me flink in het aanspannen en uitzetten van mijn rug (front en back) met als gevolg constante pijn en onregelmatige ademhaling. Ook het aanhouden van de poses op de achterzijde was niet te doen en voor zover als mogelijk geprobeerd er een "fatsoenlijke" pose uit te persen. Ik ben met opgeheven hoofd van het podium gestapt...ondanks alles doorgezet en zoveel mogelijk genoten en me op m'n best proberen te presenteren ondanks de pijn. Ik heb heel erg genoten van het moment op het podium want dat was wel machtig met een line-up van door de 20 atleten en groot publiek.

image.jpg
 
Welcome in spain ! ik weet hoe die gasten daar zijn , is natuurlijk ****ed up man. Beterschap !

Nogmaals respect voor je doorzettingsvermogen en enorme vooruitgang van je fysiek!!! Maar zoals ik al eerder zei voor dit niveau ben je gewoon te lang en zul je nooit genoeg massa op je frame krijgen, dat mooi in verhouding is. Hoe graag je ook wilt, de top zul je daardoor nooit halen helaas. Daarmee zul je moeten dealen.

Maar dit nemen ze niet meer van je af, geniet ervan en sterkte met t herstel van je blessure.
 
Back
Naar boven