XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Zou de pic wel willen zien ja :)

• Topic Starter Topic Starter
mijn 4e dag (2 pilletjes genomen, morgen 3e). Had vorige week voordat ik met roa begon wat puisten die toen al weggingen dus vrijwel geen puist op mn gezicht.

Merk wel dat er 2 puistjes begonnen te komen maar dat is ook ongelooflijk snel vrijwel verdwenen. Misschien door de roa? Valt me wel op dat mn huid een beetje minder vet is, dus dat is al positief!

wacht nog maar een paar dagen dan heb je kans dat het slechter wordt zoals bij mij

Na hoeveel tijd zou je echt verbetering moeten zien dan?

Na hoeveel tijd zou je echt verbetering moeten zien dan?

2 a 3 maanden wat ik heb gelezen volgens mij. mijn gezicht is nu aardig erger geworden maarja gewoon eraf blijven en goed schoonmaken en maar hopen dat het niet te veel opvalt

wacht nog maar een paar dagen dan heb je kans dat het slechter wordt zoals bij mij
Hoop het niet. Eet trouwens alles wat ik wil wat ik vroeger dus nooit deed. Zo min mogelijk melk en suikers omdat ik daar uit ervaring veel puisten van kreeg. Ben benieuwd of ik daar nog steeds puistjes van ga krijgen.

2 a 3 maanden wat ik heb gelezen volgens mij. mijn gezicht is nu aardig erger geworden maarja gewoon eraf blijven en goed schoonmaken en maar hopen dat het niet te veel opvalt

klote voor je bro. Ik snap dat het zwaar k*t voelt maar houd de gedachte vast dat je over een tijdje een baby glad gezichtje krijgt!

Hoop het niet. Eet trouwens alles wat ik wil wat ik vroeger dus nooit deed. Zo min mogelijk melk en suikers omdat ik daar uit ervaring veel puisten van kreeg. Ben benieuwd of ik daar nog steeds puistjes van ga krijgen.

klote voor je bro. Ik snap dat het zwaar k*t voelt maar houd de gedachte vast dat je over een tijdje een baby glad gezichtje krijgt!

het is gelukkig nog niet zo erg als laatste zomervakantie. En het beste wat je kan doen is gewoon eraf blijven. ach vanavond G'tje erin en dan boeit me huid met toch niet meer:D:D:D

foto als het lukt :

Laatst bewerkt:
foto als het lukt :

wb2kxc.jpg

Die onderste zijn na 1 week? Dan is het wel erger geworden ja, niets ernstigs maar je ziet wel verslechtering.

Enig idee of die verslechtering bij iedereen optreed of dat het bij de een wel optreed en bij de ander niet?

GAST... Why the **** slik jij die zooi in de first place? Lol. Is that it?

Tevens komen de resultaten wel eerder dan met een paar maanden. Een paar weken deden bij mij al wonderen. Zelfs je mee-eters vallen uit!

GAST... Why the **** slik jij die zooi in de first place? Lol. Is that it?

Tevens komen de resultaten wel eerder dan met een paar maanden. Een paar weken deden bij mij al wonderen. Zelfs je mee-eters vallen uit!

Haha bij mij is het nog minder :o
Maar had al uitgelegd waarom het mij zo dwars zat.

Ik merk trouwens toch echt al dat mn huid een stuk droger is na 5 dagen(3x20mg).

Ik merk trouwens toch echt al dat mn huid een stuk droger is na 5 dagen(3x20mg).

Had precies hetzelfde. Normaal zat er een vette veeg op de spiegel als ik er mijn voorhoofd tegenaan hield, na een paar dagen was dat gewoon weg! Uitgetoast:D

Voelt dat net vet k*t als je gedoucht heb dan? Ik ben dan altijd al helemaal uitgedroogd en heb geen roa.

MMN, hoe zit dat bij jou. Nog steeds redelijk vette huid?

Had precies hetzelfde. Normaal zat er een vette veeg op de spiegel als ik er mijn voorhoofd tegenaan hield, na een paar dagen was dat gewoon weg! Uitgetoast:D

Haha, je produceerde je eigen zalfje?:P

Had nooit gedacht dat het al met 3 van die pilletjes zou gebeuren.
Voelt dat net vet k*t als je gedoucht heb dan? Ik ben dan altijd al helemaal uitgedroogd en heb geen roa.

Nee, het is nog niet overdreven droog dus geen last van.

Hoe ben jij dan aan je roa gekomen? (Het kan zijn dat ik het overlezen heb) Want dokters/dermatologen willen toch niet echt snel aan de roa gaan. Ik heb zelf ook niet hele erge acne, iets minder erg dan MMN maar wil er wel graag van af

Hoe ben jij dan aan je roa gekomen? (Het kan zijn dat ik het overlezen heb) Want dokters/dermatologen willen toch niet echt snel aan de roa gaan. Ik heb zelf ook niet hele erge acne, iets minder erg dan MMN maar wil er wel graag van af

zelf gekocht, is al 100x vermeld in dit topic.

edit: antwoord op je 2e vraag: je kan het o.a. bij dokteronline.nl kopen.

ik ga morgen bellen naar de huisarts of ik het ook kan krijgen, anders geraak ik er wel op een andere manier aan.

heb al heel lang last van acne, enkele jaren geleden een keer roa gedaan maar het is nooit echt helemaal weg gegaan. mn gezicht enzo ziet er heel netjes uit, alleen op mijn schouders gaat het maar niet weg. extreem is het niet maar wil er nu wel helemaal vanaf.

ook ik zal hier dus mijn bevindingen gaan posten over een tijdje.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

heb vroeger(tot mn 15e) echt altijd een super mooie huid gehad, dat is het streven eigenlijk weer.

ik ga morgen bellen naar de huisarts of ik het ook kan krijgen, anders geraak ik er wel op een andere manier aan.

heb al heel lang last van acne, enkele jaren geleden een keer roa gedaan maar het is nooit echt helemaal weg gegaan. mn gezicht enzo ziet er heel netjes uit, alleen op mijn schouders gaat het maar niet weg. extreem is het niet maar wil er nu wel helemaal vanaf.

ook ik zal hier dus mijn bevindingen gaan posten over een tijdje.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

heb vroeger(tot mn 15e) echt altijd een super mooie huid gehad, dat is het streven eigenlijk weer.

als het niet vrij erg is zal je het niet krijgen van je HA/dermatoloog. En een belletje om roa gaat al helemaal niet werken denk ik zo.

Iig succes ermee.

mijn huid werd de eerste 3 dagen ook droger maar daarna weer wat vetter maar lang niet meer zo vet als voorheen

Terug
Naar boven