Fitness Seller

Contest Log Rise & Grind - KEUN

  • Topic starter KEUN
  • Startdatum
  • Reacties 158
  • Weergaven 25K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

Ter beeld vorming hoe mijn low dagen eruit zien:

C0045EB3-2BB4-4376-B2B0-8B4E5F658015.jpeg

7080B7D1-F48F-483F-9B35-B754A4E684CD.jpeg


Dit zijn 3 dezelfde meals
B0E3202F-D474-4C9D-B658-4C4D1A885767.jpeg

531E3082-E9D3-4856-AA60-0D260E6C1665.jpeg

E51131A1-DADD-490F-9E79-24E2F8BE9F69.jpeg
Meals voor deze week - iets meer kip geprepareerd dan berekend. Het ziet er dus naar uit dat ik op sta met kip en ga slapen met kip komende dagen.
C736CDC5-2FF3-4CEB-AC32-5D5E05B3E0EC.jpeg
 
KEUN heeft gisteren irl even op het podium gestaan
 
KEUN heeft gisteren irl even op het podium gestaan
Wovano heeft het woord al gezegd

Afgelopen zondag heb ik inderdaad op het podium gestaan en tevens deelgenomen aan mijn 1e wedstrijd. Aangezien ik vorige week mijn fotoshoot had ingepland voor de DBB contest, heb ik op het laatste moment besloten om deel te nemen aan de NPC Benelux in de Classic Physique klasse. Met de achterliggende gedachte: ‘als ik het nu niet doe, zal ik spijt hebben’.

Al met al een ervaring rijker. Ik ben uiteindelijk 5e geplaatst van de 6 deelnemers. Ik heb nog m’n twijfels over de plaatsing, maar ik ben hoe dan ook meer als tevreden over de shape die ik heb neergezet zonder coach!

Hierbij wil ik alvast mijn posing routine delen met jullie - aangezien de contest nog niet tot z’n einde is.

 
Goeie shape man en wat mij betreft helemaal een classic physique.
Benieuwd naar je fotoset :)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
soww dat heb je toch maar mooi gedaan! Gaaf dat je dit hebt geprobeerd hoor, respect!
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Prachtig fysiek man!:bow:
 
  • Heart
Waarderingen: KEUN
Beetje laat maar in. Goed fysiek man!
 
  • Heart
Waarderingen: KEUN
Wovano heeft het woord al gezegd

Afgelopen zondag heb ik inderdaad op het podium gestaan en tevens deelgenomen aan mijn 1e wedstrijd. Aangezien ik vorige week mijn fotoshoot had ingepland voor de DBB contest, heb ik op het laatste moment besloten om deel te nemen aan de NPC Benelux in de Classic Physique klasse. Met de achterliggende gedachte: ‘als ik het nu niet doe, zal ik spijt hebben’.

Al met al een ervaring rijker. Ik ben uiteindelijk 5e geplaatst van de 6 deelnemers. Ik heb nog m’n twijfels over de plaatsing, maar ik ben hoe dan ook meer als tevreden over de shape die ik heb neergezet zonder coach!

Hierbij wil ik alvast mijn posing routine delen met jullie - aangezien de contest nog niet tot z’n einde is.

Mad respect!
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Afgelopen zondag heb ik inderdaad op het podium gestaan en tevens deelgenomen aan mijn 1e wedstrijd. Aangezien ik vorige week mijn fotoshoot had ingepland voor de DBB contest, heb ik op het laatste moment besloten om deel te nemen aan de NPC Benelux in de Classic Physique klasse. Met de achterliggende gedachte: ‘als ik het nu niet doe, zal ik spijt hebben’.
Dus als ik het goed begrijp zijn de contestfoto's al in de week van 21-27 juni gemaakt en is daarmee en punt gezet achter deze contest voor jouw?

p.s. Wel een belachelijk goede shape voor een natty!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Eerste ervaring rijker met een goede fysiek, kan je meteen ook vergelijken met de rest van de deelnemers wat er bij jouw eventueel mist en daaraan werken voor de volgende keer dus goede keus om toch wedstrijd mee te pikken.
proficiat :).
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Update:
Het heeft even geduurd, maar ik ben weer terug van weg geweest - letterlijk en figuurlijk.

Jeff Bezos GIF by GIPHY News


Wat jullie (wellicht) nog niet weten is dat ik 1 week na mijn deelname aan de NPC Benelux in Roermond ik nog een wedstrijd heb gedaan, namelijk de Miami Pro in Londen.
Hier heb ik deel genomen aan de Fitness Model (above 75KG) Categorie - Ik heb bij de Amateurs een 3e plaats weten te bemachtigen van de 6 deelnemers.
Door mijn Top 3 plaatsing was ik gekwalificeerd om deel te nemen aan de Fitness Model Pro (above 75KG) Categorie later die dag.
Ik heb deze kans dan ook met beide armen aangegrepen. Bij de Pro's heb ik ook de 3e plaats weten te bemachtigen, hier deden 5 deelnemers aan mee
:3e:

In een korte tijd heb ik knopen moeten doorhakken. Gedurende deze tijd is het ook een (mentale) strijd geweest om alleen de dingen te doen die ik moet doen.
Het feit dat ik deze update schrijf is een teken dat ik weer tot mezelf ben gekomen of het zijn de carbs die ik gemist heb - waar ik nu geen genoegen meer van krijg - 24/7 heb ik honger, maar ik hou het goed onder controle moet ik zeggen. De eerste week trainen is overigens ook weer een feit, het voelt goed om weer met energie/kracht in de gym bezig te zijn. Ik wil dan ook het loggen weer langzaam oppakken.

