Fitness Seller

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

Goed gedaan man, wat een klerelijers die kupo's :S
 
Ruk zeg. Nog iets gehoord van de organisatie?
 
Wat een stelletje amateurs.
Kan toch niet?

Geniet van je cheat nu en beterschap met herstellen.
 
****ed up :/ sterkte met herstel!
 
damn ... jammer man. Sterkte
 
Wat een ****ing sweet fysiek!
 
Zo dat is **** man, maar als Nederlander zul er wel niks meer van horen.

Je hebt in elk geval het podium gehaald, voor het zelfde geldt hadden ze je meegenomen.

Je fysiek is wreed verandert Jeff, dus dat pakt niemand je af. wat word je volgende doel ?

Succes ik zal je logs volgen :thumb: Porter.
 
Schande van die gasten daar! Stel idioten..
Beterschap met je blessure nu de aankomende tijd..

Hoe dan ook goed gedaan, je hebt er toch gestaan en in good shape!:thumb:
 
Knap dat je doorgegaan bent en je rustig hebt gehouden, echt een vette foto btw!
 
Lekkere lui daar idd zeg! Organisatie was ook vrij ruk dan lijkt me..

Fysiek is very nice!

Beterschap!
 
Welcome in spain ! ik weet hoe die gasten daar zijn , is natuurlijk ****ed up man. Beterschap !

Nogmaals respect voor je doorzettingsvermogen en enorme vooruitgang van je fysiek!!! Maar zoals ik al eerder zei voor dit niveau ben je gewoon te lang en zul je nooit genoeg massa op je frame krijgen, dat mooi in verhouding is. Hoe graag je ook wilt, de top zul je daardoor nooit halen helaas. Daarmee zul je moeten dealen.

Maar dit nemen ze niet meer van je af, geniet ervan en sterkte met t herstel van je blessure.

Heb je gelijk in, maar ik vind dit veel mooier. Zo'n BEER van 'n vent.. eh.. REUS! En heel kloten van die wouten, goed dat je je stil hebt gehouden - en wat een risico om toch naar binnen te sneaken. Wel begrijpelijk hoe gefrustreerd je moest zijn. Hopelijk geen langblijvend letsel. En bunkeren! Voorbeeld ben je.
 
Klote van de situatie reus ma super fysiek neer gezet geweldig manecht toppie
 
Kloteee , maaar top fysiek ! veel beterschap veder !
 
best k*t om mee te maken
beetje vage organisatie lijkt me ook...

toch vette fysiek alleszins op de foto te zien
 
Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties!

image.jpg
 
:rolleyes:

image.jpg
 
:cool:

image.jpg
 
hele mooie shape REUS.
en erg jammer van de organisatie daar, zegt wel weer wat natuurlijk.

ik hoop dat je volgende wedstrijd mooier zal uitpakken
 
Niet voor niets reus ... haha steekt kop uit boven iedereen in de line up ;)
Mooie shape man je hebt je echt weer verbeterd , zoals ik al zei op facebook ... lijkt net een film dat verhaal wat een gedoe man .....:(
 
K*t politie daar, ook al eens een mindere pijnlijke ervaring mee gehad. Stelletje kneuzen zijn het! Jammer dat je geen finale plaats heb behaald kerel. Wel een mooie ervaring rijker en als je zo daar gaat is die finale plaats een kwestie van tijd. Je staat er top bij! Succes verder en hou ons op de hoogte! Cheers
 
Back
Naar boven