Ook wil ik met jullie mijn T-walk (routine) delen van de Miami Pro - wat betreft mijn shape, deze is in 7 dagen 10x verbeterd t.o.v. mijn shape op de NPC Benelux. De dagen voor de NPC Benelux zijn nogal stressvol geweest en stress is het laatste wat je wilt in je peak week. Ik had namelijk de avond voor de NPC Benelux mijn reis geboekt naar Londen, daarna ben ik mijn posing routine gaan oefenen

:yarly:

Al met al ben ik meer als trots op het resultaat wat ik heb behaald - heb ik 'deelnemen aan een wedstrijd' na al die jaren toch van me bucketlist gehaald.

 
Sick! Zeker ook die progressie in die korte tijd na de eerste wedstrijd.

Nu niet doorpakken qua wedstrijden?
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Sick! Zeker ook die progressie in die korte tijd na de eerste wedstrijd.

Nu niet doorpakken qua wedstrijden?
De vrouw is eind september uitgeteld - dan ligt de prioriteit op onze kleine meid. Maar het doel is zeker om deze koers voort te zetten.

Voor nu geniet ik met volle teugen weer van al het eten wat ik maanden lang heb moeten laten haha

:marvin:
 
PULL day (donderdag)
Sumo Deadlift- 4x5x140kg - 4x160kg
Conventional Deadlift 4x8x100kg
Pull ups 5x5 + 20kg - 6x + 10kg Superset 6 bodyweight
Standing Row (plateloaded) 4x10x40kg
T-bar Row 3x8x60kg
Incline bench DB-Row 3x10x12 met static hold
Side raises 3x15

Eerste keer dat ik Sumo Deadlifts heb gedaan weer. Doordat ik in het begin van het jaar veel last had van mijn (overbelaste) pezen in mijn onderarmen heb ik oefeningen waarbij ik moet knijpen zoveel mogelijk ontzien. Voelde goed. Blijf wel voorzichtig just in case - grijp nu al snel naar m’n straps - wristwraps.




 
Mister Kune from the Netherlands :D
Geweldig gedaan man, proficiat, een hele fraaie shape! Tja, dat is wel buiten categorie voor deze contest hier.....
 
Update:
Enkele highlights van de workouts van het weekend.

Notes:
zoals ik al eerder aangaf voelt het voor het eerst sinds lange tijd weer ‘goed’ aan om compounds te doen. Zolang het goed gaat, zonder pijntjes, ligt de focus voor nu op ‘heavy’ compounds.

Friday Pushday
(30min workout - dus dat was Superset na Superset)
Oefeningen niet genoteerd

PushPress (1e keer weer)
3x5x60kg



Saturday LEGDAY
- Foamrolling (Warm Up)
- Squats 2x5x140kg (1e keer weer)
- Hacksquats
- Hamstring Legpress
- Single Leg Extension
- Seated Calve Raise

* 4 sets van 10-15 reps - uitzondering
Squats
 
Mister Kune from the Netherlands :D
Geweldig gedaan man, proficiat, een hele fraaie shape! Tja, dat is wel buiten categorie voor deze contest hier.....
Tof hè - elke keer als ik de beelden terug kijk verschijnt er een lach op me gezicht, alleen al als ik hoor hoe ze me deden aankondigen haha. Reacties van het publiek terug te horen ook echt euforisch.

Dankjewel Neet
 
Sunday Funday - Arms
Full workout

Dips
20xbw (82kg)
15x bw +10kg
15x bw +20kg
3x10xbw +32kg
20xbw

Barbell Curl
4x10x40kg

Dumbell Extension
4x10x34kg

Hammer Curl
3x6x20kg

Seated Dip Machine
3x10x70kg


 
Ter beeldvorming wat ik zo op een dag eet. Daarnaast heb ik 3x Hello Fresh in de week, 1 keer per week Take Away. Maar er zijn ook dagen dat ik 2 tot 3 keer havermout eet zonder het met tegen zin te eten.

9D5B24EC-2802-4C6B-ACD1-4910424F9186.jpeg
3C66638B-78F6-45A2-9DDB-FAC4C4C864F3.jpeg
9924ED53-254E-47CB-9D00-28B01F9B0010.jpeg

14F2B466-9591-4248-A0C6-8D49FDE837A4.jpeg
EBA2B82A-0D2F-4B25-AA0E-C26768FEB513.jpeg
4485C422-62EA-4DE5-BD52-57D7CE1B662C.jpg
C5D17A86-EA3A-42B0-8411-7CFF2FD1B84B.jpeg
 
Dat ziet er allemaal heerlijk uit! Voor hoeveel dagen maak je je eten klaar?

Hello fresh heb ik een paar keer gehad. Ik heb daar best wel wat lekkere recepten aan over gehouden die ik nog steeds maak😁 Helaas voor ons niet te betalen om dat wekelijks te doen.
 
Back
Naar boven